Problemfritt på Teknikmagasinet!

Permalänk
Medlem

Problemfritt på Teknikmagasinet!

Så många ris-trådar, så jag gör en ros...

Köpte en Razer Naga i november (TM webshop), som visade sig fungera väldigt dåligt. Kontaktade Teknikmagasinets webshop som meddelade mig att det bara var att kontakta närmaste butik. Det mötet tog 5 min och jag gick ut med en ny Naga från butiken.

För ett par dagar sedan började även denna Naga att krångla! Bestämde mig för att gå in till butiken med den. Förklarar problemet för killen bakom disken och frågar om jag inte kan få byta till en Q-pad 5k, då jag är led på Naga nu... Inga problem säger killen och 5min senare går jag iväg med en ny 5k.

SÅ skalll det vara när man kommer in med problem till en butik!

Rekommenderar således Teknikmagasinet starkt!

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Teknik Magasinet o Kjell & Company är faktiskt jävligt service minded om du frågar mig.

Visa signatur

Chassi: Fractal R3 Svart | Motherboard: Asus P7H55 | CPU: Intel Core i5 750 @ 3.6GHz | CPU Fan: Zalman CNPS12X | RAM: Corsair XMS3 4x3GB @ 2133MHz | GFX: Gigabyte Radeon 5450 Passiv | PSU: Corsair TX 750W 80+ Bronze | Fans: 5xNexus RealSilent White LED | Sound Devices: ESi Juli@ & Beats By Dre & Eurorack MX1604A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Så många ris-trådar, så jag gör en ros...

Köpte en Razer Naga i november (TM webshop), som visade sig fungera väldigt dåligt. Kontaktade Teknikmagasinets webshop som meddelade mig att det bara var att kontakta närmaste butik. Det mötet tog 5 min och jag gick ut med en ny Naga från butiken.

För ett par dagar sedan började även denna Naga att krångla! Bestämde mig för att gå in till butiken med den. Förklarar problemet för killen bakom disken och frågar om jag inte kan få byta till en Q-pad 5k, då jag är led på Naga nu... Inga problem säger killen och 5min senare går jag iväg med en ny 5k.

SÅ skalll det vara när man kommer in med problem till en butik!

Rekommenderar således Teknikmagasinet starkt!

Roligt att höra lite ros-historier också. Att dom bara fixar en ny och annat märke utan att bråka. Stort av dom. Bästa av historien är att du bytte dig till en 5k mus som kommer göra ditt spelande ännu bättre

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Medlem

Kan ge en "ros" till netonnet, dom har alltid funkat bra för mig när jag lämnat tillbx saker. aldrig varit några problem + trevlig personal

Visa signatur

Data 00110011