Permalänk
Medlem

DayZ Standalone server/SweC?

Nu när DayZ Standalone börjar närma sig sakta men säkert så undrar jag ifall det är några nyöppnade gemenskaper som riktar sig till Standalonen eller om någon är sugen och kanske vill öppna en?

Även om SweC kommer ha en server till Standalonen?

Permalänk
Medlem

Är det öppet för privata servrar alltså?

Permalänk
Medlem

Jag kommer definitivt köpa och spela DayZ Standalone. Ifall ni vill ha någon att spela med i Standalone så kan ni skicka ett PM

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murer:

Är det öppet för privata servrar alltså?

Det vet jag inte, jag antog det men inte längre kanske

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanbank:

Det vet jag inte, jag antog det men inte längre kanske

Rocket sa i en intervju med "ShannonZKiller" att det ifrån början bara skulle finns deras egna server, men sedan skulle dom släppa lös det.
(Om jag minns rätt! Så jävla lång intervju så han pratade om allt imellan himmel och jord )

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Geeks Gaming

Vi hoppas starkt på att få vår nya server tills att standalonen kommer och då kommer vi självklart lägga upp en dayz server.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Hanbank:

...

Även om SweC kommer ha en server till Standalonen?

Tillsammans med vår samarbetspartner SG och under förutsättning att det släpps en standalone som man kan husera på en egen hårdvara, ja. Intresset för DayZ är väldigt stort och vi har uppemot 30-40 personer som lirar det (som mest).

PS: Såg att Jinx skrivit men skadar inte att bekräfta det.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers