Motorola Razr XT910 - interna lagringsutrymmet är bortmonterat..??

Permalänk
Medlem

Motorola Razr XT910 - interna lagringsutrymmet är bortmonterat..??

Hej

Skulle ta kort idag med telefonen, vilket gick jättefint, och jag tror den sparade bilden, eftersom att man fick se en "preview" av bilen man tagit i det översta vänstra hörnet.

Men när jag ska kolla på bilder (har provat mina filer och via kamera-appen) så står det "telefonens interna lagringsutrymme är bortmonterat. Montera telefonens interna lagringsutrymme för att läsa filer."

Hur i helsike kan detta vara möjligt?

Har självklart varit inne på lagring och kollat, men där är allting gråmarkerat aka man kan inte trycka på någonting.

Telefonen är rootad, kan tilläggas

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Problemet är löst. Kommer inte ihåg hur jag gjorde, men jag tror det var någonting med catchen

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)