Permalänk
Medlem

Farväl och tack för tiden :)

Tyvärr gick min älskade Sambo och älskade mor till vår dotter Melissa bort den 1/12-2012.
Iom detta så får jag tacka Swec för alla års underhållning och alla medlemmar för en väldigt rolig tid genom åren.
Nu får all ledig tid läggas på lite viktigare saker här i livet.

R.I.P
880914-121201

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

Nämenvafan? Född 88 och död nu? Törs man fråga vad tusan som hände?

Söt som attan oavsett. Väldigt, väldigt tråkigt :/ Kan verkligen förstå om din världsbild ändrats.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Mina kondoleanser, jag hade gett dig en stor manlig kram om du var i närheten XrOo.
Ta hand om er dotter.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Ta väl hand om dig själv och din dotter.

Må gott!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Tack själv för all tid och hjälp här i forumet!
Ta väl hand om dig!

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem

take care man!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Beklarar djupt... =0(

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk

ta hand om dig och dottern

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

Beklagar sorgen Fruktansvärt

Permalänk
Medlem

Beklagar Ingen ska behöva dö så ung

Permalänk
Medlem

Verkligen hemskt när sådär unga personer dör, även för barnet som nu får växa upp utan sin mamma.
Hoppas att ni så småningom kan ta er igenom sorgen och få ett bra liv på sikt ändå. Dock lär det bli oerhört tungt ett bra tag.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Beklagar verkligen Hoppas er dotter får det bra, vet hur det är att förlora sin mamma vid ung ålder. Tufft. Iofs är hon väl för ung för att minnas :/

Lycka till iaf.

Permalänk
Medlem

Fyfan vad hemskt.... Du kommer ha ett riktigt hästjobb framför dig. Hoppas du får en skön jul även om det kan vara svårt under omständigheterna.

Permalänk
Medlem

Fan vad tråkigt
Beklagar verkligen.
Välkommen tillbaka när du känner dig redo.

Permalänk
Medlem

Trist att läsa.
Ser väldigt konstigt ut med dubbla smileys i en sådan här post dock.

Permalänk
Medlem

Tråkigt, kan aldrig föreställa mig hur det känns.

Stay strong!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Men va i hela helvete!
88 och gått bort? På tok för tidigt måste jag säga. Sweclockers beklagar sorgen och den stora förlusten:(

Vill du prata av dig finns vi här såklart!

Permalänk
Inaktiv

Beklagar sorgen. Precis som många andra redan sagt så finns "vi" här om du behöver prata av dig med någon helt anonym, förstår dock att det knappast är prio ett just nu. Tycker att du gör helt rätt i att ta en paus ifrån allt och bara ta hand om dig och dina anhöriga. Återigen, beklagar er förlust

Permalänk

Beklagar sorgen Och som dom andra säger, SweC finns alltid här ifall du vill prata av dej eller nått.

Permalänk
Medlem

Beklagar sorgen. Hoppas allt går bra för dig och din dotter i framtiden.

/Johan

Permalänk
Medlem

Ta hand om dig och dottern din i första hand. Behöver du skriva av dig är jag säker på att ingen säger nej. Swec försvinner inte från dig även om du inte finns här. Var inte rädd för att be om hjälp och stöd. För det kommer nog behövas. Beklagar verkligen! Säg bara till om det är nåt du behöver hjälp med. "Vi" finns här.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Tack alla ni. Värmer.
Hon fick en depression när vår dotter föddes. Började med ångestlindrande som sedan skapade en dimma för hennes omdömde. Det var varken bra eller dåligt. Och det blev sämre och sämre. Vi bytte medicin, provade alla instanser. Till slut efter 1 år så blev hon mycket mycket bättre. Den mamma hon alltid hade velat vara. Hon knöt bandet med vår dotter och allt blev ljust.
Sen när hon ville sluta med antidepp så rekommenderade läkaren en annan medicin. Då fick hon röster i huvudet och såg saker.. fick ångestattacker och panik. Läkaren lyssnade inte utan sa att det var en bi-effekt, vi hade inget val... vi kämpade och kämpade. Till slut brast hon ut hos psykologen och läkaren att på fredag ska jag dö, för alla andras skull. Ingen orkar med mig!
Istället för tvångsinläggning så fick hon en "akut tid" den 17e Januari... akut? Så läkaren skrev ut 3 månaders uttag av sömnpiller. Smart? Nej.. en person brister ut att den ska ta livet av sig och läkaren ger henne knuff i rätt riktning... dom tog henne inte på allvar..
Nu är hon borta.. och dom 2 jävlarna ska upp i rättegång när begravning och allt är klart och lugnat ner sig. Jag tänker INTE ge upp denna kamp...
Hon skickade t.om e-mail till läkaren om att få ut mer medicin, och sedan att hon lurar honom medvetet för att få fler uttag... ja.. lång historia kort.. jag är förbannad och besviken på hur dom hanterade detta.. och den dagen dom förlorar sina jobb så är jag nöjd..

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av XrOo:

Tack alla ni. Värmer.
Hon fick en depression när vår dotter föddes. Började med ångestlindrande som sedan skapade en dimma för hennes omdömde. Det var varken bra eller dåligt. Och det blev sämre och sämre. Vi bytte medicin, provade alla instanser. Till slut efter 1 år så blev hon mycket mycket bättre. Den mamma hon alltid hade velat vara. Hon knöt bandet med vår dotter och allt blev ljust.
Sen när hon ville sluta med antidepp så rekommenderade läkaren en annan medicin. Då fick hon röster i huvudet och såg saker.. fick ångestattacker och panik. Läkaren lyssnade inte utan sa att det var en bi-effekt, vi hade inget val... vi kämpade och kämpade. Till slut brast hon ut hos psykologen och läkaren att på fredag ska jag dö, för alla andras skull. Ingen orkar med mig!
Istället för tvångsinläggning så fick hon en "akut tid" den 17e Januari... akut? Så läkaren skrev ut 3 månaders uttag av sömnpiller. Smart? Nej.. en person brister ut att den ska ta livet av sig och läkaren ger henne knuff i rätt riktning... dom tog henne inte på allvar..
Nu är hon borta.. och dom 2 jävlarna ska upp i rättegång när begravning och allt är klart och lugnat ner sig. Jag tänker INTE ge upp denna kamp...
Hon skickade t.om e-mail till läkaren om att få ut mer medicin, och sedan att hon lurar honom medvetet för att få fler uttag... ja.. lång historia kort.. jag är förbannad och besviken på hur dom hanterade detta.. och den dagen dom förlorar sina jobb så är jag nöjd..

Behåll vettet och ge inte upp, kämpa för din sak och ge din dotter en så bra uppväxt du möjligtvis kan! Även om jag inte känner dig så tror jag inte att du kommer bli en dålig pappa, bli bäst!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Beklagar oerhört.

Fy fan, får en sån redig jäkla kall kår genom kroppen när man läser inlägget.
Det är lätt för läkarna och säga si och så när dom själva inte ens kan ställa sig in situationen utan bara ger "bra" råd.

Hoppas innerlige att ni kommer få den frid och ro som ni förtjänar.

Åter igen, beklagar verkligen sorgen, kan själv inte ens tänka tanken på hur det är eller har varit.
Som Gav sa, du är hjärtligt varmt välkommen att prata av dig trots att man själv inte har några lösningar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Fy fan vad hemskt, beklagar djupt.

Permalänk
Medlem

Beklagar verkligen sorgen! Ge inte upp, både för din egen och er dotters skull!

Fruktansvärt när det system som ska vara till hjälp istället stjälper.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk
Medlem

Beklagar sorgen, kämpa på för din dotters skull.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av XrOo:

Tack alla ni. Värmer.
Hon fick en depression när vår dotter föddes. Började med ångestlindrande som sedan skapade en dimma för hennes omdömde. Det var varken bra eller dåligt. Och det blev sämre och sämre. Vi bytte medicin, provade alla instanser. Till slut efter 1 år så blev hon mycket mycket bättre. Den mamma hon alltid hade velat vara. Hon knöt bandet med vår dotter och allt blev ljust.
Sen när hon ville sluta med antidepp så rekommenderade läkaren en annan medicin. Då fick hon röster i huvudet och såg saker.. fick ångestattacker och panik. Läkaren lyssnade inte utan sa att det var en bi-effekt, vi hade inget val... vi kämpade och kämpade. Till slut brast hon ut hos psykologen och läkaren att på fredag ska jag dö, för alla andras skull. Ingen orkar med mig!
Istället för tvångsinläggning så fick hon en "akut tid" den 17e Januari... akut? Så läkaren skrev ut 3 månaders uttag av sömnpiller. Smart? Nej.. en person brister ut att den ska ta livet av sig och läkaren ger henne knuff i rätt riktning... dom tog henne inte på allvar..
Nu är hon borta.. och dom 2 jävlarna ska upp i rättegång när begravning och allt är klart och lugnat ner sig. Jag tänker INTE ge upp denna kamp...
Hon skickade t.om e-mail till läkaren om att få ut mer medicin, och sedan att hon lurar honom medvetet för att få fler uttag... ja.. lång historia kort.. jag är förbannad och besviken på hur dom hanterade detta.. och den dagen dom förlorar sina jobb så är jag nöjd..

Bra! På dem jävlarna!

Beklagar sorgen djupt från hjärtat. Underbart att läsa att hon knöt band med sin dotter. Kan ge mig på att hon hade blivit en bra mor och sambo:)

Permalänk
Medlem

Hemskt att läkarna inte lyssnar på patienterna. Beklagar sorgen. Kämpa på.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk

Nu blev det hela mycket mer tragiskt, jag vet inte ens vad man ska skriva om det hela efter att ha läst vad som hänt. Låt inte din strävan efter "hämnd" eller vad man ska kalla det överskugga allt annat oavsett hur berättigad den är. Ge inte upp om det som gör dig till dig själv men gör vad som måste göras. Om det betyder att du sitter på Swec en halvtimme varannan dag låt så vara för normalitet är viktigt.

@Toivo, visst är det omöjligt att sätta sig in i sin patients situation men det här låter helt upp åt väggarna. Det är svårt att veta vad dom tänkte när dom gjorde som dom gjorde men jag är förvånad att dom bara släppte det sådär.

Visa signatur

Simlärare