Vad spelar ni nuförtiden?

Permalänk
Medlem

3d-Mahjong på Spelo...

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 3570K MB: Asus P8Z77-V HDD: Corsair SSD Force 3 Series 120GB, 2 x 1GB Seagate Baracuda RAM: Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP Gfx: ASUS GeForce GTX 660Ti 2048MB Nätagg: be quiet! Straight Power E9 700W 80+ Gold Chassi: Gammalt Lian-Li DAC/Hörlursförstärkare: Lead Audio LA-100 Hörlurar: Sennheiser HD-650

Permalänk

World of Warcraft - Classic (1.12.1), På en populär private server ;p

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk

Självklart BF3! Hitman Absolution, AC3, BO2 och har precis inhandlat Far Cry 3.

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

OT raderat.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

WoW, Bf3, LoL

Lirar mest FC3 nu när det släpptes

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem

Diablo 3. Börjar få ihop en relativt bra gear. Ibland liras Team Fortress 2 också.
Är nog ensam om det här i tråden.
Installerar Metro 2033 när jag hinner.

Permalänk
Medlem

Just nu är det :
Pc:
Gta IV
BF3
CoD Mw3 & Bo2

Wii U:
Fifa 13
Super mario U
Nintendo land
CoD Bo2

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk
Inaktiv

League of Legends, Diablo 3, Dayz, Battlefield Badcompany 2 och Minecraft

Permalänk
Medlem

Morrowind och Betrayal at Krondor

Permalänk
Medlem

Dota 2, började lira för en vecka sen. Största problemet med spelet är alla ryssar... det är totalt värdelösa och de förstår inte ett ord engelska. Är det bara jag som tycker det är konstigt att "alla" ryssar är så sjukt,otroligt dåliga på dota2, mina kompisar säger att de är likadant med hon och lol också :S sitter det i deras gener eller har det inte så bra förutsättningar haha xD '?

Permalänk
Medlem

Lirar just nu Company of heroes (Blitzkrieg mod), E:TW, lite Darkest Hour mod till RO, DoD:S och så blir det BF3 och Planetside 2 ibland.

Permalänk

Dota2 och borderlands 2

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk

Blacklight: Retribution

Visa signatur

| HAF 932 | Asus P8Z77 V-Pro | Intel Core i5 3570K | Asus GTX 760 2GB DirectCUII OC| Corsair Vengeance 8GB 1600mhz | Kingston SSD V300 120GB | Western Digital Caviar Blue 500GB | Corsair TX 650W | Belinea O.Display 4.1 1920x1200 (5ms) | Logitech G105 | Logitech G400 | Razer Kraken Pro | Mionix Sargas 400 |

Permalänk
Medlem

BF3. dock avtagit en del. HoN spelades som FAN innan. Men det blir mest Dota2 och ölspelet för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueCroj:

Dota 2, började lira för en vecka sen. Största problemet med spelet är alla ryssar... det är totalt värdelösa och de förstår inte ett ord engelska. Är det bara jag som tycker det är konstigt att "alla" ryssar är så sjukt,otroligt dåliga på dota2, mina kompisar säger att de är likadant med hon och lol också :S sitter det i deras gener eller har det inte så bra förutsättningar haha xD '?

Privet

Du kan välja att inte söka på ryska servrar om du vill. Jag har ett ryskt nick, sjukt kul att trolla med faktiskt. Folk brukar bli ganska förvånade när de hittar en bra ryss )))

Permalänk

Binding of Isaac, Batman Arkham City och Counter Strike Source :3

Visa signatur

GPU: Gtx 680, CPU: i-5 3570k, RAM: Corsair Vengance 2x8GB, MB: Asrock Z77 Extreme4, SSD: Samsung 250GB, HDD: 2 TB 7200rpm, PSU: Integra R2 750W, Chassi: Fractal Design R4.

Permalänk
Medlem

Fastnat för Planetside 2. Efter en bakgrund med mycket shooters och sedan mmorpg:s verkar det vara en skön kombination. Buggar emellanåt och behöver optimeras. Men trots detta så är det grymt kul.

Free to play också!

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Dota 2 och Warz sen även lite Diablo 3 när det finns tid

Visa signatur

i5 2500k @ 4.3Ghz | ASUS P8P68 | 8GB Ram DDR3 1600 MHz| HD6950 2GB @ HD6970 | SSD INTEL 530 180GB |

Permalänk
Skrivet av H4nsson:

World of Warcraft - Classic (1.12.1), På en populär private server ;p

Är det med honorpoints eller med gamla rank-systemet? Saknar att jaga R14 nätterna i ända:)

Kör själv WoW-cataclysm. Loggar endast in på Onsdagar för att soloa MC och farma TF.

Permalänk
Medlem

CS:GO, CSPromod, DayZ, BF3, Minecraft osv.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Wurm online just nu.
Samt lite natural selection 2 ibland

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrueCroj:

Dota 2, började lira för en vecka sen. Största problemet med spelet är alla ryssar... det är totalt värdelösa och de förstår inte ett ord engelska. Är det bara jag som tycker det är konstigt att "alla" ryssar är så sjukt,otroligt dåliga på dota2, mina kompisar säger att de är likadant med hon och lol också :S sitter det i deras gener eller har det inte så bra förutsättningar haha xD '?

Jag är rysk dock boende i sverige, jag spelar inte LoL heller HoN men däremot kan jag säga att jag spela RBGS på WoW, och spelar på en någorlunda hög nivå, däremot tycker jag inte det finns en vidare skill cap på LoL eller HoN, anledningen varför jag svarade är att jag börjar bli redigt trött på alla anklagelser, Och det finns många andra länder som använder varianter av det ryska språket, så det måste inte vara ryssar du/ni konstant möter.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Avstängd

Mist of panda wow,
samt vanillawow (pvp enadst AV )

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Skrivet av adam skur:

mulle meck bygger bilar och croc 2

Jag älskade det spelet när jag var mindre

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk

Wii U - Nintendo Land blir att införskaffa sig ZombiU.
Datorn - Crysis serien, Deus Ex, Metro 2033 osv...
På mobilen blir det Angry Birds och lite andra små spel!

Visa signatur

l CPU: X3 440 @ 3.6GHZ l Grafikkort: XFX 5850 1GB l Ram-minne: Corsair XMS3 4gb 1600MHZ DDR3 l Ljudkort: Creative X-Fi Xtreme Gamer l Moderkort: Gigabyte 880GA-UD3H l Bildskärm: 21,5'' LG FLATRON IPS226 l Ljudsystem: Proson Event 6+ JVC SP-EI + Sherwood förstärkare l Mobil: LG Optimus 7 + Nokia Lumia 920 l Spelkonsoler: l PS1 l NES-WII U l

Permalänk
Skrivet av TrueCroj:

Dota 2, började lira för en vecka sen. Största problemet med spelet är alla ryssar... det är totalt värdelösa och de förstår inte ett ord engelska. Är det bara jag som tycker det är konstigt att "alla" ryssar är så sjukt,otroligt dåliga på dota2, mina kompisar säger att de är likadant med hon och lol också :S sitter det i deras gener eller har det inte så bra förutsättningar haha xD '?

Ryssland är ett FN-språk. En nation som förväntar sig att resten skall rätta sig efter dem och därför undviker det Engelska språket så gott det går. Enas hela världen om ett gemensamt språk(Engelskan) så lär världen bli en finare plats. Ta exempelvis Indien som blivit ett av världens snabbast utvecklande länder sedan Engelskan blev ett officielt språk.

FIFA13 några timmar i veckan. Resten av tiden går åt till ofrivilligt filmtittande och forumsurfande av den simpla anledningen att jag för tillfället inte finner spelvärlden särskilt sexig. Vetskapen om att en eventuell återkomskt till WoW skulle hålla mig fastklistrad framför skiten kvällar och nätter håller mig borta.

Permalänk
Skrivet av Tartaros:

Jag älskade det spelet när jag var mindre

när du var mindre!? så du menar att du inte gillar mulle meck bygger bilar längre?
man slutar inte gilla mulle meck. PUNKT

Permalänk
Medlem

CS:GO och DayZ i typ det ända jag spelar atm...

Permalänk
Medlem

Borderlands 2

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Skrivet av adam skur:

när du var mindre!? så du menar att du inte gillar mulle meck bygger bilar längre?
man slutar inte gilla mulle meck. PUNKT

HAHAHAHAHA, Men jag är ju rätt så liten ändå ynka 14 bast

Visa signatur

Nils-Julius