Assassins creed till pc

Permalänk
Skrivet av Tumnus:

Ha... Gjorde de vad katter gör? När de vaknar och vill att du inte ska sova, utan ge dem mat eller alt. kela så biter de dig i tårna? Alla katter jag har haft i mitt liv har gjort exakt samma sak.. De vaknar, biter en i tårna tills du vaknar.. sedan tittar de på dig som "Hoppsan? Sov du?.. Ja men när du ändå är uppe..".

Mina biter mig i hälen:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk

Köp inte nycklar från det där företaget. De är som någon länkade inte godkända av STEAM och bryter mot deras regler. I värsta fall kan man bli av med sitt konto. Jag köpte där en av Call of Duty minns inte vilken. När de började ge mig länkar som skulle få Steam att tro att jag bor i Ryssland började jag bli förvånad så jag mailade deras support. Killen som satt där kunde inte förklarar detta utan sa bara att Steam kommer inte märka något då man ändrar proxy så att det ser ut som att jag bor i Ryssland.

Lita inte på det här företaget, de borde bli svartlistade. Det är inte värt att förlora kontot bara för att få spelet lite billigare.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

FICK MITT NU!!!

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Köp inte nycklar från det där företaget. De är som någon länkade inte godkända av STEAM och bryter mot deras regler. I värsta fall kan man bli av med sitt konto. Jag köpte där en av Call of Duty minns inte vilken. När de började ge mig länkar som skulle få Steam att tro att jag bor i Ryssland började jag bli förvånad så jag mailade deras support. Killen som satt där kunde inte förklarar detta utan sa bara att Steam kommer inte märka något då man ändrar proxy så att det ser ut som att jag bor i Ryssland.

Lita inte på det här företaget, de borde bli svartlistade. Det är inte värt att förlora kontot bara för att få spelet lite billigare.

Varför skulle de bli svartlistade?
Sweclockers tycker om att vara snåljåpar, eller jag menar, skaffa spel billigare, för det är ju såklart lagligt!

(Även fast det bryter mot vad Valve säger)

Dold text

De flesta moderatorerna köper ju också från G2play. Så.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk

Nån som vet om man kan få hud och alla menyer på engelska??
Allt är ju på svenska förutom dialogerna och undertexterna...

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk

För mig blev det på engelska när man valde det i installern, tror ej det går att ändra inne i själva spelet.

Visa signatur

MB:Asus P8P67pro REV 3.1 CPU: i7 2600k@ 4.5Ghz / Noctua NH-U12P SE2 GPU: Asus GTX670DCII @1100Mhz Minnen: 8gb Corsair CL9 Vengeance 1600Mhz(@1333Mhz) HDD: 120gb Intel 320 SSD, 2TB Seagate Barracuda Ljud: Asus Xonar Essence STX PSU: Cooler Master SilentPro 700W

Permalänk
Skrivet av juttmeister:

För mig blev det på engelska när man valde det i installern, tror ej det går att ändra inne i själva spelet.

Okej. Då blir det ominstallation!
Tack!

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Avstängd

I spelet ska du ha ett val i någon inställning med språk.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av PatrikBre:

Okej. Då blir det ominstallation!
Tack!

Jag tog bort localization.lang filen och då blev det engelska igen. (gör dock kopia på den om det skulle strula)

Permalänk
Medlem

Assassins creed på svenska är hemskt. Installerade tvåan på svenska först, tror inte ens att jag började spela innan jag installerade om för att få det på engelska

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Michaelo:

Assassins creed på svenska är hemskt. Installerade tvåan på svenska först, tror inte ens att jag började spela innan jag installerade om för att få det på engelska

Finns det något icke Svenskt spel som INTE är hemskt när det översatts och dubbats till Svenska?

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TiasE:

Finns det något icke Svenskt spel som INTE är hemskt när det översatts och dubbats till Svenska?

Den längsta resan/The longest journey med Regina Lund i huvudrollen var riktigt, riktigt bra, precis som originalet. Och det spelet har en av de mest omfattande manus som setts i ett spel.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Hjälp! Strömavbrott!

Kan någon offra sig och lägga upp savegame någonstans där det går att ladda ner?

Jag var någonstans i mitten när lampan exploderade på toan och tydligen är det samma säkring till min dator.

Därefter står det att min savegame är korrupt.

Jag hittade några savegames på tomshardware men ingen av dom har ju laddat upp metadata med mera, det är ju två mappar med savegames och dom hade bara lagt upp dom två filer som är i den ena mappen, vissa hade till och med bara lagt upp en fil.

Naturligtvis fungerade inte det och jag orkar inte registrera mig där bara för att förklara det för dom, så kan någon vara snäll med mig ikväll?

Det känns fruktansvärt drygt att börja om, särskilt som jag hade sökt igenom alla tunnlar i Boston och allt.

Permalänk

Hej ! Jag har helt kört fast i AC i det moment där Achillis lär Connor att köpa virke och skicka konvoj. Jag kan inte skicka konvojen och jag kan inte heller ta mig tillbaka till menyn eller ur den. Ser att folk som spelar på PS3 och Xbox kommer förbi utan problem. Finns det någon på PC som har tagit sig förbi momentet, är det en bug, finns det någon lösning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr-magoo63:

Hej ! Jag har helt kört fast i AC i det moment där Achillis lär Connor att köpa virke och skicka konvoj. Jag kan inte skicka konvojen och jag kan inte heller ta mig tillbaka till menyn eller ur den. Ser att folk som spelar på PS3 och Xbox kommer förbi utan problem. Finns det någon på PC som har tagit sig förbi momentet, är det en bug, finns det någon lösning?

Förmodligen inte, det är precis där som mitt spel la av.

Permalänk

Jag har lyckats komma förbi det momentet, fråga mig inte hur dock för craftingmenyerna är verkligen usla..
Har efter detta försökt och gå in och crafta 3-4 gånger, har slutat varje gång med att jag inte kan backa och stänga spelet i task manager.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr-magoo63:

Hej ! Jag har helt kört fast i AC i det moment där Achillis lär Connor att köpa virke och skicka konvoj. Jag kan inte skicka konvojen och jag kan inte heller ta mig tillbaka till menyn eller ur den. Ser att folk som spelar på PS3 och Xbox kommer förbi utan problem. Finns det någon på PC som har tagit sig förbi momentet, är det en bug, finns det någon lösning?

jag var tvungen att skicka en konvoj

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk

De löste sig till slut efter envetet runt klickane i caftingmenyerna (gud vet hur det gick till) tack för snabba svar.

Permalänk
Medlem

Någon som lirar multiplayer och vill lira ett par games då och då(helst manhunt, men domination och artifact assault går också bra).

Adda mig isåfall på :

Uplay: ReastTheBeast
Skype: Barcode3000(skriv gärna till i notisen att det är angående ac3).

//MvH Lokans

Permalänk
Medlem

Undrar om det är någon som lirar Ac3 online, har sökt flera gånger utan att hitta några motståndare alls. Har bara spelat ett online game sedan de släpptes.
Adda gärna Uplay: Sexfemman

Permalänk
Medlem
Skrivet av lokans:

Någon som lirar multiplayer och vill lira ett par games då och då(helst manhunt, men domination och artifact assault går också bra).

Adda mig isåfall på :

Uplay: ReastTheBeast
Skype: Barcode3000(skriv gärna till i notisen att det är angående ac3).

//MvH Lokans

Skrivet av Hattn:

Undrar om det är någon som lirar Ac3 online, har sökt flera gånger utan att hitta några motståndare alls. Har bara spelat ett online game sedan de släpptes.
Adda gärna Uplay: Sexfemman

Addar båda på uplay. Vore kul att lira någongång. Dock får ni räkna med att jag inte är så vass^^

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Skrivet av N0iZE:

Addar båda på uplay. Vore kul att lira någongång. Dock får ni räkna med att jag inte är så vass^^

Jag addar också! kan bli kul

Förrästen, spelade idag Arnold Benedict side questet. trode det var PS3 exclusivt! Kul att man fick köra den med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rock_Son:

Jag addar också! kan bli kul

Förrästen, spelade idag Arnold Benedict side questet. trode det var PS3 exclusivt! Kul att man fick köra den med.

Adda mig då också! Bj0rkman

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014