Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

Ni som har spelat det, är det värt att köpa? Någon som vet hur länge betan håller på?

Nej! Inte just nu iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnigelMedTurbo:

ni som har spelat, kan ni förklara hur ni gör det?

varje server jag försöker ansluta mig till är "full", även om det visar 10/40.
försöker jag via "quick join", så kommer den "stora" loading screen, sen åter går det till vanliga "loading ( när man startar spelet) och så är jag tillbacka på "Charecter" rutan.
vafan? :S

Skrivet av swesen:

Starta om spelet och försök igen, jag har som längst kanske spelat 10-15 min utan krasch.

Skrivet av SnigelMedTurbo:

har startat om spelet kanske 10 gånger, varje gång likadant.
:S

Skrivet av swesen:

Du vill ändå inte spela skiten var enda person är ute för att döda dig och med 1x1km så är det omöjligt att överleva.

Skrivet av SnigelMedTurbo:

jag förstår vad du menar, men har man betalat nu, så förväntar man sig att man åtminstone kan joina en server...

Detta är för de har en cap på 15 000 spelare samtidigt. Därför du inte kan joina en server som inte är full.
De kommer öka upp till 30 000 imorgon och sen för mer, just för att se till att serverna klarar av trycket.
Sen så har du inte betalt för Alphan. Du har betalt för fulla spelet men fått Alphan som en Bonus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Detta är för de har en cap på 15 000 spelare samtidigt. Därför du inte kan joina en server som inte är full.
De kommer öka upp till 30 000 imorgon och sen för mer, just för att se till att serverna klarar av trycket.
Sen så har du inte betalt för Alphan. Du har betalt för fulla spelet men fått Alphan som en Bonus.

Jag vet att det är alpha, men det är inte spelet det är spelarna som konstant dödar en så fort de får syn på en.

Permalänk
Medlem

skulle vara kul med pvp off bara så man hinner känna lite på spelet.

Permalänk

Verkar ju väldigt seriöst. http://i.imgur.com/3TGez.jpg

Permalänk
Medlem
Skrivet av ph0gelbice:

Verkar ju väldigt seriöst. http://i.imgur.com/3TGez.jpg

Mycket med spelet verkar underligt. Men det finns och går ju att spela, men detta är dock fake! Kollade själv precis

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av ph0gelbice:

Verkar ju väldigt seriöst. http://i.imgur.com/3TGez.jpg

Hehe, ja, detta spelet måste vara det största cut'n paste på länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ph0gelbice:

Verkar ju väldigt seriöst. http://i.imgur.com/3TGez.jpg

En sån miss är väll kanske inte så konstig iofs, med tanke på att lol använder ver 1.0 av motorn, war inc 2.0 och warz 2.5. Så att en sådan sak blir kvar i avtalet kan ju hända då avtalen inte skrivs om från start till varje spel som använder en motor.

Skrivet av gn1p:

Mycket med spelet verkar underligt. Men det finns och går ju att spela, men detta är dock fake! Kollade själv precis

Det är inte fake, men blev åtgärdat rätt så snabbt.

Skrivet av SwedZi:

Ni som har spelat det, är det värt att köpa? Någon som vet hur länge betan håller på?

Jag tror det kommer vara värt att köpa. Tycker det verkar bra men dock väldigt buggigt just nu, så fort dom flesta problemen är lösta är jag övertygad om att det kommer bli kul. Enda stora nackdelen just nu är folket i spelet, som hoppar på en så fort man spawnar och ska slå ihjäl en, önskar nästan att det fanns PvE servrar då zombies e svåra nog.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=FXKu5lV69V8

Han ställer en hel del bra frågor.

Permalänk
Skrivet av knaz:

En sån miss är väll kanske inte så konstig iofs, med tanke på att lol använder ver 1.0 av motorn, war inc 2.0 och warz 2.5. Så att en sådan sak blir kvar i avtalet kan ju hända då avtalen inte skrivs om från start till varje spel som använder en motor.

WarZ använder inte en uppdaterad version av LoL motorn(LoL använder sig inte av eclipse överhuvudtaget). , Sergeytitov har redan bekräftat detta i en tråd på forumet där han svarade på en massa frågor.
Jag har sett citatet som du förmodligen också sett , vet inte varför dom skrev så

Visa signatur

Moderkort: Asus Z87 Deluxe | CPU: i7 4770K | GFX: Gigabyte 1070 G1 | Nätagg: NZXT HALE 90 750W | Ram minnen: Corsair Vengeance 16GB | CPU kylare: Thermalright Silver Arrow SB-E | Chassi: Corsair 650D
Skärm: AOC AGON AG271QG | Tangentbord: Corsair Strafe RGB | Mus: Logitech G pro | Hörlurar: Audio-Technica M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mahje:

Det är lite konstigt att han de första 5 minuterna lägger fram fakta och pratar som en normal person, sen helt plötsligt så får han en p12 fanboy rage och säger fuck och shit, och kräver en massa saker.

Jag skulle vilja veta mer om dessa frågor, för jag tycker inte vaga "bevis" är tillräckligt för alla anklagelser han slänger ur sig. Och varför det spelar roll att det är en mod av war inc?
Om de ljuger förstår jag att han blir irriterad på, men hade han någon egentlig fakta på att de ljuger? Att de plockade ut folk ifrån war inc efter DayZ kom har väll ingenting att göra med när de började med warz idén. Och att de skrivit att de har varit under utveckling inte är sant bara för att de "kan" ändra ett dokument.

Permalänk

Tycker spelet hittills är väldigt kul men att buggar kan förstöra det lite. Som sagt så är det i Alpha så det är väl okey. Får damp på alla er som klagar på spelet när ni inte ens har kört det. Om ni inte har kört det så har ni ju fan ingen rätt att klaga på det.

Visa signatur

GPU: Ati Radeon HD 5770 CPU: Intel Core Quad Q6600 2.4Ghz OCed 3.2Ghz CPU Cooler: CM Master Hyper 212 EVO PSU Corsair GS600 600W

Permalänk

GUEST SERIALS VALID FOR 48 hours MHY4-BQR3-SS7N-LBZT 7SD9-2JII-6BED-YD2E 8PBD-2SRS-5IBN-CET6

Fick dessa 3 när jag köpte spelet

Permalänk
Skrivet av devildenied:

GUEST SERIALS VALID FOR 48 hours MHY4-BQR3-SS7N-LBZT 7SD9-2JII-6BED-YD2E 8PBD-2SRS-5IBN-CET6

Fick dessa 3 när jag köpte spelet

Ja, det får alla*. Kan aktiveras när betan börjar, dvs 31 oktober

*Vid köp av "Legend" eller "Pioneer".

Visa signatur
Permalänk

Ok trodde det var så att polare kunde testa redan nu

Permalänk
Medlem

Grymt kul spel när man är några polare.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kagamex:

tips, läs artikeln på IGN, det kommer inte vara ett light DayZ. Det kommer finnas hardcore mode som ska vara som DayZ, och sen ett normal mode där karaktären låses i mellan 24 och 48 timmar (inte bestämt än) när du dör. WoW med zombies? Så vitt jag kan se i artikeln så ska det varken finnas raids, dungeons eller quests.

Har ju nämnts att det ska finnas boss aktiga zombies... eller svårare helt enkelt.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Naaium:

*GÄSP* orkar inte lyssna på mer sånt här.Jag gillar spelet och har spelat konstant sen 15 oktober! Alla ska få bilda sin egen uppfattning om det utan massa trosigpåare som lägger ut diverse skit på nätet

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relish:

*GÄSP* orkar inte lyssna på mer sånt här.Jag gillar spelet och har spelat konstant sen 15 oktober! Alla ska få bilda sin egen uppfattning om det utan massa trosigpåare som lägger ut diverse skit på nätet

Så det är inget skumt med att folk som vill ha refunds blir ignorerade av supporten och om de nu lyckas få en refund blir dem bannlysta från sidan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TAG9217:

Så det är inget skumt med att folk som vill ha refunds blir ignorerade av supporten och om de nu lyckas få en refund blir dem bannlysta från sidan?

BLA BLA BLA...Det finns flera sidor av historien skulle jag tro..Jag VET folk får refunds om dom har rätt till det! T.ex,köper du BF3 och spelar 1 timme å tycker det är skitkasst,får du tillbaka pengarna då?

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relish:

BLA BLA BLA...Det finns flera sidor av historien skulle jag tro..Jag VET folk får refunds om dom har rätt till det! T.ex,köper du BF3 och spelar 1 timme å tycker det är skitkasst,får du tillbaka pengarna då?

Klart det finns två sidor och att det ska vara giltiga refunds. Men att helt blint be kunder dra åt helvete och bannlysa dem för att dem vill ha en refund är inte bara oprofessioniellt, det är rent ut sagt löjligt.

Att folk ens investerar i sådana utvecklare är för mig ofattbart.

Permalänk
Medlem

Jag gillar spelet! Men är tråkigt att man ALLTID blir dödad av andra spelare. Skulle inte vilja leva i en apokalyptisk värld fylld av War-Z spelare. Då hade man inte blivit långvarig i livet

Mvh J

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar