Samsung Galaxy S3 är grym!

Permalänk
Inaktiv

Samsung Galaxy S3 är grym!

En bekant till mig sitter och skryter om sin Samsung Galaxy S3:

-"...så kan man dela saker med varann bara genom att nudda telefonerna mot varann!"

Jag kommenterar:

-"jaha, vad bra, men har inte alla vi känner iPhone? Hur många har galaxy s3?" (Lång tystnad.....)

Jag får svar:

-"aja vi hörs, jag ska dra nu."

Permalänk

Fantastisk tråd måste jag säga

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk

och det du vill ha sagt med tråden är?
Att era vänner gärna betalar överpriser för nått som har lägre prestanda?
Förstår inte din idé.

Permalänk

iphone sucks htc ftw

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk

Man bör ju varken basera sina telefoninköp på om man kan dela filer genom nuddning, eller vad kompisarna har för fabrikat. Däremot är självklart Galaxy S3 vida överlägsen alla iPhones, av många olika anledningar.

Visa signatur

Dator.

Permalänk
Medlem

Mycket givande tråd, eller inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

haha, detta är världen. alla som köper nånting bra blir nedtryckta av massan som köper det som är mainstream!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Skrivet av anon200213:

En bekant till mig sitter och skryter om sin Samsung Galaxy S3:

-"...så kan man dela saker med varann bara genom att nudda telefonerna mot varann!"

Jag kommenterar:

-"jaha, vad bra, men har inte alla vi känner iPhone? Hur många har galaxy s3?" (Lång tystnad.....)

Jag får svar:

-"aja vi hörs, jag ska dra nu."

Och alla som har iphone han andvända "Bump" eller de som jailbreakat kan andvända andra bättre liknande tweaks...

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är mycket godare att köpa grillkorv med 85% kötthalt än billiga dennis hotdogs.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon200213:

En bekant till mig sitter och skryter om sin Samsung Galaxy S3:

-"...så kan man dela saker med varann bara genom att nudda telefonerna mot varann!"

Jag kommenterar:

-"jaha, vad bra, men har inte alla vi känner iPhone? Hur många har galaxy s3?" (Lång tystnad.....)

Jag får svar:

-"aja vi hörs, jag ska dra nu."

Att nudda telefonerna för att skicka filer fungerar inte bara på S3 utan det fungerar väl på alla telefoner med NFC? Vet att man kan göra detta på GN. Så han kan dela filer med alla sina polare som har NFC i sina telefoner.
Låter som TS är avundsjuk för att han har en Iphone och inte kan vara med och dela filer med de andra barnen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hede:

Jag tycker det är mycket godare att köpa grillkorv med 85% kötthalt än billiga dennis hotdogs.

Varken galaxy s3 eller Iphone är billiga eller består av kött så jag har svårigheter att förstå villken av dem du rackar ner på. Eller är det Windows Phone du säger består av kött?

Eller är detta inte en metafor utan bara en random åsikt du bara kände vi behövde veta?

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dark_Widget:

och det du vill ha sagt med tråden är?
Att era vänner gärna betalar överpriser för nått som har lägre prestanda?
Förstår inte din idé.

Öm tå där ja?

Permalänk
Skrivet av anon200213:

Öm tå där ja?

Öm tå? På vilket sätt då?
Jag har varken iPhone eller S3an xD

Nice try tho

Permalänk

HTC ONE X

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

iPhone for life! Älskar Apple mer än mitt egna liv!

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Skrivet av Nikken:

iPhone for life! Älskar Apple mer än mitt egna liv!

Cracked me up! xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikken:

iPhone for life! Älskar Apple mer än mitt egna liv!

Om du gillar Apple mer än ditt liv har du seriöst stort problem.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Skrivet av Cooling23:

Om du gillar Apple mer än ditt liv har du seriöst stort problem.

Tror att det har att göra med ironi käre Wattson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikken:

iPhone for life! Älskar Apple mer än mitt egna liv!

Och Apple älskar iSheep...

Visa signatur

Si vis pacem, para bellum.

Permalänk
Hedersmedlem

Det här var som sagt inte helt givande.
*tråd låst*

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200