Permalänk
Medlem

Fadderpresent, hjälp

Hej Sweclockers

Jag behöver lite hjälp av er kreativa människor som hänger här.

Jag ska bli fadder för min brorson och ska ha en bra present till namngivningsdagen, ej dop vi håller oss undan kyrkan.

Jag ska låta gravera ett silversmycke varav ena sidan ska innehålla Namn och personnr.

Andra sidan ska jag ha en fras i stil med:

-"Farbor finns alltid där"

Och det är frasen jag har problem med. Jag vill inte att det ska låta cheesy.

De fraser jag kommit på än så länge är:

Fras 1
Na na nan na na na na na na, Frabror! (Denna skrotades snabbt ^^)

Fras 2
Våga pröva dina vingar
Farbror tar emot om du faller

Fras 3
Våga klättra högt
Farbror är din säkerhetslina

Ja, ni kanske förstår vad det är jag är ute efter? Har ni några fler förslag? Utöver detta smycke så ska jag tillverka en vägglampa av en plåtskiva och forma den som Batman-loggan så han lär sig snabbt vilken superhjälte som är bäst

Så vad tror ni?

Snälla hjälp, även om ni inte har superförslag så skriv för era idéer kan leda till en annan slutprodukt.

MVH

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Kom igen, är det igen som har någon bra idé eller blivit fadder och suttit i samma sits?

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk

Vart du än är i livet
Farbror finns alltid vid din sida

Aja, gjorde ett försök!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lopphunden:

Vart du än är i livet
Farbror finns alltid vid din sida

Aja, gjorde ett försök!

Frugan sa något liknande så det var ett bra försök

Detta är riktigt svårt.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

personligen hade jag nog bara kört på namn och "buy the ticket, take the ride!" eller "when the going gets weird, the weird turn pro" men, det är jag det

“Why do we fall? So we can learn to pick ourselves back up.”
“It’s not who we are underneath, but what we do that defines us.”
"why so serious?"

Permalänk

" När det är som värst i livet kommer, farbror Sammy och piggar upp med saft o bullar. "

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

personligen hade jag nog bara kört på namn och "buy the ticket, take the ride!" eller "when the going gets weird, the weird turn pro" men, det är jag det

“Why do we fall? So we can learn to pick ourselves back up.”
“It’s not who we are underneath, but what we do that defines us.”
"why so serious?"

Skrivet av jOnÄTÄn:

" När det är som värst i livet kommer, farbror Sammy och piggar upp med saft o bullar. "

Hehe! Riktigt nice förslag!

Tack för nya infallsvinklar!

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold