Permalänk
Medlem

Hemgjord skyrim affisch

Tjenare såg att Robbaz hade gjort en skyrim post. Och tyckte att det skulle vara en kul sak att göra en egen affisch.

Jag använder

Photoshop
Sax
Tejp
Papper
Skrivare

Hemgjord skyrim affisch

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk
Avstängd

Går den att göra i färg?

Tänkte ge mig på att göra en Dota 2 poster på samma sätt

Permalänk

En 3a för det såg lite ojämt ut här och där, smidig idé dock även om det inte var du som kom på det

Skrivet av chainzaw:

Går den att göra i färg?

Tänkte ge mig på att göra en Dota 2 poster på samma sätt

Borde väll inte spela så stor roll vad det är för tryck eller färger så länge det ser hyfsat ut när man sätter ihop det, och man har tillräckligt med färg i skrivaren.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

coolt att du tagit dig tiden och inte bara gjort som många andra och köpt en afficsh eller något som kommer med vid köp.
bra kreativitet!

Visa signatur

Gigabyte Z87-X OC ,4770K@4.5,Vengance 16GB,Asus 980Ti Strix ,3x Dell Ultrasharp U2412M [5760x1200]

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur lätt det är att dela en bild i PS men jag använder mig ofta av PosteRazor. Väldigt bra program för att dela en bild med

http://posterazor.sourceforge.net/index.php?page=download&lan...

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

Går den att göra i färg?

Tänkte ge mig på att göra en Dota 2 poster på samma sätt

Ja om du har en färg skrivare så kan du göra det

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av soulblade:

coolt att du tagit dig tiden och inte bara gjort som många andra och köpt en afficsh eller något som kommer med vid köp.
bra kreativitet!

Tycker du är mycket smartare för då kan man ha hur man vill

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av berra200:

Jag vet inte hur lätt det är att dela en bild i PS men jag använder mig ofta av PosteRazor. Väldigt bra program för att dela en bild med

http://posterazor.sourceforge.net/index.php?page=download&lan...

Jag vet testade det men det var att det inte ville funka för mig.

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk

Ser Väldigt bra Okej ut. Dock så är kanterna otroligt ojämt klippta.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Ser Väldigt bra Okej ut. Dock så är kanterna otroligt ojämt klippta.

Jag klippte jämt nu

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk
Medlem

Fint

Går ladda ner PosteRazor från sourceforge.net också då kan man skriva ut med marginaler och lappa över så man inte behöver klippa exakt på pricken.

Permalänk

Haha fyndigt!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Fint

Går ladda ner PosteRazor från sourceforge.net också då kan man skriva ut med marginaler och lappa över så man inte behöver klippa exakt på pricken.

Men det var såhär jag läste hur du gjorde laddade ner programmet, men när jag skulle spara den så ville den inte... Vet inte vad det var men sen gjorde jag den i photoshop. Och idag så skulle jag testa igen och då funkade det mycket konstigt... Men ska använda det programmet i framtiden om ja ska göra något mer roligt

Visa signatur

Jag har Dyslexi! Det innebär att jag har läs- och skrivsvårigheter
CPU: Intel Core i7 2600 | GPU: XFX Radeon HD 7950 3GB | CHASSI: Antec p280 | KYLNING: antec kühler h2o 620 | NÄTAGG: corsair hx 650w |SSD: Samsung SSD Basic 830-Series 128GB | SATA: Seagate 1TB | MODERKORT: MSI Z77A-GD65 | RAM: Dubbel-Kanal DDR3 = 16,0 GB |

Permalänk
Medlem

Du skulle ha tejpat på baksidan, annars jävligt coolt. Long live the Empire!

Permalänk

Hhahahahah trollar du?

Visa signatur

Case: Obsidian 900D CPU: 4770k Mobo: Asus Sabertooth z-87 GPUs 2x Evga 780 3gb Sc RAM: 16GB Vengeance 4x4GB PSU: Corsair Ax 1200i SSD: 2x Samsung 840 256Gb Pro Keyboard: Qpad Mk-85 Monitors: Primary: ASUS VG248QE 144Hz 24' Battlescreen: Packard Bell Viseo 24' Portraitmode: Dell 24' Deskstand: Ergotron DeskStand: DS100 HDD: 2x WD Black 4tb raid 1 Mouse: Deathadder 2013 Mouse Mat: Razer Goliathus Speed