Problem med Steelseries Sibiria V2 ?!?

Permalänk
Avstängd

Problem med Steelseries Sibiria V2 ?!?

Har problem med mitt Steelseries Sibiria V2 headset. Min vänstra högtalare i headsetet låter mindre än den högra, undrar hur det är med standard garantin för steelseries prylar. Har nämligen haft dess lurarna i 2-4 månader nu. Någon som har samma problem? Någon som vet standard garantin för steelseries?

Tacksam för svar! och tack på förhand också

Permalänk
Medlem

Prova sänka eller höja volymkontrollen som är på självaste sladden den brukar kunna glappa efter ett tag.

Visa signatur

Desktop|Corsair HW 850W 80+|ASUS P8P67 PRO REV 3.1|I5 2500K(4.4Ghz OC)|Scythe BIG Shuriken|
Corsair Vegeance DDR3 8GB|W7 Ultimate|OCZ Vertex 2 120GB|3TB HDD|XFX Radeon HD6970 2GB GDDR5|
Notebook|ASUS N56VZ + 256GB M4 SSD|

Permalänk
Entusiast

Mitt är också så just nu, det jag behöver göra för att fixa det är att sätta headset-volymen på en speciell volym och sen ändra i Windows vilket jag kan göra på mitt tangentbord annars hade det varit ganska irriterande

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Har ungefär samma problem, fast min bas i vänster fungerar inte ibland så man måste slå till skiten för den ska komma igång, Siberia v2 är skit imo.