Permalänk
Medlem

Hej på er alla!
Har aldrig lirat något Diablo men eftersom det är en så pass hype om det här så är jag jättesugen på att testa om det är något för mig! Så om någon vänlig själ kan dela ett guest-pass hade jag varit tacksam

Permalänk
Medlem

Kom igen, nån har väl ett guest pass att skicka via PM?:/
Har väntat på svar från den här tråden länge nu

Visa signatur

Lillburken Mobo: Gigabyte GA-970A- UD3 Processor AMD Phenom2 x4 955, 3,8 Ghz Chassi Fractal Design R3 Grafik ASUS GTX 560 Ti, klockad SSD Crucial M4 128 GB Nätagg Corsair CX 600 Ram Corsair 8 GB, 1333 Mhz Kylning Antec Kühler 620 vattenkylning

Permalänk

folk verkar greedy av makten som ett guest pass ger, folk ska sitta som på nålar!

Visa signatur

[Lenovo Legion Y520]

Permalänk

Tjena!
Någon som är villig att ge mig ett guest pass?
Vill verkligen kunna testa om det är ett spel värt att köpa

Permalänk

Man tycker ju att Blizzard lika gärna kunde ge bort Guest passes, handlar ju ändå bara om samma material man fick tillgång till under betan, och de lär ju få massor av köpare övertygade som nu är osäkra.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Har lirat wow i lite över 6 år men aldrig testat Diablo serien. Nu när man ser det ser det onekligen riktigt kul ut.

Är det någon vänlig själ som skulle kunna skicka ett Guest Pass till min inbox?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Man tycker ju att Blizzard lika gärna kunde ge bort Guest passes, handlar ju ändå bara om samma material man fick tillgång till under betan, och de lär ju få massor av köpare övertygade som nu är osäkra.

Det går inte eftersom servrarnas kapacitet har en gräns.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk

Jag tar väldigt gärna emot ett Guest Pass ifall någon har ett över! Är en fattig student som vill fundera en gång till på om jag ska köpa spelet!

Tack på förhand//Peter

Permalänk

skulle gärna vilja testa spelet å se om jag tycker det är kul. Om det finns ett guest pass över någonstans så tar jag gärna emot det.

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Kan också ta ett om någon har!

Visa signatur

Intel Core i5 760, 2.8GHz | Corsair VX 550W 80+ | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 | Gigabyte GA-P55-USB3 | 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | KINGSTON 120gb SSD

Permalänk
Medlem

Då jag fick ett Guest pass genom denna tråd (tack vinylens), vill jag ge tillbaka. Jag har ett Guest Pass så först till kvarn!

Permalänk

Jag kan gärna ta det Swefoo! Vore otroligt snällt!

//Peter

Permalänk
Medlem
Skrivet av p0lofsson:

Jag kan gärna ta det Swefoo! Vore otroligt snällt!

//Peter

Du har PM!

Permalänk

Tiggar tråd ala XL

Permalänk
Medlem

Jag vill gjärna ha ett Guest-Pass. Har aldrig spelat något Diablo spel. Så det vore skoj att testa detta spel som alla gillar så stort! ^^

Permalänk

Skulle gärna vilja ha en nyckel. Är lite osäker på om jag ska köpa det eller inte.
Om jag gör det ger jag bort ett guest pass jag med

Permalänk
Medlem

Skulle hemskt gärna vilja ha ett guest pass till min älskling så vi kan prova att spela tillsammans. Själv fick jag ett av min bror.

Permalänk

Kan nån snäll själ skänka en kod? Vill testa på en dator som jag är osäker på. Vill se hur bra det funkar och ifall ett köp är värt det i nuläget. tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Har inte gett bort mina än så kan lika gärna ge bort dem här!

Postar den första: RD8498-9YGT-XYH47J-MVCX-2J4BTZ

Den andra kan komma upp vid 15:00 så blir det lite spännande

Permalänk

Diablo Guest pass

Om någon godhjärtat själ har en guest-pass skicka gärna i PM. Funderar starkt att börja spela!

Permalänk
Skrivet av Jollemj:

Har inte gett bort mina än så kan lika gärna ge bort dem här!

Postar den första: RD8498-9YGT-XYH47J-MVCX-2J4BTZ

Den andra kan komma upp vid 15:00 så blir det lite spännande

u are the god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cazon1331:

u are the god!

Haha, man tackar ^^

Permalänk
Skrivet av Jollemj:

Haha, man tackar ^^

Lägg gärna ut den andra 15:00 En kompis som ska försöka fixa spelet

Permalänk
Hedersmedlem

Gav bort mitt Guest Pass till en polare, fem minuter in i spelet köpte han det.

Just sayin', det är givet köp.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Haha, känns inte som så många märkte vad jag skrev nu ang vid 1500 så de får la en ledsen min nu.

FYKF64-W4JM-WXYR7V-2KEW-RP68RP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jollemj:

Haha, känns inte som så många märkte vad jag skrev nu ang vid 1500 så de får la en ledsen min nu.

FYKF64-W4JM-WXYR7V-2KEW-RP68RP

Fan! Hann inte ;_;

Permalänk
Medlem
Skrivet av ^fel:

Fan! Hann inte ;_;

trodde jag var först, men tydligen räckte det inte att de koden 30 sec efter att han la ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av ^fel:

Fan! Hann inte ;_;

Synd, undra om det var Cazons kompis som fick den då
Ingen har skrivit vem som tog den

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

trodde jag var först, men tydligen räckte det inte att de koden 30 sec efter att han la ut

Hehe, spammade du F5?
Hade hoppats på en sådan reaktion men var lite kort varsel till dagen D

Permalänk
Medlem
Skrivet av basseofc:

trodde jag var först, men tydligen räckte det inte att de koden 30 sec efter att han la ut

Skulle ändå vara konstigt om jag hann. Var tvungen att verifiera min e-mail och skriva i min adress med mera.