Permalänk
Medlem

Har två stycken guest pass att ge bort, skicka PM om ni vill ha.

Edit: Slut

Permalänk
Skrivet av Nuriz:

Har två stycken guest pass att ge bort, skicka PM om ni vill ha.

skickat pm men vet inte om jag gjorde rätt, står inte i min utkorg att jag har skickat :S

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk

Skulle någon kunna vara gullig och ge bort ett litet guest pass till mig?
Har funderat på att köpa det, men jag vet inte om det är värt pengarna direkt, ekonomin krisar lite..

Mvh

Permalänk

Fått en nyckel, tack så mycket!

Permalänk

jag funderar på att börja spel men skulle vilja testa spelet först och se om det är så roligt som alla påstår PM mej om du har ett över så skulle du verkligen göra min dag eller snarare vecka (:

Permalänk
Medlem

Byter en kopia av "Payday: The Heist" på steam mot ett Diablo 3 guestpass, hör av er på PM om ni är intresserade!

Permalänk

Är också intresserad av guest pass, har dock inte något att erbjuda. Vore jävligt snällt!

Permalänk
Medlem

bump bump bump

Permalänk

Ja ett guestpass hade inte varit helt fel!

Hade varit guld om man kunde få ett

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Om någon har ett extra guest pass som man inte behöver så får ni gärna PMa ett, Skulle uppskattas väldigt!
Det är helt slut på diablo spelen här i stan till råga på allt

Permalänk
Medlem

epprtj-vw87-dwhy6d-mhcn-cc6jrg
hxbynx-jtkm-whmfwj-bm7c-vd9hfv

Permalänk
Medlem

Har nån ett Guestpass över skulle jag gärna ta det, vill testa spelet sjukt mycket =).

MvH Fredrik

Visa signatur

[ Cooler Master haf 912+ ] [ Corsair 850TX ] [ Intel core i7 - 950 ] [ Noctua NH-D14 ] [ Asus X58 Sabertooth ] [ Gigabyte GTX580 ] [ Corsair 6gb 1600MHz ] [ OCZ Vertex 3 120Gb + 1TB Hdd ] [ Win7 x64 Pro ]

Old but Gold...

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en key så man får testa lite

Permalänk
Medlem

vill spela

skulle behöva ett guest pass så jag kan spela med en kompis så om någon skulle vara bussig att pma mig ett så skulle jag bli riktigt glad

Permalänk
Medlem

Tjenare, skulle väldigt gärna vilja ha en key för att testa om det är ett värt köp, ser grymt kul ut!

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna ha ett guestpass. Har inte råd att köpa och har ju väntat sen diablo 2...

Tack på förhand

Permalänk
Skrivet av Daffhead:

Jag skulle gärna ha ett guestpass. Har inte råd att köpa och har ju väntat sen diablo 2...

Tack på förhand

Jag har väntat sen Diablo 1

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk

Jag vore väldigt tacksam om någon kunde skicka ett PM till mig med ett guest pass så jag får testa spelet

Permalänk
Medlem

Vore väldigt tacksam om någon kunde skicka ett guest pass via PM så jag får testa spelet.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Någon som har en guest pass över? Kan tänka mig ge en liten slant för den Vill testa och se om spelet funkar på min dator PM:a i så fall

Permalänk
Medlem

Har ett guest pass, första pm kan få det.

Edit: Slut
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

undrar ifall nån v'nlig själ har ett guest pass över?
skulle vara jätte roligt att prova på detta spel.

/teddy

Visa signatur

vem? | var? | hur? | när? | varför just jag?!

Permalänk
Medlem

Någon som har ett guest pass över? Väldigt tacksam om någon kunde ge mig i så fall )

Permalänk
Medlem

skulle vara oerhört tacksam för ett quest pass är så grymt sugen på att testa

Permalänk

Som sagt, skulle bli otroligt lycklig om någon kunde förgylla min annars tråkiga lördagkväll med en nyckel!
In return, en jäkligt skön spellista med go musik!

Permalänk
Medlem

Skulle gärna också ta emot ett guest pass till diablo 3, endast jag som inte har en nu i min kompisskara vi alla väntar på studiebidraget.

Permalänk
Medlem

Jag har två guest pass till Diablo III samt två guest pass till World of Warcraft.

Skicka ett PM

Update: Inga Diablo III nycklar kvar men det finns fortfarande kvar två till World of Warcraft

Edit: Det finns en nyckel till WoW kvar.

Permalänk

alltså damn, jag hinner inte komma in och pma folk... :/

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Guest pass

Hoppas någon fortfarande är vaken och har något pass att dela ut

Permalänk
Medlem

guest pass

Hej, skulle gärna ta emot ett guest pass, om någon har ett kvar så skicka gärna ett till mig.