Hur har Ni förberett er inför inatt?

Permalänk
Skrivet av Anden88:

Grön bock på autenticated nu!

http://eu.battle.net/d3/en/status

på g upp kanske? :S

Visa signatur

BitFenix Prodigy, Intel i5 3570K, ASRock Z77E-ITX, Cooler Master Silent Pro M2 620W, Evga Gtx 670 ftw, 2x120gb SSD, 1X500gb HDD, 1tb Seagate Barracuda, 16Gb RAM Corsair Vengenz

Permalänk
Medlem

Serversen är uppe, och har varit ett litet tag nu.
En hel del från EU som streamar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av syndicatan:

Ja det verkar som det!

Fake eller inte?

Edit: Polaren kom tydligen in nu...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Anden88:

Ja det verkar som det!

Fake eller inte?

Edit: Polaren kom tydligen in nu...

Act1 är klarad för ett tag sen i EU så det har varit uppe ett tag.

Permalänk
Medlem

Oj vad jag precis ångrar mig att jag inte förbokade och la om min sömn så att jag vaknat runt 12 för att kunna spela, ni verkar ha väldigt många grymt härliga speltimmar framför er ni här i tråden, GL HF! Nu blir det sängen för min del.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Oj vad jag precis ångrar mig att jag inte förbokade och la om min sömn så att jag vaknat runt 12 för att kunna spela, ni verkar ha väldigt många grymt härliga speltimmar framför er ni här i tråden, GL HF! Nu blir det sängen för min del.

Vet inte om du är ironisk eller inte, många (bland annat jag) kommer faktiskt inte in.

Permalänk
Medlem

Jag har laddat upp inför natten med en längd bulle, vatten, The Wire, en varm bädd, trevligt sällskap, samt ett gott samvete då jag inte har som avsikt att slösa min tid på ett spel som enligt mig är komplett ointressant.

Permalänk
Medlem

Börja kvällen med 2 ost frallor sedan lite oralsex för att sedan försöka logga in i snart 2 timmar. Ska lägga mig nu natt.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bikki420:

Jag har laddat upp inför natten med en längd bulle, vatten, The Wire, en varm bädd, trevligt sällskap, samt ett gott samvete då jag inte har som avsikt att slösa min tid på ett spel som enligt mig är komplett ointressant.

Hur vore det isåfall om du helt enkelt hööl dig borta från det här delforumet istället för att komma hit och i princip skrika "se på mig, geee mig uppmärksamhet!!!! ALLA MÅSTE SE JUST MIIIG". För om jag skall vara helt ärligt så är sånt här uppmärksamhetssökande helt enkelt jävligt smaklöst och pinsamt och folk som gör det jämställer jag automatiskt med fjortisbrudar som lägger upp urringade bilder på facebook med kommentaren "jag är så ful".

Jag antar att det jag vill ha sagt är att du helt enkelt verkar vara en jävligt patetisk människa, det är upp till var och en hur de vill vara men om du vill spamma loss så gör det på 4chan tack.

Åter till topic. Blir inget spelande förrän imorrn för mig men jag har lagat till en jävla massa kyckling och gjort en sjukt trevlig potatissallad med tomat, feta, kapris, rödlök och sånt. Datorn är ivägburen till kompisen där vi skall spela och sen smäller det.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk

Jobbar imorgon FUUUUUUU!

Visa signatur

Fractal Design R3| ASUS Crosshair IV Formula| AMD 1090BE @3.2Ghz Stock| ZOTAC GeForce® GTX 480 AMP!| 8GB Corsair domintor 1600mhz| Corsair Force 60Gb| 2st Western Digital 500Gb @ Raid 0| 750w Corsair HX| + Free Macbook av skolan man kan inte klaga ialf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bikki420:

Jag har laddat upp inför natten med en längd bulle, vatten, The Wire, en varm bädd, trevligt sällskap, samt ett gott samvete då jag inte har som avsikt att slösa min tid på ett spel som enligt mig är komplett ointressant.

Och ändå postar du här 01.30 i natten?
Försvann ditt trevliga sällskap? ;O

Permalänk
Medlem

Hahaha här lutar det lite åt Bikki420's håll för min del också. Fast en cigg, muggen och sen sängen med trevligt sällskap som somnade för 1 timme sedan. Yeah what a night!

Får hålla tummarna alla D3 lovers blir nöjda med spelet iaf

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

Lyckades ta mig in! (peppar peppar, åker nog snart ur )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Applet:

Lyckades ta mig in! (peppar peppar, åker nog snart ur )

Ska man vänta på retrieving hero list eller bara försöka logga in och ut hela tiden?

Visa signatur

Chassi: R4 Black CPU: Core i7 3770k @ 4,5 GPU: 2x GTX 780 1150/1600 RAM: Corsair 16GB 1866Mhz Dominator
Mobo: Gigabyte Z77 UP7 SDD: Samsung 840 PRO 256GB PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold
CPU Kylare: H80I

Permalänk
Medlem

Jag väntade, fick försöka många gånger dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Hahahahhaa! xD Det är ju mitt ute i fucking ingenstans, bondecontry!

Vafanken... Det är ju där jag bor.

Visa signatur

AMD® Ryzen 7 1700 - EVGA GeForce GTX 970 4GB GDDR5 - Ballistix Sport LT 2666MHz DDR4 16GB - Gigabyte GA-AB350-Gaming 3, Socket-AM4 - Samsung SSD 840 EVO 256GB

Permalänk

Försöker komma på en rolig kommentar om hur jag förberett mig, gick inge bra.. Gonatt!

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

lär inte ha mitt lir förren imorn kl 10-11 men men.. har laddat med Redbull och Daim iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Och ändå postar du här 01.30 i natten?
Försvann ditt trevliga sällskap? ;O

Haha, på sätt och vis, men tekniskt sett inte. Sällskapet somnade, men tyvärr så är jag för pigg för att sova, så det blev åter igen bulle och videotittande för min del. Säsong 1 av The Wire klar!

Permalänk
Medlem

Jag installerar mitt nu, sen ska det patchas, sen ska jag sova. Ungarna ska till skola och dagis imorgon(idag? ) och klockan ringer 07:00.

09:00 Är jag hemma igen, då är ungarna lämnade. Då ska det fan spelas!

Visa signatur

[Chassi:Fractal Design R5 "Blackout Edition" Windowed] [PSU:Corsair RM750x] [Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING] [CPU:i7-6700K@Stock] [Kylare:BeQuiet! Pure rock] [Ram:32gb Kingston HyperX Savage DDR4 2666MHz]
[GPU:ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming]
[SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB] [HDD:WD Black 1tb]

Permalänk
Medlem

Skulle bara vilja säga God morgon till alla som sovit

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Känns grymt B att åka till jobbet klockan 05:00 en sådan här lyckans dag, blir nog att använda flexkontot till max och sedan låsa in sambon i sovrummet med Sex and the city boxen, så hon håller tyst om vilken nörd jag är

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shamzin:

Känns grymt B att åka till jobbet klockan 05:00 en sådan här lyckans dag, blir nog att använda flexkontot till max och sedan låsa in sambon i sovrummet med Sex and the city boxen, så hon håller tyst om vilken nörd jag är

Det sjukaste är att min sambo föreslog att hon kunde sova på soffan natten till torsdag och natten till fredag för att jag ska kunna lira diablo i sovrummet på min stora skärm och slippa den lilla laptop-skärmen! Ska jag tolka det som ett incitament för att jag är en bra sambo eller att jag är sjukt oskön i sängen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Det sjukaste är att min sambo föreslog att hon kunde sova på soffan natten till torsdag och natten till fredag för att jag ska kunna lira diablo i sovrummet på min stora skärm och slippa den lilla laptop-skärmen! Ska jag tolka det som ett incitament för att jag är en bra sambo eller att jag är sjukt oskön i sängen?

Skickades från m.sweclockers.com

Finns inga tjänster som kommer utan pris. Snart har hon stulit ditt kontokort och spenderat din lön på handväskor från Louis Vuitton!

Sen när du frågar varför säger hon: "Jag fick ju sova på soffan för att du skulle spela ditt jävla spel!" (Trots att det var hennes förslag, vilket hon sedan lägligt har glömt)

I blizzards värld är diablo ondskan, i vår är det den kvinnliga rasen;)

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shamzin:

Finns inga tjänster som kommer utan pris. Snart har hon stulit ditt kontokort och spenderat din lön på handväskor från Louis Vuitton!

Sen när du frågar varför säger hon: "Jag fick ju sova på soffan för att du skulle spela ditt jävla spel!" (Trots att det var hennes förslag, vilket hon sedan lägligt har glömt)

I blizzards värld är diablo ondskan, i vår är det den kvinnliga rasen;)

Haahhaahahahhahahahahahahahahahaha!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

så här förbereder jag mig:
http://9gag.com/gag/4172617

Permalänk
Skrivet av johnny:

Ett par Spendrups Premium Gold, när små grabbarna somnat med pannan mot tangentbordet runt sju åtta tiden på morgon så slaktar den här norrlänningen vidare...

WORD !!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Shamzin:

Finns inga tjänster som kommer utan pris. Snart har hon stulit ditt kontokort och spenderat din lön på handväskor från Louis Vuitton!

Sen när du frågar varför säger hon: "Jag fick ju sova på soffan för att du skulle spela ditt jävla spel!" (Trots att det var hennes förslag, vilket hon sedan lägligt har glömt)

I blizzards värld är diablo ondskan, i vår är det den kvinnliga rasen;)

haha jag är rädd att du har rätt, hon verkar ha varit ovanligt glad för min senaste löneökning...

IT ALL MAKES SENCE, jag måste hitta ett bra gömställe!

Permalänk
Medlem

Såhär har jag förberet mig:

Fixa så jag slutar tidigt idag, slutar 3.
Semester 16 & 18 / 5
Inflyttning i ny lägenhet med 100mbit fiber

En platta Euroshopper energidryck
6x 2L Coca-cola
2x Grandiosa-pizza (stora)
20x paket nudlar
4x paket blodpudding
6x paket bacon
4x påsar lantchips, gräddfil
1x paket hönökaka samt diverse pålägg.
Massvis med kaffe och te.

ska räcka i 4 dagar

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Entusiast

*Gääääääsp* God morgon nördar, hur har det gått i natt?:D

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈