Permalänk
Medlem

Jag tar jättegärna ett guestpass så polarn som inte fick sitt kan vara med och lira bredvid här

Permalänk

Skulle också hemskt gärna ta emot en nyckel, kan skickas via PM! Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Blir väldigt glad om man kan få en guest pass, ger gärna bort/lämnar tillbaka min när jag väl får min låda från Inet på tis/ons.

Permalänk
Medlem

Tar väldigt gärna ett guest pass, har planerat att köpa spelet på onsdag då jag har möjlighet, men skulle inte ha något emot att få börja lira ikväll!

Kommer köpa i butik så kan "ge tillbaka" guest passet om några dagar

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot ett guestpass, får inte mitt spel först än imorgon. ^R:=)

Permalänk
Medlem

tar gärna emot ett guest pass! maila mig på SWEC i fall du vill dela med dig av en:)!

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk

Gästpass mottages fortfarande! Kan eventuellt ge tillbaks ett pass imorgon när paketet anländer.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Känns som att alla vill ha guest pass för att de väntar på paket.
Känns även som att jag är den enda med riktigt anledning som önskar ett för att se om spelet är värt att köpas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tino:

Känns som att alla vill ha guest pass för att de väntar på paket.
Känns även som att jag är den enda med riktigt anledning som önskar ett för att se om spelet är värt att köpas

Du är inte ensam. Även jag skulle vilja testa innan jag köper det. Aldrig spelet denna typen av spel och vet inte om det är något för mig.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - Noctua NH-D15S / PNY RTX 4070 Ti SUPER / Tomahawk Max B450 / 16GB 3600Mhz CL14 / ASUS Rog Strix 750W 80+ Gold / Samsung 970 EVO 1TB / Corsair iCUE 220T White

Logitech GPX Superlight / Endgame MPC450 / Keychron Q1 / Sennheiser HD 58X / Alienware 25 AW2521H 360Hz / Samsung Odyssey G7 240Hz

Permalänk

har inte köpt spelet men skulle gärna vilja testa så om någon har nåt sånt pass över så blir jag tacksam

Visa signatur

amd 960T 4870 osv
laptop: hp pavilion osv

Permalänk
Medlem

Frugan åker till Ullared med båda plånböckerna på onsdag och Djävuls-jagandet får således vänta tills löningen.. ELLER?! Langa guest pass tack vad ska jag annars göra när hon är i Ullared å shoppar?

Permalänk
Medlem

Ber om ett guest pass då jag först får spelet imorgon från suck* CDON. Ger vidare mitt Guest pass här när jag får det imorgon.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot ett guest pass också, då man inte hade turen att få hem spelet idag

Permalänk
Medlem

Tar gärna ett guestpass om någon har ett över då jag inte fått hem spelet idag :/

Visa signatur

i5 4670K @ 3.8 GHz - Arctic Freezer 7 Pro Rev. 2 - ASUS GeForce GTX 760 DC2 OC 2048MB - Corsair 8gb 1600 MHz - G1.Sniper Z87 - 650 W PSU - G2420HDBL (1920*1080) - Fractal Design R3
inet fraktfritt

Permalänk
Medlem

Tar emot guestpass, får mitt ex imorrn.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta emot ett guestpass ifall någon vänlig själ har en till övers, skulle gärna vilja testa så att det funkar på min dator innan jag köper det.

Permalänk

Vem vill ha guest pass? Har ett som möjligen ryker om ni ej snabbar er.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pippihunter:

Vem vill ha guest pass? Har ett som möjligen ryker om ni ej snabbar er.

Du har PM

Permalänk
Medlem

Vill också gärna ha guestpass osäker på om jag ska köpa det eller inte.

Permalänk

Jag tar gärna ett Så jag vet ifall det är värt att köpa.
Oerhört tacksam ifall man får en

Permalänk

Tar väldigt gärna ett guest pass eftersom mitt inte kommer förens imorgon!

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Skulle vara tacksam för ett pass om någon fortfarande har kvar! <3

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z370-F || Intel Core i7 8086K || MSI GeForce RTX 2080 Ti 11GB GAMING X TRIO || Corsair H100i || Corsair 32GB DOMINATOR 3000MHZ || Samsung 970 EVO M.2 250GB - Samsung 840 EVO 250GB x4 - Samsung 840 EVO 1TB || Corsair AX860i PSU || Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem
Skrivet av muut:

Skulle gärna ta emot ett guestpass ifall någon vänlig själ har en till övers, skulle gärna vilja testa så att det funkar på min dator innan jag köper det.

Som ovanstående.
Pretty please.

Permalänk
Medlem

någon som skulle kunna ge mig ett guest pass, vill uppleva starten av diablo 3 känner mig så nere när man inte har fått paketet hem...

Permalänk
Medlem

Gör ett sista försök, någon vänlig själ som kan ge mig ett guestpass?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

som sagt.. jag tar emot guestpass med öppna armar! messa mig här på swec! skulle uppskattas som fasen!

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot ett pass. Skulle vara as nice att ha en lvl ~10-13 Monk redo tills imorrn då man ska försöka hitta en kopia i lokala butikerna.

Tack i förhand.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

Jag mottager gärna ett guestpass från en vänlig själ.

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk

Tycker dock att guest passes borde gå till de som funderar på om de ska köpa, inte de som behöver det för att deras spel inte kommer för än nästa dag

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Om någon snäll person kan ge mig ett guestpass vore jag väldigt tacksam. Har beställt key från cjs men nu har det slutat skicka ut och gått och lagt sig :/
Jag börjar jobba först på eftermiddagen så skulle kunna hinna spela lite om jag hade en key. tack