Permalänk
Medlem

Kommer beta weekends vara varje helg framöver?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Köpte precis på CDON. Fick key direkt!

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem

Frågar å en väns vägnar, är det fortfarande möjligt att förköpa och registera en nyckel så att man kan spela betan som börjar ilkväll?

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cooling23:

Kommer beta weekends vara varje helg framöver?

Nej, de kommer köra en gång i månaden ungefär tror jag det var sagt.

Permalänk
Avstängd

Verkar vara väldigt många som ska köra på Far Shiverpeaks. Finns det risk att det blir typ 100+vs20vs20 i wvwvw? Är inte så insatt i hur systemet funkar. Men av erfarenhet från tidigare mmo har du det ofta varit dåligt att tillhöra den överbefolkade sidan.

Permalänk
Medlem

Om man köper det på CDON, får man hela spelet också? För om man köper så att man får fodral så får man ju hela spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saipu:

Om man köper det på CDON, får man hela spelet också? För om man köper så att man får fodral så får man ju hela spelet

Ja, man får hela spelet också.

Permalänk
Avstängd

Jag nåjsar lite med min fråga igen.
Men hur kommer det flyta på en laptop med c2d 2.4ghz 4gb ram och 8600gt m?

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Skrivet av Saipu:

Om man köper det på CDON, får man hela spelet också? För om man köper så att man får fodral så får man ju hela spelet

För att förtydliga systemet lite. När man köper ett fodral så får man bara ett fodral med en kod varav det enda som man vill åt är koden. Koden skrivs in på Guild Wars 2 sidan för att skapa ett Guild Wars 2 konto (dvs ett riktigt konto för att spela hela spelet). Om man har ett sånt konto blir man inbjuden till alla beta test. Vad CDON gör är ju helt enkelt att skicka ut koderna direkt som ett mail för att snabba upp processen. Lådan är fin men ganska onödig.

Skrivet av joshoa:

Jag nåjsar lite med min fråga igen.
Men hur kommer det flyta på en laptop med c2d 2.4ghz 4gb ram och 8600gt m?

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Testa där, du kommer iaf få skruva ner på effekterna ganska rejält.

EDIT:Ser ut att vara över minimum iaf, eller? Vet inte hur bra den mobila varianten e...

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

För att förtydliga systemet lite. När man köper ett fodral så får man bara ett fodral med en kod varav det enda som man vill åt är koden. Koden skrivs in på Guild Wars 2 sidan för att skapa ett Guild Wars 2 konto (dvs ett riktigt konto för att spela hela spelet). Om man har ett sånt konto blir man inbjuden till alla beta test. Vad CDON gör är ju helt enkelt att skicka ut koderna direkt som ett mail för att snabba upp processen. Lådan är fin men ganska onödig.

Tack för svaret!

Permalänk
Medlem

Vad är det som närmar sig om man får fråga?:)

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 AM3 | Processor: AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 3,4GHz | RAM: Corsair 4GB (2x2048MB) CL9 @ 1600Mhz XMS3 | Nättaggregat: Deltaco PSU-423 500W

http://www.youtube.com/watch?v=F7DEL5rb4yE&feature=plcp&conte...

Permalänk
Medlem
Skrivet av moltix:

Vad är det som närmar sig om man får fråga?:)

Beta-weekend öppnar ikväll klockan 21:00 för alla som har köpt spelet nu i förväg

Permalänk
Medlem
Skrivet av kimpaa22:

Beta-weekend öppnar ikväll klockan 21:00 för alla som har köpt spelet nu i förväg

VIlket spel?

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 AM3 | Processor: AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 3,4GHz | RAM: Corsair 4GB (2x2048MB) CL9 @ 1600Mhz XMS3 | Nättaggregat: Deltaco PSU-423 500W

http://www.youtube.com/watch?v=F7DEL5rb4yE&feature=plcp&conte...

Permalänk
Medlem
Skrivet av moltix:

VIlket spel?

Om du har läst trådens titel så heter det Guild Wars 2.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Beställde från CDON och fick allt direkt, ovanligt snabbt måste jag säga.
Och löjligt snabbt jag fick emailet att Guild Wars 2 var reggat.
Han trycka complete "pling från Thunderbird": Thanks for registering!

Sick stuffs

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1ctory:

Frågar å en väns vägnar, är det fortfarande möjligt att förköpa och registera en nyckel så att man kan spela betan som börjar ilkväll?

Kort svar: Ja

Lång svar: Yes.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av moltix:

VIlket spel?

Säg att du skojjar...

Permalänk
Skrivet av moltix:

VIlket spel?

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

SNAAAAAAAAAARTT SMÄLLER DET

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

SNAAAAAAAAAARTT SMÄLLER DET

Jag e på!

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Avstängd

Verkar som att alla klasser inte är upplåsta i denna beta !
Char norn coh human är upplåsta inte andra.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Skrivet av Nerus:

Kort svar: Ja

Lång svar: Yes.

Hehe...

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Medlem

Verkar inte som att man får det idag av komplett... Komplett faller verkligen på sin frakt. Synd då jag var sugen på att lira det idag.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Ta och rösta i min poll vilket profession ni kommer lira eller börja med. Intressant att se hur Swec medlemmarnas val liknar de som GW2census poll har.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Låter riktigt nördig, men det får det fan göra. Detta är bättre än julafton vid 5 års ålder

Då är vi två nördar! Jag håller fullständigt med

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Verkar inte som att man får det idag av komplett... Komplett faller verkligen på sin frakt. Synd då jag var sugen på att lira det idag.

Sitter i samma sits som dig. Beställde från Komplett igår kväll, trodde de skickade ut beta-koderna på email men tydligen så gjorde de inte så. :/

Visa signatur

Nanananananananananana.....nananananananananana.... BATMAN!

Permalänk
Medlem

körde aldrig ettan, men detta verkar grymt! Lite annorlunda tänk än alla andra MMO:s som jag tröttnat på. Ska bli kewl.

jävla najs å slippa questtext!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 51eYez:

Sitter i samma sits som dig. Beställde från Komplett igår kväll, trodde de skickade ut beta-koderna på email men tydligen så gjorde de inte så. :/

Finns inga beta keys så. Din key till hela spelet har beta access i sig eller så. Hehe

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av 51eYez:

Sitter i samma sits som dig. Beställde från Komplett igår kväll, trodde de skickade ut beta-koderna på email men tydligen så gjorde de inte så. :/

Synd. Jag vet inte om det går, men kan ni inte bara skicka tillbaka det och köpa spelet på GW2's sida? https://buy.guildwars2.com/
Jag fick mitt på mail direkt (köpte det den 10e april). Dock så kommer det ta lite tid för er att ladda ner, men skulle räkna med 6-7 timmar totalt inkl patchen

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KlyfftPotatis:

Synd. Jag vet inte om det går, men kan ni inte bara skicka tillbaka det och köpa spelet på GW2's sida? https://buy.guildwars2.com/
Jag fick mitt på mail direkt (köpte det den 10e april). Dock så kommer det ta lite tid för er att ladda ner, men skulle räkna med 6-7 timmar totalt inkl patchen

Skojar du? Tog max en timme för mig
Ska väl gå att ladda ner klienten utan att ha access till betan?