Vad stör du dig på i WoW?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hygglo:

Dom flesta som klagar på wow idag är dom som lirat i 5-7 år.
Hur gammla var ni då när ni började? Vild gissning kring 14-17 år gammla barn..
Idag är ni 19-23 år gammla och borde kallas för vuxna
Klart som 17 att ni inte tycker att det är lika kul längre.
När man va 14-15 så tyckte jag att det va kul att köra moppe. Körde Hela kvällarna och livet lekte..
Om man bett mig köra moppe när jag va ~20 år så hade jag spytt på skiten efter 10 minuter...

Gissar att det är samma med wow. Dom som börjar idag och fastnar för det, tycker att det är roligt tills dom blir vuxna och man får andra intressen..

Haha, förlåt att jag skrattar men jösses vad det där snacket låter 80/90-tal. Då var allmänna uppfattningen att datorspel var för barn. Idag är det inte alls så, idag tilltalar datorspel i alla åldrar. Jag är 35+ och började med WoW således i vuxen ålder och gillar det ännu.

När det gäller saker jag stör mig mest på, är det utan tvekan folk som gnäller o skriker i battlegrounds när segern inte kan levereras på ett silverfat till dem.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av valiant:

Haha, förlåt att jag skrattar men jösses vad det där snacket låter 80/90-tal. Då var allmänna uppfattningen att datorspel var för barn. Idag är det inte alls så, idag tilltalar datorspel i alla åldrar. Jag är 35+ och började med WoW således i vuxen ålder och gillar det ännu.

När det gäller saker jag stör mig mest på, är det utan tvekan folk som gnäller o skriker i battlegrounds när segern inte kan levereras på ett silverfat till dem.

Jo battlegrounds är lite dryga då folk börjar skrika och bråka.
Men många i battlegrounds tror dom är pro och vet bäst.
Jag hade nyligen dingat lvl 85 och skaffade fullt epic PVP gear då jag hade samlat genom att göra BG's innan 85. Vad fan tror du det första någon i en bg säger till mig är? x) "omg Morpiha have you ever heard of gems?!! HAHAH learn to play fucking noob".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Jo battlegrounds är lite dryga då folk börjar skrika och bråka.
Men många i battlegrounds tror dom är pro och vet bäst.
Jag hade nyligen dingat lvl 85 och skaffade fullt epic PVP gear då jag hade samlat genom att göra BG's innan 85. Vad fan tror du det första någon i en bg säger till mig är? x) "omg Morpiha have you ever heard of gems?!! HAHAH learn to play fucking noob".

tycker inte om att ha folk som är ny dingade i mina battlegrounds, men att attackera dem för deras gear är bara fel, alla måste börja nånstans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Jag hade nyligen dingat lvl 85 och skaffade fullt epic PVP gear då jag hade samlat genom att göra BG's innan 85. Vad fan tror du det första någon i en bg säger till mig är? x) "omg Morpiha have you ever heard of gems?!! HAHAH learn to play fucking noob".

En bra tröst jag ändå brukar tänka för mig själv är att folk som skriker så där måste vara de verkliga noobsen. För reagerar man så hysteriskt över ett spel som trots allt ska vara ett nöjsamt tidsfördriv, i så fall har man nog ganska omogna värderingar om vad som är viktigt och har bristande erfarenheter i verkliga livet, en "IRL noob" kanske man kan säga.

Vad jag annars stör mig på rent konkret som Blizzard själva orsakat är den extremt linjära handlingen 80-85. Ogillar skarpt varje gång jag ska levla den biten, sämsta blizz nånsin gjort enligt mig.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

hm vet inte tycker allting är föråldrat bara men de har det varit jätte länge.
Folk som inte sett alla andra stora bra mmo´s dock är de inte för "kids" som inte klara av svåra seriösa mmo.

Så det som är värst med WoW skulle väl vara att de är sjukt gammal gameplay som aldrig förändras till något nytt alls. kör en standard modell som blizzard gör med alla spel de har. Tycker det är sjukt tråkigt. Förr var jag en stor fan av Warcraft & Diablo. Men nu har de svikit fansen enligt mig.
Kolla in Eve Online & Age of Conan där är 2 riktigt bra mmo´s. Age of Conan tror alla är kasst för att folk hört nånting. tyvär är det ju så. Men samtidigt så hör man både inne i AoC & EvE att de vill inte ha in massa nytt folk från t.ex wow som de flesta sånna mmo´s anser förstöra utvecklingen av spelen. förenklar ect.
Blizzard är inte längre några devoted game devs enligt mig. Som tex Eve Online CCP verkligen är. De satsar på sina fans och vill behålla dem istället för att förstöra spelet för t.ex "kids"

Visa signatur

-PC- HAF932 - i7 920d0 oc 3.8ghz - P6TDELUXE v2 - Asus 7950 3GB TOP - Samsung 830 128gb - 2xWD 1TB Black - Asus Xonar Essence STX - Logitech G400 - Sennheiser pc360G4me - Logitech Z5500 - S27a950d 120hz - 2233RZ 120hz
GAME | Dota2 | Age of Conan
Youtube: http://www.youtube.com/user/b4nto

Permalänk
Inaktiv

Det jag störde mig på är andra spelares totala avsaknad respekt mot andra. Det är otroligt lätt att sitta bakom en skärm och spela tuff och ta allt man känner för, men ibland skulle man vilja träffa en sådan skit i verkligheten och köra ner barnbidraget i blöjan på denne person.

Permalänk
Medlem

viktigaste saken jag störde mig på när jag spelade var att ljudinställningarna var löjligt basic.. jag ville ju göra vad bossar / npc's sa men det gick ju inte då combat sounds gick i samma ljud... funkar skitbra som melee.. slutade att jag körde spelet utan något ljud alls, lite trist att dom fortfarande inte fixat det

man borde kunna ställa in npc speech och combat sounds separat

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Det jag stör mig på i Wow är att någon har bestämt hur man ska spela spelet. Går ju inte spela spelet lite som man vill, då är det allting någon som stör sig på en eller så blir man kickad osv. Trots att det går fortare nu att komma in i instanser så klagar ändå folk hela tiden på att man är för seg när man tankar osv. Så alldeles för strikt i min smak.

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Medlem

Ja stör mig på folk som stör sig på wow men ändå spelar det.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Det jag stör mej mest på är att det är så få nya bossar varje patch. Gillar stora raids med olika wings, typ som naxx t.ex. Raids och instanser har blivit för linjära. Tycker också att tabarder för att grinda rep har förstört spelet lite. Det är för lätt/går för snabbt att bli exalted.

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem
Skrivet av mine.craft:

Det jag stör mig på är att i Mists of Pandaria kommer vi Warlocks att gå runt och kasta regnbågar. Seriöst! Regnbågar, finns det något mer patetiskt? Nu vill de väl snart införa nån liten ponny ras och class för att locka femåringar att köra :/ Jag stör mig också på att det är så sjukt lätt att sola en raid, särskilt sen när MoP kommer så kommer ju varenda lvl 5:a att dra runt då Pureblood Fire Hawk.

Bra initativ med tråden! Skönt att skriva av sig lite!

Seriöst! Regnbågar, finns det något mer patetiskt? Nu vill de väl snart införa nån liten ponny ras och class för att locka femåringar att köra :/

du det har alltid varit patetiskt, du tycker ponny och pandor är patetiskt. har du märkt att det är mario cart grafik och att man kan vara en kossa ^^?
jag testade spela för flera år sedan bara för att få några andra att testa ett spel som jag spelade , jag spelade i 2 veckor medans polarna spelade mitt spel i 5 minuter och sa att det sög, det spelet jag spelade var AoC, efter 5 min har man inte ens hunnit gjort en character .
aja ,, jag blev mest besviken av grafiken, och man blem som aldrig imponerad av någonting. i aoc finns det iaf en väl skriven Nice Storyline medans i wow så ska man in princip bara döda 10 av den och 25 av dem osv. det var inget för mig :/ så jag har väntat på diablo 3 under en lång tid och trodde tillslut att det aldrig skulle släppas men det var då det riktiga release datumet kom och adrenalinet for up! tur man hade förbokat ett CE en bra tid i förväg xD typ förra året

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk

Började spela wow i september förra året, så har väl inte så mycket negativt att säga.. än.. Men som många andra har skrivit, så är väldigt många ( inte alla ) otrevliga i dungeons. Alla tar för givet att man vet taktiker.

Lvlade upp en Warrior ( Protection ) och jag frågade tacts innan bosserna, och folk började flama direkt om att man var noob.. Seriöst?!

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Det jag störde mig på är andra spelares totala avsaknad respekt mot andra. Det är otroligt lätt att sitta bakom en skärm och spela tuff och ta allt man känner för, men ibland skulle man vilja träffa en sådan skit i verkligheten och köra ner barnbidraget i blöjan på denne person.

Här skulle man lätt kunna skriva +1. Men det är just respektlösheten och den totala avsaknaden av hänsyn hos många som gör spelet näst intill outhärdligt.

Måtte man hitta en ersättare för Wow snart...

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av valiant:

En bra tröst jag ändå brukar tänka för mig själv är att folk som skriker så där måste vara de verkliga noobsen. För reagerar man så hysteriskt över ett spel som trots allt ska vara ett nöjsamt tidsfördriv, i så fall har man nog ganska omogna värderingar om vad som är viktigt och har bristande erfarenheter i verkliga livet, en "IRL noob" kanske man kan säga.

Vad jag annars stör mig på rent konkret som Blizzard själva orsakat är den extremt linjära handlingen 80-85. Ogillar skarpt varje gång jag ska levla den biten, sämsta blizz nånsin gjort enligt mig.

Hehe jo så tänker jag också ibland
Men han höll käft när det var jag som låg högst upp på "Damage Done" listan i slutet av BG'N ;D hehe
Det du sa att det bara är ett roligt tidsfördriv önskar jag att många fler kunde inse. Blev kickad ur en guild för att jag inte kunde raida efter kl 00:00 på vardagar då jag hade skola dagen efter. Låt oss bara säga att helvetet bröts löss i Ventrilo

Permalänk

Spelade WoW för ca 5 år sedan, men slutade efter några månader/ett år p.g.a att priset är alltför högt.

Permalänk
Medlem

Det som retat mig sönder och samman sedan jag började spela wow (s2 tbc) är att folk med pve-gear spränger sönder i arena. Jag har aldrig varit något proffs och har heller aldrig spelat mot några proffs. Var god för 2200 vid några tillfällen men inte högre än så.

Men dessa legendary-items som drar woops-kills (även 2600+) förstör charmen med pvp. Helst skulle jag vilja att man endast får ha pvp-gear i arena. Då hade det varit på samma villkor. =P

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Haha, förlåt att jag skrattar men jösses vad det där snacket låter 80/90-tal. Då var allmänna uppfattningen att datorspel var för barn. Idag är det inte alls så, idag tilltalar datorspel i alla åldrar. Jag är 35+ och började med WoW således i vuxen ålder och gillar det ännu.

När det gäller saker jag stör mig mest på, är det utan tvekan folk som gnäller o skriker i battlegrounds när segern inte kan levereras på ett silverfat till dem.

Medelålder för folk som spelar just WoW är ju 28 år enligt en undersökning.
Rätt häftigt ändå.

Permalänk
Medlem

Saker som jag stör mig på i WoW är:

  • Varför finns det så mycket CC? Jag kan ta att jag förlorar för att jag är sämre. Men att dö för att man inte ens kan kasta en Instant Spell, det tycker inte jag är roligt.

  • Dela upp 85 BGs i 3500+ resi och en 3500- resi. (Eller andra siffror)

  • Varför kan man köra LFR med PvP gear?

  • Spelet är för lätt. Det har inte med skills att göra att skaffa gear. Inte för fem öre. Det enda du behöver för att skaffa gear, PVP eller PVE är tid. Inga skills ALLS. (AFK BOTs är beviset)

  • Tråkigt som fan att lvla. Fast detta kan ha att göra med att det var roligt när allt var nytt för alla. Nu så är det så mycket som gör det tråkigt att lvla. Du vill bara bli max lvl. Inget du hittar när du lvlar är värdefullt för dig senare. Det är alltså enbart slöseri med tid att göra lite random saker när du lvlar.

Det är det jag kommer på nu på rak arm iaf.

Permalänk
Medlem

Att spelet blev för lätt och inga fler 40 mannar raids, därför jag slutade.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Det känns som att folk var trevligare över WoW förr.
Minns att jag bara var 12 år (kan påpeka att jag inte var en p12'a. Jag respekterade min äldre guild mates och även dom yngre) och kom in i en guild med bara svenskar och jag förstod inte förkortningar så som ROFL osv. Killarna i guilden var mest 17+ och var vänliga nog att lära mig vad dom olika förkortningarna stod för samt att dom hjälpte mig med quests,dungeons och gear. Nog den roligaste tiden jag har varit med om i WoW.

Glöm inte att allt är så mycket roligare när man är 12. Känslan jag fick när jag som tio-elvaåring spelade CS för första gången kommer jag aldrig få igen av ett spel, det bara är så.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att felet med WoW är att det har blivigt för stort. Att alla bra har slutat och dom som spelar nu är dom som sitter på kvällar efter en fäst och är på en baksmälla. Men också att allt är serverat på guldfat till spelarna. ta mount som exempel. när jag började fick jag låna till mount på lvl 40 och inte kunna betalatilbak förns level 55 typ. men nu får du mount på lvl 20 och det kostar max 10g eller så? (har inte spelat på länge) sen att fixa 1000g tar typ 1h att farma ihop förr tog det veckor. sen så är som många sagt tidigare folk man spelar med otrevliga och värdelösa... hoppas detta blir bättre senare =(

Visa signatur

\AMD Phenom II X6 1055T\ASUS Crosshair IV Formula\ATI Radeon HD 6950 unlocked till 6970\Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz\500GB WD Blå + 1Tb WD Green\Chieftec Nitro Series 650W\Fractal design define XL\

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mangemongen:

Glöm inte att allt är så mycket roligare när man är 12. Känslan jag fick när jag som tio-elvaåring spelade CS för första gången kommer jag aldrig få igen av ett spel, det bara är så.

Jo det är klart
Hehe första gången jag testade CS så var man bara "HOLY SHIT GRAFIKEN ÄR AMAZING!! Oh shit vad många vapen det finns!!! D: "

Permalänk
Medlem

Allting blev för lätt efter TBC och det var då överflödet av småbarn kom och förstörde spelupplevelsen som fick mig att sluta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Jo det är klart
Hehe första gången jag testade CS så var man bara "HOLY SHIT GRAFIKEN ÄR AMAZING!! Oh shit vad många vapen det finns!!! D: "

Minns min första frag.. Det var på aztec, CS 1.5. Jag sprang ut ut porten på B1 och sprayade en stackars sate i ryggen med min TMP. Good times...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mangemongen:

Minns min första frag.. Det var på aztec, CS 1.5. Jag sprang ut ut porten på B1 och sprayade en stackars sate i ryggen med min TMP. Good times...

Några av dom bästa minnena man har

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

Medelålder för folk som spelar just WoW är ju 28 år enligt en undersökning.
Rätt häftigt ändå.

den stora mängden inom WoW har väldigt lite erfarenhet inom spelbranschen och har inte varit med och sett alla de bra spelen. Folk har så sjukt låga krav . Bara titta på wow. Vad har de som inget annat spel har ? ingenting alls faktiskt. Sjukt tråkigt koncept ..

Dagens Gamers är alla randoms från 6-70 år. Dagens spel är gjorda mycket för casual gamers. Och WoW är verkligen en av de största mmo´sen för casual gamers.

alla får självklart gilla vad man vill. Men vissa har mycket mindre erfarenhet och krav på spel.

Visa signatur

-PC- HAF932 - i7 920d0 oc 3.8ghz - P6TDELUXE v2 - Asus 7950 3GB TOP - Samsung 830 128gb - 2xWD 1TB Black - Asus Xonar Essence STX - Logitech G400 - Sennheiser pc360G4me - Logitech Z5500 - S27a950d 120hz - 2233RZ 120hz
GAME | Dota2 | Age of Conan
Youtube: http://www.youtube.com/user/b4nto

Permalänk
Medlem
Skrivet av necry:

den stora mängden inom WoW har väldigt lite erfarenhet inom spelbranschen och har inte varit med och sett alla de bra spelen. Folk har så sjukt låga krav . Bara titta på wow. Vad har de som inget annat spel har ? ingenting alls faktiskt. Sjukt tråkigt koncept ..

Vad får du din statistik ifrån till det påståendet?
Jag tycker idag WoW har det jag behöver och trivs. Har en extrem lång erfarenhet av datorspel som började med klassikerdatorn C64, sen följt av Amiga samt över till PC. Har spelat datorspel hela mitt vuxna liv samt har även jobbat som spelprogrammerare. Så att påstå WoW tilltalar de med lite erfarenhet inom spelbranschen kan jag inte bemöta med annat än att det är struntsnack.

WoWs styrka tror jag idag är dess storlek, dvs ingame storleken med den spelvärlden och allt man kan välja att göra (om man tar sig tid och inte bara önskar hetsraida på sista level). Visst finns andra spel som erbjuder samma saker, men det riktigt intressanta frågeställningen är: Finns det något annat som kan erbjuda ALLT det som WoW kan erbjuda i ett och samma paket?

WoW tror jag tilltalar så många för att det verkligen har blivit ett smörgåsbord av PvP, dungeons, quests, raids, dailys, battlegrounds etc. Vill jag köra dungeons idag, questa imorrn och lira battlegrounds i övermorrn kan jag göra allt detta i ett och samma spel. (Andra MMO jag testat är oftast riktigt bra på bara något av dessa saker).
Ja t.o.m. hardcorespelare tilltalas av WoW för trots allt gnäll finns de ändå där hela tiden. Inte ens de byter till alla andra underbara spel som påstås vara så många.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

bara för att du en enstaka person har erfarenhet från c64 betyder inte att alla andra har det. Det är ett sjukt simpelt spel, kräver ingen dator alls, reklam överallt. Prencip 99% av alla jag vet spelar/spelat wow har haft väldigt lite erfarenhet av andra mmo´s och går blint på vad någon enstaka hemsida sagt eller person. Bara för att 10miljoner spelar ett spel betyder de inte att de är bäst. isf hade bajs smakat gott eftersom flera miljarder flugor äter det. Svårt att klassa någon i WoW some hardcore spelare, med tanke på spelet är så casual du kan komma i ett mmo. Klart folk ska spela de dem vill.
Sen är blizzard riktigt snåla mot sina kunder , fattiga på ideer. Inte kommit något speciellt sen release knappt. Bara samma dungeons nya emblems. Samma PVP, bara farma gears för 1 mer styrka. Verkar som folk gillar att spendera sjukt mycket tid på nånting som inte ger något i slutet när nästa patch kommer. Och de ger aldrig något till sina kunder. Sjukt dyrt flytta gubbar, inga gratis expansions som många andra spel ger. Förstår att de vill tjäna pengar. Men sålångt de gått med WoW´s mjölkande så ser jag inte de som seriösa game devs som skiter i deras lore ect. Total torka med ideer.

Visa signatur

-PC- HAF932 - i7 920d0 oc 3.8ghz - P6TDELUXE v2 - Asus 7950 3GB TOP - Samsung 830 128gb - 2xWD 1TB Black - Asus Xonar Essence STX - Logitech G400 - Sennheiser pc360G4me - Logitech Z5500 - S27a950d 120hz - 2233RZ 120hz
GAME | Dota2 | Age of Conan
Youtube: http://www.youtube.com/user/b4nto

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Tänkte att detta skulle vara en tråd där du kan släppa ut all rage om spelet.
T.ex om du stör dig på något i communityn eller bara något i spelet som du tycker är dåligt.

Och var snäll och inte svara något som "Att spelet finns","Att folk ens spelar det","WoW är dåligt" då denna tråden är riktad mot folk som spelar WoW eller har spelat WoW.

Jag kan väll börja med vad jag stör mig på.
Det är väll något som har och göra med communityn men jag stör mig som f*n på lvl 85'or som springer efter dig när du försöker levla och skickar en duel request till dig.
Förstår inte riktigt vitsen med detta? Är dom så dåliga i lvl 85 PVP så dom måste jaga efter en lvl 20 för att kunna vinna mot någon?

Skulle funnits premium servers som kosta 50 lappen mer i månaden och bara gick att köpa med kort samt var 18 årsgräns på. Skulle nog blitt lite mer trevligt folk där. och då slipper man p12or och annat "jobbigt" folk inte alla men en hel del:)

Visa signatur

Chassie: Cooler Master Storm Scout. CPU: Intel Core I5 2500K @ 3.3 Ghz. RAM: Corsair Vengeance 2x4gb 1600mhz. MK: MSI P67A-GD65. PSU: Corsair cx 500w v2. GPU: GeForce GTX 560 Ti. HDD: 1 Tb WD green 64mb cache. Monitor: Samsung Syncmaster P2450

Permalänk
Avstängd

Att servrarna är nere till elva idag.

Skrivet av Segas:

Det jag störde mig på är andra spelares totala avsaknad respekt mot andra. Det är otroligt lätt att sitta bakom en skärm och spela tuff och ta allt man känner för, men ibland skulle man vilja träffa en sådan skit i verkligheten och köra ner barnbidraget i blöjan på denne person.

Ja, eller att hälla rakblad i halsen på dem.

Blir riktig irriterad på folk som kör OPklasser i PvP, sedan gnäller på forumet, för att de är klickande keyboardturners, om att deras måste boostas då den är helt urdålig. Menar, vet en som körde legandary rogue och legendary mage RMP (3v3 för de mindre insatta), och gnällde på forumet att de inte kunde döda någonting för att alla andra klasser och comps var så mycket bättre. Big wtf face on that one. De är forever 1.2k-heroes.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP