Splittscreen racer? [Ps3]

Permalänk
Medlem

Splittscreen racer? [Ps3]

Letar efter ett grymt racing lir med splitscreen. Med fördel splittscreen campaign. Bonus poäng ifall liret har lite snygga bilar etc och inte bara är rally ute i skogen. Tänkte på ett Need for Speed, men de verkar inte ha splitscreen...

Edit: Har ni några bra andra couch coop spel så kan ni också slänga in de titlarna. Kämpar mig närmare 100titlar... sakta men säkert.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk

Mina favoriter till Ps3 är helt klart Burnout: Paradice City, Motorstorm Apocalypse och Modnation racers, alla tillåter 4 pers split screen

Dock är ju alla tre rätt överdrivna spel, men är såna jag tycker är helt klart roligast, Forza 4 till xbox t.ex är ju väldigt realistiskt, men blir väldigt tråkigt och enformigt i längden

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Lasergurka:

Mina favoriter till Ps3 är helt klart Burnout: Paradice City, Motorstorm Apocalypse och Modnation racers, alla tillåter 4 pers split screen

Nu måste du blanda ihop det med nått tidigare Burnout-spel, Paradise tillåter tyvärr inte ens två spelare i split screen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Skrivet av hunden:

Nu måste du blanda ihop det med nått tidigare Burnout-spel, Paradise tillåter tyvärr inte ens två spelare i split screen.

Jo, det gör jag nog xD sry, då stryker vi Burnout

EDIT: Såg nu att TS letar efter andra co-op spel också, men då du snart har 100 spel är det svårt att veta vilka du redan har. Antar att du redan har Little Big Planet 1 och 2? Borderlands? Resident Evil 5 är ju rätt kul att köra med en kompis

EDIT #2: Räknade nu, och har själv 68 Ps3 spel, så ligger inte allt för långt efter haha

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Förr icke racing co-op kan jag rekommendera Lara Croft and the Guardian of Light. Pussel action där man verkligen måste samarbeta och inte bara går och gör sin egen grej mest hela tiden.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | MB: MSI Pro B650-P WIFI | CPU: AMD Ryzen 5 7600X | Internminne: Corsair Vengence 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 | CPU-kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | GPU: INTEL Arc A750 8GB | SDD: Samsung 990 Pro 2TB - Intel 600p 480GB | HDD: 2x Toshiba Enterprise MG09 Series 18TB - WD Elements Desktop 12TB - 2x WD Elements Desktop 5TB - 2x WD 5TB - 3x WD 3TB (70TB total) | Skärm: Dell 2715H | Dell S2721QSA | BenQ G2420DHBL | Philips 233V | Projektor: Optoma HD65 on 120" | PSU: Corsair RM750x

Permalänk
Hedersmedlem

Motorstorm RC.. 4 spelare splitscreen.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem

Är mest ute efter bilspel typ med snygga bilar och lite drifting blaha...

Köpte Burnout baraför jag såg kommentaren direkt... Och nej hade tyvärr inte splitt... Bah. Skulle väntat med köpet xD

Skrivet av Lasergurka:

Jo, det gör jag nog xD sry, då stryker vi Burnout

EDIT: Såg nu att TS letar efter andra co-op spel också, men då du snart har 100 spel är det svårt att veta vilka du redan har. Antar att du redan har Little Big Planet 1 och 2? Borderlands? Resident Evil 5 är ju rätt kul att köra med en kompis

EDIT #2: Räknade nu, och har själv 68 Ps3 spel, så ligger inte allt för långt efter haha

Jo har alla dem. Och i ärlighetens namn så går jag igenom Mediamarkt så är det ju vanligare att man har spelet än att man inte har det. Lite illa... Menmen... Känns därav ganska meningslöst att göra en lista.

Skrivet av Mcgreag:

Förr icke racing co-op kan jag rekommendera Lara Croft and the Guardian of Light. Pussel action där man verkligen måste samarbeta och inte bara går och gör sin egen grej mest hela tiden.

Har också, roligt spel men väldigt kort.

Skrivet av twinlight:

Motorstorm RC.. 4 spelare splitscreen.

Köper det och kollar.

Edit: RC verkar vara PS Vita spelet?! Ser bara MotorStorm Apocalypse och MotorStorm: Pacific Rift för ps3

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010