Onlinespel utan månadskostnad?

Permalänk
Medlem

Onlinespel utan månadskostnad?

Jag letar efter ett roligt onlinespel som world of wacraft fast utan månadskostnad, inte guild war, ska vara ett spel man köper i butiker inte ett gratis onlinespel på webbe, gillar inte strategispel som league of legend ska vara samma grafik som wow.

Permalänk
Medlem

DC Universe riktigt kul att köra!

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem

runes of magic

Visa signatur

// ursäkta stavfelen
WTF ?

Permalänk
Medlem

APB Reloaded, snuskigt roligt att spela med polare

http://www.youtube.com/watch?v=WgxnpYpJZzQ

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen tyvärr är jag inte så mycket för skjutspel och Runes of magic laddar man ju ner från webben, har nån nått tips på nått mer wow liknande spel alltså ett mmo?

Permalänk
Medlem

Maple Story kanske? Wow 2D...nästan

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av biarce:

Tack för tipsen tyvärr är jag inte så mycket för skjutspel och Runes of magic laddar man ju ner från webben, har nån nått tips på nått mer wow liknande spel alltså ett mmo?

Ledsen men RoM (Runes Of Magic är ett MMO-RPG).

Om du letar efter ett MMO så har du VÄLDIGT många spel att gå igenom. Men MMORPG (som jag förmodar att du söker) finner du ganska lätt, testa googla vet jag. Annars kan jag rekommendera att vänta på Guild Wars 2 eller testa Star Wars The Old Republic. Lycka till!

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Allods Online. WoW klon som är riktigt bra!

Aion blir ju gratis nu på tisdag med

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Väldigt bra spel men jag menar mer spel man köper som guild wars enda anledningen till att jag inte vill skaffa det är för att jag läste på wiki att det inte var ett riktigt mmo spel, har testat så många spel på webben skulle vilja testa att köpa ett med skiva.

Permalänk
Medlem

Räknas spel där man kan sedan betala med ingame money ^^?
Eden Eternal, anime annars, dock man tankar ner från nätet, förstår inte ditt problem med det.....

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

Guild Wars är ju ett alternativ

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av Commander:

Räknas spel där man kan sedan betala med ingame money ^^?
Eden Eternal, anime annars, dock man tankar ner från nätet, förstår inte ditt problem med det.....

Har säkert laddat ner minst hundra på nätet och på alla har jag bara spelat en kort stund och sen tröttnat, jag vill ha nått spel man inte tröttnar på så snabbt spelade allods online men det slutade med att fillen gick sönder så jag kunde inte fortsätta spela det.

Ontopick som jag skrev tidigare läste jag på wiki att Guild wars inte var ett riktigt mmo spel som jag är ute efter, alla andra spel man köper kan det väll inte va månadskostnad på eller?.

Permalänk
Medlem

Fixa 21 dagars trial till EVE online, betala för 2 månader speltid och efter det (beroende på hur mycket tid du har att spela eller hur uppfinningsrik du är) kan du betala speltiden helt med ingame-valuta.

Permalänk
Medlem

Marterial empires det är som wow

Permalänk
Medlem

LOTR, Aion, Star Trek,

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Permalänk
Medlem

everquest2

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/116-massiva-onlinespel/98896...

Vad vill du veta? Vad är du ute efter? Finns en uppsjö och jag håller på att testa lite fler titlar så det kommer komma en större uppdatering snart i den tråden, funderar t.o.m. starta en blog/vlog riktat till framförallt sweclockers...

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av biarce:

Har säkert laddat ner minst hundra på nätet och på alla har jag bara spelat en kort stund och sen tröttnat, jag vill ha nått spel man inte tröttnar på så snabbt spelade allods online men det slutade med att fillen gick sönder så jag kunde inte fortsätta spela det.

Ontopick som jag skrev tidigare läste jag på wiki att Guild wars inte var ett riktigt mmo spel som jag är ute efter, alla andra spel man köper kan det väll inte va månadskostnad på eller?.

Du får nog fortsätta ladda hem klienter via nätet, det är tyvärr mer eller mindre det enda sättet att spela många olika.

Köper du ett MMORPG i butik kommer det vara en månadskostnad utöver priset när du köper.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 PSU: Corsair RM750x 750W 80+ Guld Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F GAMING CPU: Intel Core i9-9900K Kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB Systemdisk: Corsair Force Series MP600 1TB M.2 SSD GPU: ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG Strix OC

Permalänk

Vad har du emot spel som laddas ner från webben? Du vet väl att det flesta MMO's laddas ner från webben och kör f2p modellen nuförtiden? Förut så kanske det var lite halvbra spel som laddades ner från webben som var f2p men nu är det faktiskt riktigt stora spel t.ex. DC universe online och APB som har otrolig produktionskostnad. Många MMO's som finns ute på webben som f2p var tidigare spel som köptes i butik. MMO i butik börjar bli sällsynt och imo så tycker jag att PC spel i butik är gammalt koncept nuförtiden nu när Steam och Origin bl.a finns. Så om du vill ha ett MMO som köps i butik så är det väl WoW, SWTOR eller Guild Wars. Aion skulle gå f2p snart hörde jag dessutom.

Visa signatur

Speldator: MSI Z170 Krait Gaming | Intel i7 6700K | 32GB DDR4 | Gigabyte RTX 3070 VISION OC | 1TB NVMe | Corsair TX 750W | NZXT Switch 810 White | Tangentbord: KBD67 Lite R4 Box Jade | Ducky Premier DK9008P MX Green | Pok3r White Nordic MX Clear

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen men har lyckats kommit in på allods online nu igen så spelar det nu.