Permalänk
Medlem

SweC-träff i Malmö/Lund

Dags att styra upp en träff antigen i Lund eller Malmö! Vi får köra lite intressekoll och se vilka datum som passar bra. Förslaget är ju någon bar/pub men det kan bli svårt för de som är under 18.
Var inte blyga nu

Medlemmar som är intresserade:
Propan
Janeway
A7X
snutte
Joachim1

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Hade vart nått riktigt bra idé, men jag hade tagit om det var i göteborg då jag bor för långt bort:P

Men absolut, riktigt bra idé från min sida:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Jag anmäler mitt intresse.
Behöver träffa lite människor.

Permalänk
Medlem

Kanske drar förbi om tiden passar

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hade lätt kommit om den var i Göteborg

Bra initiativ fler sådana events åt folket!

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Gjorde en liten lista. vi behöver fler folk!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Om tidpunkten och platsen klaffar så varför inte. Får man dricka gratis hela kvällen om man är 01a?

Permalänk
Medlem
Skrivet av snutte:

Om tidpunkten och platsen klaffar så varför inte. Får man dricka gratis hela kvällen om man är 01a?

Givetvis bjuder redaktionen på hela kalaset

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag anmäler mitt intresse.

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joachim1:

Jag anmäler mitt intresse.

Noterat, vi får nog vänta in fler annars blir det riska att inte vi blir speciellt många vid träffen.

Visa signatur

Citera för svar!