Nvidia släpper Geforce 295.51 Beta

Permalänk
Medlem

Jag kan inte kolla hur mycket minne som används på kort #2 med denna drivrutin, knepigt.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Skrivet av Sammyc51:

Har följt threaden "Horrid FPS" på SWTOR Customer Support forumet rätt länge nu.

Finns många reports att i7 och GTX560ti/570/580 får otroligt låga fps och det finns inget man som privatperson kan göra åt. Medans man sitter och har sjukt bra fps med high/ultra på BF3 så kan man inte ha 40-50 fps med low 1920x1080 på SWTOR.

Bioware har sagt att det är våra "low-end" datorers fel men att dom "skall anpassa sig till lowends också".

Jo, i7 och 570/580 är lowend.

Dessutom finns det rätt många fanboys på forumet som säger att spelet saknar driver-support. Vilket leder till mitt klagomål;

nVidia ser inte ut som att bry sig om SWTOR.

Oj, har inte stött på problem och jag kör precis med det du skriver. Kan det vara för att jag har gamla nvidia-drivare? Isf ska jag nog undvika updatera. Härom veckan tweakade jag grafikend för att få den snyggare. Rejäl skillnad och GPU'n går på max men hackar dock inte eller ger mig kass FPS. Skönt att vara på denna sidan problem

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta