Permalänk
Medlem

nu kommer jag inte ens in på battlelog...

Permalänk
Medlem

Blir väl som när spelet släpptes.... dvs inget spel ikväll

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

Ni kan ju följa (det rätta) twitterflödet och se hur saker går, för den som är otålig.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Skrivet av TheGiant:

Blir väl som när spelet släpptes.... dvs inget spel ikväll

Att det alltid ska bli problem på releasen!

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Att det alltid ska bli problem på releasen!

En gång kan man väl köpa det men andra gången är det lite löjligt...

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

Köpte PRECIS Back to Karkand, och när jag loggar in på Origin så står det att "verifieringsservern" är nere, aka Offline Mode,
FML, var ju astaggad på att lira

Visa signatur

Chassi: CM NR200P Kylare: Scythe Fuma 2
CPU
:
R5 5600x@4,6Ghz GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC V2
Moderkort
:
ASUS X570-I Gaming Minne: 32GB 3600Mhz
Lagring
:
2xSamsung 970 EVO 500GB
Nätaggregat: Corsair SF750W

Permalänk
Medlem

Nu är man glad att man fick några timmar mitt på dagen idag med BTK. Anade att det skulle strula senare när alla kommer hem från sina dags sysselsättningar.

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem

Fan vilken tur! Jag har så sjukt mkt plugg att ta tag i

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Avstängd

Haha, fint detta precis när man snabbade sig hem för att lira... (L)

Permalänk
Medlem

Saknar steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuPrAn:

Jobbade till kl18 idag och skyndade mig hem för att testa nya banorna. och vad möts man av.

Jaja hoppas det snart är fixat

Samma här, längtat hem till bf hela dagen sen man fick mailet i förmiddags.

Förhoppningsvis funkar det väl senare ikväll.

Visa signatur

Varit med ett tag.. :)

Permalänk
Medlem

Lira lite BF BC2 vettja

Permalänk
Medlem
Skrivet av dodo1:

Saknar steam

Tycker Valve kan köpa upp EA! om dom har råd?

Permalänk

Något frustrerande, men jag har iallafall annat jag kan sysselsätta mig med under kvällens gång

Permalänk

kunde inte logga in där heller.. wtffan! :S

Permalänk
Medlem

Beror nog delvis på att SWTOR startar idag också via origin... bra val att lägga 2 saker på samma dag

Permalänk
Medlem

typiskt vill ju spela

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Varit nere i 3 timmar snart...

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define Mini Svart | Moderkort - Asus P8P67-M | CPU - Intel Core i5 2500K 3,3GHz | CPU kylare - Corsair Cooling Hydro H60 | Minnen - Corsair 8GB CL9 1600Mhz | HDD - Team Xtreem S2 SSD 120GB | Nätagg - Corsair TX 650W V2 80+ | GPU - XFX Radeon HD6950 2GB (HD-695A-CNFC)

Permalänk

Lyckades komma in på en server och spela två rundor på gulf of oman, när den bytte map så fastnade jag på loading..

Nu har jag samma problem som innan

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D | Corsair AX850W | Asus Sabertooth Z77 | Intel core i7 3770k | Corsair H100i | Asus Geforce GTX 680 DirectCU II | Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz | Samsung 840 evo 240gb | Samsung 830 128GB 2st | Seagate Barracuda Green 2TB

Permalänk
Medlem

kan inte heller logga in...... skönt trodde jag var ensam

Visa signatur

GTX 560TI - AMD x4 955 3.2 Ghz - 8gb drr3 1333mhz - corsair 550w

Permalänk
Medlem
Skrivet av heatoN:

kan inte heller logga in...... skönt trodde jag var ensam

men du är ju heaton?

Permalänk
Medlem

Segt att man inte ens fått hem b2k än. Så tanka de när origin är uppe igen och sen kanske man kan spela.

Permalänk
Medlem

Ruuuuuggigt störande, hade också tänkt lira lite ikväll... mitt lösenord verkar ha ballat ur så jag måste skaffa ett nytt via Origin och det fungerar jättebra! NOT!

Visa signatur

/ Göran

Permalänk
Skrivet av Wrathis:

Ruuuuuggigt störande, hade också tänkt lira lite ikväll... mitt lösenord verkar ha ballat ur så jag måste skaffa ett nytt via Origin och det fungerar jättebra! NOT!

tror inte du behöver det.. står samma på MÅNGA (samt mig) men tror det fuckat sig på nått sätt. så vänta med det

Permalänk

Tur att den är nere för mig. Har nationella prov imorgon, hade inte kunnat plugga alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrathis:

Ruuuuuggigt störande, hade också tänkt lira lite ikväll... mitt lösenord verkar ha ballat ur så jag måste skaffa ett nytt via Origin och det fungerar jättebra! NOT!

Samma problem har. Fast det har sakert att gora med att Origin ligger nere.

Permalänk
Medlem

Uppdatera er gärna när man kan komma in i BF3

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrfisse:

Trög eller? Origin är precis som steam. Hade BF3 körts via Steam hade du fortfarande behövt Battlelog.

F.ö kul med alla som skriker och bölar. Något har väl gått snett? Lugna ner er och lägg ner "JÄVLA EA/DICE/ORIGIN" skitsnacket.
Sen är det också intressant med alla självutnämnda experter som vet allt om origin/steam och hur de fungerar och vilken kapacitet deras servrar har.

Om jag är trög? Vad ska jag svara tycker du? Va frågan retorisk eller inte? Jag tycker inte jag är trög för att jag säger att steam inte är i närheten av vad origin är. De två olika klienterna som ska tyckas vara lika spelar på två helt olika divisioner. Jag har över 20 st köpa spel på steam och alla uppdaterar sig själva och det viktigaste av allt; det fungerar alltid (ja, t.o.m. alla uppdateringar).

Ingen origin hater. Men av erfarenheter så har det inte fungerat bra sen det släpptes. Hade bl.a svårt att registrera medal of honor t1. Men iof så lyckades jag via supporten så då räknas väl hela grejen som ett lyckande

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem

%&"#%"&"#%#%"#¤"#¤ Vad störande att detta ska hända när man bråkar med drivrutiner o fps >_<
Blir man bannad om man tankar det där cracket som gör att man kan slippa origin?

Permalänk
Medlem

I've been talking with someone from Origin. They said that Origin servers are down and they're working to fix something.
They've got no idea how long it gonna last. Im gonna quote what he said.

"Yes, it should fix soon. May be in another 12 hours."

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.