Permalänk

Skyrim Bilder

Tjena, såg att det inte fanns någon tråd om skyrim bilder (om det undkom mig lås gärna) så jag tänkte att jag startar en sådan tråd.
Det kan var till exempel roliga bilder eller super seriösa eller bara snygga bilder som du gillar. Och efter som jag startar tråden börjar jag.

Lekte lite med player.setscale

Skyrim wrecking crew. Ska bli kul att se andras bilder.

Visa signatur

CPU:Intel i7 4790k @ 4GHz | Cooler:NZXT Kraken X60 | RAM:Corsair Vengeance 16gb @ 1333MHz | Motherboard:Asus Z97-Deluxe + NFC & WLC | Graphics:Asus STRIX GTX 970 DC2 OC | Screen: Samsung TV LE32B658T5WXXE | Storage:SSD: Samsung 840 EVO Basic 120GB + WD Red 3TB X3 | Case:NZXT H630 | PSU:EVGA Supernova G2 850w Gold+ | Keyboard:Corsair Vengeance K70 Non-RGB Cherry MX Blue | Mouse:CM Storm Reaper Aluminum Gaming

Permalänk
Medlem

Brea ideé

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

En mysig dag i skogen.

Tar igen mig i ett inn med min nya krigsskada.

Permalänk
Medlem

En ganska rolig bugg jag stötte på när jag besökte baren i Riften.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Bara en kort fråga, hur gör man för att bilden ska visas över hela forum rutan?

[IMG] och [/IMG ] taggen gör ju att det blir en liten ruta som man måste klicka på för att se.

använder imageshack btw

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LTsm:

Bara en kort fråga, hur gör man för att bilden ska visas över hela forum rutan?

[IMG] och [/IMG ] taggen gör ju att det blir en liten ruta som man måste klicka på för att se.

använder imageshack btw

Går inte. För många som sitter på modem.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Går inte. För många som sitter på modem.

Va? jag vill alltså göra så det ser ut som ovanstående inlägg?

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LTsm:

Va? jag vill alltså göra så det ser ut som ovanstående inlägg?

Använd Direct Link på Imageshack

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gillade den här grottan, va fin den!

Himlen ser helt okej ut här också

Alltid tyckte denna bild va rätt snygg

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gillade denna bilden bäst av alla mina screenshots

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

Snyggt! Vad använder du för mods?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Episk tråd, ska bevakas!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Snyggt! Vad använder du för mods?

Inte en endaste, förutom att jag slagit på self-shadowing på träden i config filen. Men det gjordes efter screenshotsen var tagna.

Edit: Kanske borde läggas till en "Spoiler varning" i trådens rubrik, alternativt sätta upp en regel mot att man ska posta bilder som kan spoila spelet.

Permalänk
Medlem

om man inte har steamapps mappen, är det data mappen för mods då lr? letat mig galen.

Visa signatur

™ Corsair TX 850W - ASUS Z97 PRO Wifi ac - Intel 4790k - G.Skill Ares DDR3 4x4gb - Enermax 240X HP - Samsung 840 Evo 250gb SSD - Gigabyte HD7950 Windforce - ASUS OEM Blu-Ray-läsare - Fractal Design Define R4 chassi - 6st 120mm/2st 140mm fläktar (Noctua & Nexus) ™

Permalänk
Medlem

Kan tyvärr inte bidra med några egna bilder, det jag kan göra är dock att tipsa om den här sidan

http://deadendthrills.com/

Permalänk
Visa signatur

2500k | Noctua NH-U14S | Sabertooth Z77 | 16Gb Vengeance
3850 † 5770 † 660ti † 970 |

Permalänk

Like a boss.

Visa signatur

Fractal Design Arc | MSI Z87-G43 Gaming | Intel Core i5-4670K | AMD Powercolor R9 280X | Kingston HyperX 4x2 GB|Kingston SSDNow V300 120GB + 2 X 500GB HDD | Phanteks PH-TC14PE | Fractal Design Newton R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbusDlx:

om man inte har steamapps mappen, är det data mappen för mods då lr? letat mig galen.

Jag är ingen expert, men börjar det här inte närma sig ett § 7 regelbrott?

Skrivet av Busfabriken:

Bah, du har ju inga lättklädda kvinnor/män bredvid dig. Då är man fan mig ingen Boss
En stor hög av kroppar bredvid tronen hade varit ett ett alternativ för att kunna kalla dig Boss.

Permalänk
Citat:

Bah, du har ju inga lättklädda kvinnor/män bredvid dig. Då är man fan mig ingen Boss
En stor hög av kroppar bredvid tronen hade varit ett ett alternativ för att kunna kalla dig Boss.

Tyvärr så finns det inte så värst många dvärgkvinnor kvar i Tamriel...
Och vem tusan vill ha en massa ruttnande lik liggandes i tronsalen?

Visa signatur

Fractal Design Arc | MSI Z87-G43 Gaming | Intel Core i5-4670K | AMD Powercolor R9 280X | Kingston HyperX 4x2 GB|Kingston SSDNow V300 120GB + 2 X 500GB HDD | Phanteks PH-TC14PE | Fractal Design Newton R2 650W

Permalänk
Skrivet av ArakanI2:

Edit: Kanske borde läggas till en "Spoiler varning" i trådens rubrik, alternativt sätta upp en regel mot att man ska posta bilder som kan spoila spelet.

Eller så läggs dem bilderna inom [ SPOILER ] [ /SPOILER ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Busfabriken:

...
Och vem tusan vill ha en massa ruttnande lik liggandes i tronsalen?

"The Boss" såklart!

Permalänk
Permalänk
Skrivet av ArakanI2:

"The Boss" såklart!

Tja, kan ju va bra ifall man har Raise Zombie.

Visa signatur

Fractal Design Arc | MSI Z87-G43 Gaming | Intel Core i5-4670K | AMD Powercolor R9 280X | Kingston HyperX 4x2 GB|Kingston SSDNow V300 120GB + 2 X 500GB HDD | Phanteks PH-TC14PE | Fractal Design Newton R2 650W

Permalänk

Här är en skitfin bild som jag kunde ta tack vare dem nya asbra amd drivrutinerna som alltid är så genomtänkta och pålitliga.

Permalänk
Medlem

Har postat den tidigare i någon annan tråd, tror det var i Skyrim tråden. Spelet kan vara sagolikt vackert ibland, för att tio steg senare förvandlas till Elder Scrolls: Morrowind rent grafiskt.

Skrivet av Legitjunkie:

Här är en skitfin bild som jag kunde ta tack vare dem nya asbra amd drivrutinerna som alltid är så genomtänkta och pålitliga.http://i.imgur.com/smif4.jpg

w00t, vart hittade du en atombomb som du kunde detonera

Permalänk
Skrivet av ArakanI2:

http://nukeaduke.com/img/skyrim1.jpg

Har postat den tidigare i någon annan tråd, tror det var i Skyrim tråden. Spelet kan vara sagolikt vackert ibland, för att tio steg senare förvandlas till Elder Scrolls: Morrowind rent grafiskt.

w00t, vart hittade du en atombomb som du kunde detonera

Jag är mållös. DET HÄR SPELET HAR JU ALLT!

Permalänk
Medlem

rawwr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legitjunkie:

Jag är mållös. DET HÄR SPELET HAR JU ALLT!

Har bara valt ut de riktigt bra bilderna, har väll bara de jag postat där spelet verkligen har varit fantastiskt snyggt. Sedan har jag massa bilder där det ser halv bra till dåligt ut