Permalänk
Medlem

Om någon har en Beta key över så kan ni ju skriva till mig, ger er koden till batman arkham city som man fick när man köpte grafikkort från inet

Permalänk

aa om någon har en key över vore jag sjukt tacksam om man kunde få/byta mot nånting! Grattis till er som fått!

Permalänk
Medlem

Har en key över. Skulle hemskt gärna vilja testa Diablo 3 några timmar om någon har den betan. Annars kan ni bara PMa så får den med bästa anledningen nyckeln!

Permalänk
Skrivet av MystiX:

Har en key över. Skulle hemskt gärna vilja testa Diablo 3 några timmar om någon har den betan. Annars kan ni bara PMa så får den med bästa anledningen nyckeln!

du har PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Har en key över. Skulle hemskt gärna vilja testa Diablo 3 några timmar om någon har den betan. Annars kan ni bara PMa så får den med bästa anledningen nyckeln!

Pm från mig med

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk
Medlem

Osse94 blev den lycklige vinnaren. Sorry till resten som tog sig tid att skriva lite längre texter, hoppas ni får en key framöver!

Permalänk
Medlem

Grattis Osse94! hoppas du finner spelet ypperligt!

Permalänk
Medlem

Tack, jag ska ha mycket kul

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag är en av dom som inte har tur i kärlek(dota2 key mailet) så skulle uppskattas rätt mycket om någon vänlig själ där ute kunde skänka en åt mig, lovar att va snäll o skriva tack 20 ggr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiX:

Osse94 blev den lycklige vinnaren. Sorry till resten som tog sig tid att skriva lite längre texter, hoppas ni får en key framöver!

Vill bara tacka alla er som gett andra sweclockare beta keys utan att få ut någonting av det! Ser så många som försöker få pengar eller andra spel i utbyte. Har själv inte lyckats få tag i någon nyckel hittills men kommer göra detsamma och ge ut nycklarna här i forumet när(om) jag väl får tag på några :). Har inget behov av dom 2 extra nycklarna man får då mina polare redan spelar. Wish me luck!

Permalänk
Medlem

key

Har inte heller fått tag på någon key har väll gett upp lite hoppet om att få en nyckel på internet väntar på detta jävla mail -.- så om någon kanske vill låna ut accet? och jag det låter väll retarded men jag skulle bara vilja prov spela ett game eller 2 för att se hur det är

jag kan ge ut information till mitt steam acc om ni är oroliga för scam eller shit :/

Dra iväg ett PM om ni är villiga att disskutera något

Permalänk
Medlem
Skrivet av ksarfaks:

Har inte heller fått tag på någon key har väll gett upp lite hoppet om att få en nyckel på internet väntar på detta jävla mail -.- så om någon kanske vill låna ut accet? och jag det låter väll retarded men jag skulle bara vilja prov spela ett game eller 2 för att se hur det är

jag kan ge ut information till mitt steam acc om ni är oroliga för scam eller shit :/

Dra iväg ett PM om ni är villiga att disskutera något

Du kan ändå inte byta någon annans password på steam utan att kunna deras mail ändå ^^

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Nej exakt krigarkungen så det spelar ju direkt ingen roll..
Men jag klart jag förstår att man inte lånar ut sitt acc till någon random
Men det kanske finns någon snäll själv där ute ^^

Permalänk
Medlem

Hade kunnat låna ut mitt acc om jag nu haft spelet O_O ff life

Permalänk
Medlem

varför får jag ingen INVITE? ? ½! :((( de skickade ju majlet för lääängesedan...

Permalänk
Medlem

Kanske var för att jag går på IT-Gymnasiet som min nyckel dök upp, hehe kärlek till min kompis som gav mig invite <3

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liraren:

Vill bara tacka alla er som gett andra sweclockare beta keys utan att få ut någonting av det! Ser så många som försöker få pengar eller andra spel i utbyte. Har själv inte lyckats få tag i någon nyckel hittills men kommer göra detsamma och ge ut nycklarna här i forumet när(om) jag väl får tag på några :). Har inget behov av dom 2 extra nycklarna man får då mina polare redan spelar. Wish me luck!

Lycka till, vore aldrig fel med en liten chans att få någon av dina extra nycklar;)

Visa signatur

i5 2500k@4,4| NH-D14 |GTX 780| ASUS VG248QE | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 990 | Dali Zensor 7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Liraren:

Vill bara tacka alla er som gett andra sweclockare beta keys utan att få ut någonting av det! Ser så många som försöker få pengar eller andra spel i utbyte. Har själv inte lyckats få tag i någon nyckel hittills men kommer göra detsamma och ge ut nycklarna här i forumet när(om) jag väl får tag på några :). Har inget behov av dom 2 extra nycklarna man får då mina polare redan spelar. Wish me luck!

Rätta mig om jag har fel, men ni som får spelet via Survey:n får väl inte nycklar men invites, eller är jag helt fel på den?

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Rätta mig om jag har fel, men ni som får spelet via Survey:n får väl inte nycklar men invites, eller är jag helt fel på den?

Jag har fattat det som att man får 2 nycklar som gifts eller w/e i steam, utöver den som du själv använder.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Adam901:

Jag har fattat det som att man får 2 nycklar som gifts eller w/e i steam, utöver den som du själv använder.

Alltså inte en nyckel/kod-sträng, men en invite/gift på steam?
För annars har jag bara gjort det otroligt jobbigt för mig själv med den sista nycklen.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Skrivet av BareHipster:

Alltså inte en nyckel/kod-sträng, men en invite/gift på steam?
För annars har jag bara gjort det otroligt jobbigt för mig själv med den sista nycklen.

Man får gifts på Steam som man kan skicka ja.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Alltså inte en nyckel/kod-sträng, men en invite/gift på steam?
För annars har jag bara gjort det otroligt jobbigt för mig själv med den sista nycklen.

Vadårå? Vad har du gjort?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Adam901:

Vadårå? Vad har du gjort?

Har bara letat efter nycklar, i textform.
Har inga invites eller så på steam.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Någon som har Dota 2 och är sugen på att byta? Har ett steam acc med Cs 1.6 och ett Battle.net acc med 4 WoW acc's på, 2 70's och lite random

Visa signatur

AMD 3700X | ASUS Rog Strix B450-F | 16GB G.Skill 3400 Mhz | ASUS Rog Strix RTX 2070 Super |

Permalänk
Skrivet av BareHipster:

Har bara letat efter nycklar, i textform.
Har inga invites eller så på steam.

Säker på att dessa nycklar fungerar i så fall? Många redan använda nyckar som cirkulerar på nätet.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av korreWorre:

Säker på att dessa nycklar fungerar i så fall? Många redan använda nyckar som cirkulerar på nätet.

Jadå, helt säker.

Det är inte nycklar som cirkulerar runt jag sitter på, det är nycklar från folk som äger hemsidor som ger ut nycklar som jag känner privat.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

barehipster, kan du inte köra igång tävlingen snart?

jag antar att jag inte är den ändå som knappt kan vänta ^^

Permalänk

Om man vill bli bättre till Dota2 inom Genren, vilket spel passar bäst? HoN eller LoL?
Körde första gamesen i LoL i förrgr och tycker de är grymt kul!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Om man vill bli bättre till Dota2 inom Genren, vilket spel passar bäst? HoN eller LoL?
Körde första gamesen i LoL i förrgr och tycker de är grymt kul!

HoN såklart

Skickades från m.sweclockers.com