Kolfibervinyl.se lång leveranstid

Permalänk
Medlem

Kolfibervinyl.se lång leveranstid

Vill bara varna alla för att beställa därifrån om ni vill ha beställningen levererad snabbt..

Jag beställde ett ark kolfibervinyl därifrån den 4:e denna månad och det står då att leveranstiden är 2-3 dagar, nu över två veckor senare så har fortfarande inte min beställning levererats och den här "Glenn" svarar varken i telefon (ringt flertalet gånger vid olika tider på dagen) eller på mail som jag skickat. Pinsamt då de dessutom tar 49 kr frakt för att skicka något som borde gå ner i ett kuvert.

Så vi får väl se när (om??) min beställning någonsin kommer dyka upp.

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Medlem

står ju på hemsidan
"Pga. den stora efterfrågan på vår kolfiberfilm så har vi tyvärr just nu förlängd leveranstid till ca: 8-10 dagar."

så den dyker väl upp så småning om
men kan hålla med om att det är lite varning då dom inte verkar svara på varken mail elller telefon

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pumba-kung:

står ju på hemsidan
"Pga. den stora efterfrågan på vår kolfiberfilm så har vi tyvärr just nu förlängd leveranstid till ca: 8-10 dagar."

så den dyker väl upp så småning om
men kan hålla med om att det är lite varning då dom inte verkar svara på varken mail elller telefon

men hur får du den fjärde till idag till 8-10 dagar? även om de va + de andra 2-3 dagarna så stämmer det ej...

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Hedersmedlem

Finns ingen anledning att skrika varning för detta. Se §2 i http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/972938-regl... Vänta och se. Har du om en månad inte hört nåt så kan man börja misstänka rackarspel.
* Rubrik ändrad *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pumba-kung:

står ju på hemsidan
"Pga. den stora efterfrågan på vår kolfiberfilm så har vi tyvärr just nu förlängd leveranstid till ca: 8-10 dagar."

så den dyker väl upp så småning om
men kan hålla med om att det är lite varning då dom inte verkar svara på varken mail elller telefon

Det där stod inte när jag beställde samt att det där inte står vare sig på kolfiberarken (inte metervaran) eller i kundkorgen där leveranstiden angavs till 2-3 dagar.

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

men hur får du den fjärde till idag till 8-10 dagar? även om de va + de andra 2-3 dagarna så stämmer det ej...

8-10 Arbetsdagar. 10 arbetsdagar är som sagt 2 veckor.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Har nu fått ett mail av Glenn på kolfibervinyl.se där de ber så mycket om ursäkt för dröjsmålet och ger lite kompensation för väntan och såg till att ordern skickades idag, så slutet gott allting gott!

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Langelus:

Har nu fått ett mail av Glenn på kolfibervinyl.se där de ber så mycket om ursäkt för dröjsmålet och ger lite kompensation för väntan och såg till att ordern skickades idag, så slutet gott allting gott!

kul att höra
och kul att du uppdatera med resultat
inte många som gör det tyvärr

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk

Är det den du har använt till datorerna och mobilen i ditt galleri? blev lite sugen faktiskt...

Permalänk
Medlem

Helt korrekt, det är den filmen

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.