Är det svårt att fixa BF3 Origin via usa så man kan lira natten mot 25e ?

Permalänk
Medlem

Gick in på multi nu för första gången single player hängde sig igen på 5e delen. Helvete va folk som spelar troligt att alla dessa är asiater koreaner luktar bluffare som oss lång väg .p

Permalänk
Medlem

Vafan nudå skulle precis joina min första MP match sen står det nu på battlelog:

Update in progress Check back soon soldier. Drygt!!!!!

Permalänk
Medlem

Och nu funkar inte Battlelog alls helt plötsligt är det bara såhär för mig ?

Går det Spela single player på något vis utan att man måste komma in på battlelog fan va surt vill ju lira nu när jag hade kommit igång med Single player

Permalänk
Medlem

Är det någon som får det funka nu, jag ser mitt bara kollar datum fyller 30% sen 80% sen stängs det ner kommer inte fram varken med egna proxy settings eller med Hide IP VPn valde korea och Indonesien. Någon annan som har samma problem?

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

De håller på att uppdaterar Battlelog.

Permalänk
Medlem

Förbannat jävla otur att dom ska uppdatera battlelog nu när man nyss kommit igång o knappt hunnit spela 60 minuter

EDit DET STARTA nu

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI 870A-G54 - AMD Phenom2 X6 1090T BE @ 3,6GHz - Corsair 8GB DDR3 1600MHz -
Gigabyte HD6950 2GB @ 960/1400mhz -Fractal Design 550W Tesla 80+ -
Fractal Design Define R3/SVART/ - HD640GB WD Black 64MB SATA-600

Permalänk
Medlem

Körde den dära basejump banan och satan vilket krig det blev i tunneln i mitten på Conquest Large, flög rakter högt o lågt, så satans coolt. Flyter extremt bra gör det också!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

Körde den dära basejump banan och satan vilket krig det blev i tunneln i mitten på Conquest Large, flög rakter högt o lågt, så satans coolt. Flyter extremt bra gör det också!

Den där tunneln alltså...vilket jävla kaos det var!!!

Visa signatur

Frakk!!

Permalänk
Medlem

Spelet Cpar ihop sig fullständigt när jag försöker ändra grafik från allt annat än Auto är det så för någon annan, spelet hänger sig när jag ska välja apply changes på grafiken blir helt vansinnig!!!!

Permalänk
Medlem

Blir helt vansinnig då det inte går att spela på Auto på videoinställningar då det är alldeles för högt för mina 5850s får Drops till 0 Fps då o då på Caspian border.

Hur fan kan auto ställa in sig till ultra på 2 inställningar sen resten High o motion blur på 50% AF 16x AA off sån tur är dock datorn får slita ihjäl sig o det går inte ändra videoinställningar förbannade Dice

Permalänk

Taget från http://www.flyvpn.com/

Citat:

NOTICE: Korean Dedicated IP VPN has been soldout....

Tydligen många som gör detta

Visa signatur

|Asus P8Z68-V Pro moderkort|Asus GTX 570 grafik|Corsair Vengeance DDR3 PC12800/1600MHz CL9 4x4GB minnen|Intel Core i5 2500K 3,3GHz CPU|Samsung 850 Pro Series 256GB SSD|Bahnhof 500/500 Mbps fiber|Windows 10 Pro|

Permalänk
Medlem

Som sagt, man behöver inte använda sig utav en VPN. Detta går att fixa i Windows!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Någon med AMD-grafikkort som kan svara på hur de nuvarande Drivrutinerna fungerar?
Med tanke på att Nvidia har fixat nya men inte AMD

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Någon med AMD-grafikkort som kan svara på hur de nuvarande Drivrutinerna fungerar?
Med tanke på att Nvidia har fixat nya men inte AMD

För mig fungerar det iallafall utan problem

Visa signatur

Stationär: Intel i7-4790k @ 4 Ghz | Powercolor HD7970 3GB | Intel 530 120GB | 12GB RAM | 3.5TB HDD
Laptop: Macbook Pro Retina 15" i7 2.0Ghz 8GB RAM 256GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Någon med AMD-grafikkort som kan svara på hur de nuvarande Drivrutinerna fungerar?
Med tanke på att Nvidia har fixat nya men inte AMD

Har bara testat kampanjen, men jag hade inga problem alls

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

Någon med AMD-grafikkort som kan svara på hur de nuvarande Drivrutinerna fungerar?
Med tanke på att Nvidia har fixat nya men inte AMD

Har inga problem alls, har lirat både SP och MP.

Permalänk
Skrivet av sjoblot:

För mig fungerar det iallafall utan problem

Gött!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Nu har man spelat ut singelplayer på hard Tog ca 4 timmar, helt ok story. Men tyckte det gick lite för lätt att vara på hard men ja ... vem spelar battlefield för singeplayer anyway ^^ ;P

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk

Lite frågor för oss som inte har köpt via origin:
Hur känns hitboxen, jämfört med betan?
Hur är det med att de är delay när man lägger sig bakom skydd?

Vad tycker ni?
Vad är de dåliga med spelet atm?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Vet någon hur man kan spela back to karkand?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Extrakartorna, inkl. Karkand är inte släppta än, det tar nog en månad till

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem

jag lirar nu. funkar jättebra. såhär gör du
#Ställ in proxy enligt detta http://forums.overclockers.co.uk/showpost.php?p=20387641&post...
#2 Starta spelet i Origin, klicka next tills du kommer till gamet
#3 slå av proxyn (nolla alla inställningar du ändrade)
#4 njut! det är kaos!

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Lite frågor för oss som inte har köpt via origin:
Hur känns hitboxen, jämfört med betan?
Hur är det med att de är delay när man lägger sig bakom skydd?

Vad tycker ni?
Vad är de dåliga med spelet atm?

Inte stött på några buggar direkt, allt känns kanon. Även hitreg. känns bra!
Det enda jag haft problem med har varit Battlelog, BF3.exe kraschar ibland när jag joinar servrar, och ibland kan jag inte joina någon server alls.

Såg att commorose fanns med.

Edit: Fortfarande problem med att servrar kraschar och stats inte sparas

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Faaan varför är servrarna nere nudå jag som ägde så hårt

jag är 2 levlar från Max på Tunguska Anti Air helvete va jag har skjutit ner flyg med Homing Missile på Jet o Heli

Hur länge skulle ska dom vara nere bara 30 minuter ?

NOTICE Be advised! Servers will be down for maintenance between 01:00-01:30 UTC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danne111:

Faaan varför är servrarna nere nudå jag som ägde så hårt

jag är 2 levlar från Max på Tunguska Anti Air helvete va jag har skjutit ner flyg med Homing Missile på Jet o Heli

Hur länge skulle ska dom vara nere bara 30 minunter ?

NOTICE Be advised! Servers will be down for maintenance between 01:00-01:30 UTC.

Haha, jag satt just med LAVen och sköt ner plan o helis Synd bara att servern dog, hade knåpat ihop många poäng med den

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Är något skumt med mitt också. Efter 95% utav alla maps så laggar det mellan "your team won" och scoreboarden. Skiten fryser sig och när jag trycker ett klick med musen så stängs spelet ner.

Lirat med en polare som har en gammal skräp burk och han hade ingetdera av dessa problem, endast nån enstaka disconnect under spelandet.

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danne111:

Faaan varför är servrarna nere nudå jag som ägde så hårt

jag är 2 levlar från Max på Tunguska Anti Air helvete va jag har skjutit ner flyg med Homing Missile på Jet o Heli

Hur länge skulle ska dom vara nere bara 30 minuter ?

NOTICE Be advised! Servers will be down for maintenance between 01:00-01:30 UTC.

Japp, 30 min. typiskt att man bestämt sig för att nosleepa så tar de nöjet ifrån en! Vilken sorg

Nån på servern sa också att statsen skulle resetas på fredag, stämmer det?

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Haha, jag satt just med LAVen och sköt ner plan o helis Synd bara att servern dog, hade knåpat ihop många poäng med den

Ja den äger som fan jag åker runt i Olika baser o hjälper till o tar över o ställer mig på gräsområden på sidan om på caspian border tex och smattrar ner allt i luften

Vilken slot hamnar Maintenance på jag får den typ om 3-5 Kills fan om det är på samma slot som Guided Missiles på Tunguska då blir jag tokig. Kommer äga ännu hårdare då när den reparera fortare isåfall

EDIT: 9K22-Tunguska-M Time used: 39M22S -------- LAV-AD : Time Used 27m35s

Permalänk
Medlem

Jag tror att den här commarosen är ganska snabbt ihopsatt. I 1080p är den löjligt liten, så det tar onödigt lång tid att trycka in ett kommando. zh1nt0 har twitterbekräftat att den kommer ändras/förbättras.