Är det svårt att fixa BF3 Origin via usa så man kan lira natten mot 25e ?

Permalänk
Medlem

För er som blev blockade pga för många anslutnigar från flyvpn > http://www.4shared.com/file/BNiC5ezk/Platinum_Hide_IP_2086_Fu...

sprid budskapet

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk

Jag sitter på en 6950 och det flyter på väldigt bra, har ingen AA på, annars så är hälften ULTRA resten HIGH. 60 FPS.

Permalänk

"##¤/Y/&!"#¤"(#¤ också, min #&/%!"#¤&!"# Origin skit säger att programmet inte fungerar, och nu har jag tillslut fått ip skiten att fungera så fungerar inte spelet, "!"#!"¤#%#"#!"#

Permalänk

Jag håller på och installerar men den går bara i 10kb/s :S

Permalänk

Från Zh1nt0:s Twitter:
@Sardinator It isn't illegal but we would advise against doing it and instead wait for the launch day of your territory.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Första CTD tog ju inte lång tid
Jag låste upp nån IR smoke när jag var gunner i en APC hur använder jag den?
och vad hände med DAO-12? skulle vi inte få en sån med LE?

smoke : x.
Säker på att det inte var disconnect då? för den åker ned till skrivbordet och spelet stängs av då också.
Vet ej vad som hände med DAO-12, testade i betan och den var tyvärr mindre bra. =(

Permalänk
Medlem

Sjukt att webbhallen har servrar uppe

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Fungerar med Flyvpn, försök flera gånger så kommer man tillslut in. Multiplayer fungerar utan problem också!

Permalänk
Medlem

Multiplayern fungerar helt underbart.

Konstigt nog är det massor utav Euro-servrar upp inklusive Webhallens

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Spelet fungerar men det laggar sönder för mig i campaign mode och Multiplayer tänker jag inte testa föräns torsdag natt vid release :).

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Håller på att dra ner BF3 just nu. Hur funkar multiplayer för er? med tanke på VPN så borde det väl inte vara helt super?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Nu håller jag på att installera. Tog bort VPN för den behövdes ju bara för att få tillåtelse att få börja installera. Men när jag ska logga in på battlelog måste jag köra med VPN då igen?

Tacksam för svar!

Permalänk
Avstängd

Fungerar Physical Warfare Pack för NÅGON? Mitt fungerar inte verkar det som :S Dock fungerar SpecAct som jag köpte på sidan om...

Permalänk
Medlem
Skrivet av dealerovski:

För er som blev blockade pga för många anslutnigar från flyvpn > http://www.4shared.com/file/BNiC5ezk/Platinum_Hide_IP_2086_Fu...

sprid budskapet

Hur fan funkar patchen? Startar den, kommer upp någon drake men hittar ingen patch knapp direkt... HELP PLEASE.

Permalänk
Medlem

Det enda jag har fått är den där veteranpistolen, inget Physical Warfare än.

Webbhallen har en conquest large hardcore uppe nu, lite ensamt dock, kom in!

EDIT: För övrigt har du aldrig behövt en VPN för att spela, bara för att komma förbi den där kontrollen. Det är däremot lättare, som folk har pekat ut, att istället bara ange en proxyadress i LAN-inställningarna. Det fungerade för mig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av .maker:

Det enda jag har fått är den där veteranpistolen, inget Physical Warfare än.

Webbhallen har en conquest large hardcore uppe nu, lite ensamt dock, kom in!

EDIT: För övrigt har du aldrig behövt en VPN för att spela, bara för att komma förbi den där kontrollen. Det är däremot lättare, som folk har pekat ut, att istället bara ange en proxyadress i LAN-inställningarna. Det fungerade för mig.

Vilken är veteranpistolen då? Och när får man Physical Warfare? Undra om det kanske är när det släpps i USA eller om det är på Sveriges releasedag..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samistar:

Vilken är veteranpistolen då? Och när får man Physical Warfare? Undra om det kanske är när det släpps i USA eller om det är på Sveriges releasedag..

M1911 och du får den både med tactical light, ljuddämpare och utan modifikationer.

Permalänk
Medlem

Spelar Co-op så har det avklarat med alla unlucks

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Håller på att dra ner BF3 just nu. Hur funkar multiplayer för er? med tanke på VPN så borde det väl inte vara helt super?

Du aktiverar ju bara med VPN, sen är det fritt fram..

Permalänk
Medlem

Känns ju sådär just nu att sitta på en förhandsbokning på en fysisk kopia istället för nedladdad.
Snart går jag och sparkar in dörren till spelbutiken....

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Djuice:

Tack! Här är det enklaste sättet. Tänk på att ni kan ansluta som vanligt efter aktivering!

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldarion:

Du aktiverar ju bara med VPN, sen är det fritt fram..

Man måste väl ha VPN när man ansluter till Battlelog?

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!"

Tänker jag, själva tagget är nästan roligare än själva händelsen ibland.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Man måste väl ha VPN när man ansluter till Battlelog?

Nope battlelog är öppet för alla

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!"

Tänker jag, själva tagget är nästan roligare än själva händelsen ibland.

Gått ungefär 15 varv runt vardagsrummet medans jag väntar på nedladdningen..

Inga spel på datorn heller för att jag väntat på BF3

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Avstängd
Skrivet av .maker:

M1911 och du får den både med tactical light, ljuddämpare och utan modifikationer.

Har oxå dem! Fick man dem med Origin om man köpte Physical Warfare eller?

Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

Nope battlelog är öppet för alla

Skickades från m.sweclockers.com

Snackar du om ? För mej står det = "Your account is not allowed to login"

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderHoken:

Snackar du om ? För mej står det = "Your account is not allowed to login"

För alla som har spelet reggat på origins då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

För alla som har spelet reggat på origins då

Skickades från m.sweclockers.com

Ok. I see soldier Thanks

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Rullar på fint i singel ,)