Permalänk
Medlem

Hejsan, när kommer http://cdon.se/hemelektronik/asus_radeon_hd6870_1024mb_pci-e_2xdvi%252fhdmi%252f2xdisplayport_hdcp_ddr5_fan-14187251 in?
(ASUS Radeon HD6870 1024MB) Samt finns det någon rabatt man kan använda?
Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om cdon får in nya 580 innan kampanjen tar slut? Hämtade bankdosan så tog de slut under tiden:S

Visa signatur

i5 2500k@4,4| NH-D14 |GTX 780| ASUS VG248QE | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 990 | Dali Zensor 7

Permalänk
Medlem

Beställde för ett GTX 580 från CDON i lördags, i morse klockan 06:15 fick jag ett mail att kortet skickats. Mycket imponerad änsålänge måste jag säga.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 |i7 12700K | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz
Gigabyte RTX 3080ti gaming oc |EK-AIO 360 | Seasonic Focus plus 750W |
Samsung 970 EVO m.2 1TB | Samsung SSD EVO 860 1TB | Fractal Design R6 | Logitech G15 Keyboard | Sennheiser PC 350|

Permalänk
Medlem

Hur får man ens reda på när CDON har såna här väldigt speciella erbjudanden det finns ju ingen Reklam 1337 skylt som Komplett har på sweclockers framsidan när såna här erbjudanden kommer jag missade detta totalt första gången jag vet det nu pga denna tråd

Hur ska jag veta nästa gång när det är ett erbjudande o vart klickar man ens för att kunna dra nytta av det ?
Bättre skyltning nästa gång CDON!

Permalänk
Medlem

Hmmm, håller med ovanstående, fick höra av en polare att rabatten fanns. Min fråga är dock, hur länge finns 5 % rabatten?? Tänkte köpa nytt allt till BF3 och känns dumt att inte nyttja dessa 5%.

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk

^
Tror att "5'an" gäller tills vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jögge75:

Hur får man ens reda på när CDON har såna här väldigt speciella erbjudanden det finns ju ingen Reklam 1337 skylt som Komplett har på sweclockers framsidan när såna här erbjudanden kommer jag missade detta totalt första gången jag vet det nu pga denna tråd

Hur ska jag veta nästa gång när det är ett erbjudande o vart klickar man ens för att kunna dra nytta av det ?
Bättre skyltning nästa gång CDON!

Skrivet av Gorham:

Hmmm, håller med ovanstående, fick höra av en polare att rabatten fanns. Min fråga är dock, hur länge finns 5 % rabatten?? Tänkte köpa nytt allt till BF3 och känns dumt att inte nyttja dessa 5%.

Det brukar komma den 25 varje månad, med 15% rabatt.
Men 5% rabatten gäller 24/7 varje dag i månaden:)

EDIT: tror det är 25 (hur är det med helger vet jag inte och tror det är 16:00 tiden det bruka komma, men inte helt säker:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

är det 15% rabatt fast bara på delar CDON valt ut då ?

Och vart går man på CDONS sida för att sidan ska fatta att man får 15% via sweclockers medlemskap jag har aldrig sett någon sånt ställe du får gärna länka ?

Så jag vet vart jag ska klicka 25e oktober då o alla kommande 25e

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Jögge75:

är det 15% rabatt fast bara på delar CDON valt ut då ?

Och vart går man på CDONS sida för att sidan ska fatta att man får 15% via sweclockers medlemskap jag har aldrig sett någon sånt ställe du får gärna länka ?

Så jag vet vart jag ska klicka 25e oktober då o alla kommande 25e

här ska det stå lite mer:)
Du får 15% rabatt på varorna längst upp, och 5% på alla andra saker (endast dator-komponenter):)
Dock är jag inte 100% på datum/tid, så det kanske måste bekräftas först?:)
OCh 15% på saker cdon själv har valt ut (Står längst upp på sidan):)

Lycka till också!:)

EDIT: tänk på att rabattkoden byts varje månad, så du inte missar det;)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Det brukar komma den 25 varje månad, med 15% rabatt.
Men 5% rabatten gäller 24/7 varje dag i månaden:)

EDIT: tror det är 25 (hur är det med helger vet jag inte och tror det är 16:00 tiden det bruka komma, men inte helt säker:)

Man tackar för bra svar:)

Visa signatur

Old: NZXT Gurdian 921RB / 2500K 4.5MHz/ G.Skill Ripjaws 8GB 1600 MHz / 1TB Samsung SpinPoint F3 / Corsair Force 3 90GB / Asus P8Z68-V / AXP 850W / Zotac GTX580 1.5GB AMP 950 MHz / Samsung 22x DVDRW L/S / Windows 7 x64 / Artic Frezeer 13 pro.

New: NZXT 630 / MSI Z170A KRAIT GAMING 3X / 6600K 4.4 GHz/ Deepcool Captain 120 / Vengeance LPX White 16GB/ GTX1070 Dual 8GB / GQ 750W / Toshiba 1TB / WD Blue 2TB / Intenso 240GB / SteelSeries Apex 350 / Razer Abyssus / Acer Predator XB240H/ 6-pack Pripps.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorham:

Man tackar för bra svar:)

ingen orsak:)

Men jag är inte 100 på att tiderna, så kunde vara bra att få det bekräftat;)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

är det bara för mig 5% inte fungerar längre? testade både SWECSEP och SWEC1109

Permalänk
Medlem
Skrivet av spackel:

är det bara för mig 5% inte fungerar längre? testade både SWECSEP och SWEC1109

Fungerar fint, beror väl på vad man försöker köpa.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av spackel:

är det bara för mig 5% inte fungerar längre? testade både SWECSEP och SWEC1109

Har du använt koden tidigare under September? i så fall:

Citat:

OBS! Rabattkoden kan endast användas en gång per månad, en gång per medlem!

Permalänk
Medlem

Nice!

Permalänk
Medlem

Vill bara ge er en eloge. Beställde ett Asus 580 i fredags(eller om det var i lördags), i söndags skickades det och nu har jag det på mitt skrivbord. Lägg till det era oerhört snabba svar via ert frågeformulär och man kan inte vara annat än nöjd.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Jag har också precis varit och hämtat mitt 580, snabbt jobbat. Tyvärr hade fraktlådan fått sig en fet smäll och ena kanten intryckt en 6-7 cm (!). Själva Asuslådan var som tur var nästan helt ok (den färgranna ytterkartongen var lite bucklad i kanten bara) och sen har ju Asus rejält med dämpningsmaterial i innerlådan, så jag har gott hopp om att kortet klarat sig. Jag ska strax installera det så får vi se.....

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk

Jag kan också skriva under på blixtsnabb leverans.

En smula överraskad är jag att CDON helt plötsligt blivit en "contender" bland hårdvaruförsäljarna.

Permalänk
Medlem

Skriver under på föregående talare, beställde mitt 580 i lördags, hämtade det vid 16:30 tiden idag. enda jag kan tycka är lite besynerligt är avsaknaden av "luft kuddar" eller nåt annat packmaterial. å andra sidan precis som många andra säger så är kortet väl skyddat i kartongen ändå.

Men lite extra dämpning skulle uppskattas.

//F.d lastbilschaffis, mao jag vet hur paketen hanteras på diverse terminaler.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 |i7 12700K | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz
Gigabyte RTX 3080ti gaming oc |EK-AIO 360 | Seasonic Focus plus 750W |
Samsung 970 EVO m.2 1TB | Samsung SSD EVO 860 1TB | Fractal Design R6 | Logitech G15 Keyboard | Sennheiser PC 350|

Permalänk
Medlem

Snabb leverans av SSDn i månadens erbjudande. Dock var det fel disk, fast fel åt "rätt" håll. Det levererades en röd Corsair Force GT 90GB istället för en Force 3. Tack CDON! (fast nu blir färgschemat helt f*cked-up i datorn.... måste ju få gnälla lite )

Permalänk

Tackar CDON för snabb leverans av min 2500k.

Och så en fråga:

Har ni någon som helst liten aning/gissning/vadfansomhelst info om när ni tror att ni får in detta chassi:
http://cdon.se/hemelektronik/corsair_carbide_500r_white_midit...

Det finns nämligen nu i USA (Newegg), Inet har preliminärt datum 8 oktober, men det står inget datum alls hos er... Sitter bara och väntar på det chassit, så fort det finns att beställa så beställer jag resterande prylar med.

Visa signatur

Corsair Carbide 500R - Asus Sabertooth - Intel i5 2500k - Asus DirectCU II 580 GTX - Corsair 16GB - Corsair TX 650W

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av TheDaemon:

Du kan inte köra SLI med AMD-kort så det var nog lika bra det
Gillar CDONs dynamiska hdd på "upp till" 1TB btw ^^
http://data.fuskbugg.se/skalman02/0203a168_dyn.png

Hej

Dynamiska HDD är vår grej nu!
Jag får skylla på fredag eftermiddag helt enkelt

Mvh Edin

Skrivet av Flugfarfar:

Funkar fint för mig, tackar CDON så hjärtligt för en i5 2500k för 1478kr!
Lite trist att det inte blev något med att kunna beställa flera produkter till 15% rabatten.. Dock var det nästan bara 2500k:an som intresserade mig denna gång... Hårddiskar och RAM var för små och moderkorten var lite för feta i jämförelse med mina behov. Men jag är nöjd ändå!

Hej

Den spärren kommer vi att släppa förmodligen till nästa gång.

Mvh Edin

Skrivet av bourne94:

tänkte bara fråga när den här kommer in i lager?

Och tackar för månadens erbjudande, men det blev dock inget till mig:)

Hej

Fredag eller Måndag

Mvh Edin

Skrivet av keitaro:

Synd att Asus 6870 försvann på mindre än 1h, hade gärna slagit till, samma visa som sist när de tog slut på nolltid.

Hej

Tyvärr var det nog bara ett gammalt cache som låg hos oss, för vi har inte haft 6870 den här månaden.

Mvh Edin

Skrivet av chipsfingers:

Kommer ni ta in några fler moderkort för kommande am3+ med 990 styrkretsen inom en snar framtid? skulle gärna se kanske något kort som ligger under eller runt 1600kr. Vill gärna fortsätta vara er kund men denna väntan tär på min lojalitet.

Hej

Är det något specifikt kort/märke du tänker på? PM:a mig så drar jag det vidare till rätt person.

Mvh Edin

Skrivet av Epic:

Finns det nåt leveransdatum på denhär musen http://cdon.se/hemelektronik/mionix_mouse_naos_3200-15564554? ? Har ett presentkort på cdon som jag gärna vill använda, men den verkar aldrig komma in i lager

Hej

Jag inväntar svar ifrån leverantören.

Mvh Edin

Skrivet av Ace-mol3:

Hejsan, när kommer http://cdon.se/hemelektronik/asus_radeon_hd6870_1024mb_pci-e_2xdvi%252fhdmi%252f2xdisplayport_hdcp_ddr5_fan-14187251 in?
(ASUS Radeon HD6870 1024MB) Samt finns det någon rabatt man kan använda?
Tack på förhand.

Hej

Finns på lager, och man kan alltid använda 5%

Mvh Edin

Skrivet av Jögge75:

Hur får man ens reda på när CDON har såna här väldigt speciella erbjudanden det finns ju ingen Reklam 1337 skylt som Komplett har på sweclockers framsidan när såna här erbjudanden kommer jag missade detta totalt första gången jag vet det nu pga denna tråd
Hur ska jag veta nästa gång när det är ett erbjudande o vart klickar man ens för att kunna dra nytta av det ?
Bättre skyltning nästa gång CDON!

Skrivet av Gorham:

Hmmm, håller med ovanstående, fick höra av en polare att rabatten fanns. Min fråga är dock, hur länge finns 5 % rabatten?? Tänkte köpa nytt allt till BF3 och känns dumt att inte nyttja dessa 5%.

Skrivet av bourne94:

Det brukar komma den 25 varje månad, med 15% rabatt.
Men 5% rabatten gäller 24/7 varje dag i månaden:)
EDIT: tror det är 25 (hur är det med helger vet jag inte och tror det är 16:00 tiden det bruka komma, men inte helt säker:)

Skrivet av Jögge75:

är det 15% rabatt fast bara på delar CDON valt ut då ?
Och vart går man på CDONS sida för att sidan ska fatta att man får 15% via sweclockers medlemskap jag har aldrig sett någon sånt ställe du får gärna länka ?
Så jag vet vart jag ska klicka 25e oktober då o alla kommande 25e

Hej

Hela idén med Swec. VIP erbjudanden är att det ska vara för de som följer vår tråd och följer oss, det ska kännas lite "exklusivt" så att säga,
och jag tror att majoriteten av användarna tycker om "mystiken" kring det här. Men är det så att ni vill ha fasta datum och exponering så
går det säker att ordna det också.

Mvh Edin

Skrivet av Bakwetu:

Jag har också precis varit och hämtat mitt 580, snabbt jobbat. Tyvärr hade fraktlådan fått sig en fet smäll och ena kanten intryckt en 6-7 cm (!). Själva Asuslådan var som tur var nästan helt ok (den färgranna ytterkartongen var lite bucklad i kanten bara) och sen har ju Asus rejält med dämpningsmaterial i innerlådan, så jag har gott hopp om att kortet klarat sig. Jag ska strax installera det så får vi se.....

Hej

Blir det problem så är det bara att PM:a mig så löser vi det.

Mvh Edin

Skrivet av Flugfarfar:

Tackar CDON för snabb leverans av min 2500k.
Och så en fråga:
Har ni någon som helst liten aning/gissning/vadfansomhelst info om när ni tror att ni får in detta chassi:
http://cdon.se/hemelektronik/corsair_carbide_500r_white_midit...
Det finns nämligen nu i USA (Newegg), Inet har preliminärt datum 8 oktober, men det står inget datum alls hos er... Sitter bara och väntar på det chassit, så fort det finns att beställa så beställer jag resterande prylar med.

Hej

Preliminärt så är det 9 Okt, dock är tyvärr stor osäkerhet kring just den produkten, då det finns ett stort sug ute på marknaden.

Mvh Edin

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av RawN:

Gillar verkligen era erbjudanden ni släpper varje månad. Köpte nästan hela mitt kompletta system hos er när det varit olika rabatter och erbjudanden(6 olika beställningar). Nu har jag dock ett komplett system och har bara tänkt i framtiden om det krävs, köpa ett ytterligare GTX580 DCII. Men jag tror jag ska avvakta ett tag till, trots rabatten. Om det hade varit 30% hade jag nog slagit till, men 15% övertygar mig inte till något ytterligare köp än, tyvärr.

Ska dock hålla utkik i framtiden ändå, och hoppas att andra blir nöjda över månadens erbjudanden!

Har CDON haft 30% rabbat tidigare? Sitter exakt i samma båt som du, är ute efter ett 580 till BF3 here I come!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej

Fredag eller Måndag

Mvh Edin

Hela idén med Swec. VIP erbjudanden är att det ska vara för de som följer vår tråd och följer oss, det ska kännas lite "exklusivt" så att säga,
och jag tror att majoriteten av användarna tycker om "mystiken" kring det här. Men är det så att ni vill ha fasta datum och exponering så
går det säker att ordna det också.

Mvh Edin

Okej, tackar:)
Då håller jag lite koll där då;)

Och då vet jag tills nästa gång, ber om ursäkt för att jag missuppfattade det hela med erat erbjudande men man lär sig av sina misstag;).

Tackar!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Det är kanske lite egoistiskt att be om 15% på en specifik produkt. Men SNÄLLA ge os ett Asus GeForce ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5 1280MB med 15% rabatt. De skulle gå åt som smör i solsken inför BF3. Det är det som ligger bäst vad gäller pris/prestanda nu när GTX 560 Ti inte riktigt räcker till.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk

Får verkligen inte SWEC1109 att funka, nåt tips om vad jag gör för fel?

Visa signatur

*MSI P67A-GD55 *Intel Core i5 2500K *Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 *Sparkle GeForce GTX 570 1280MB *Corsair SSD Force Series 120GB *1TB Western Digital Caviar Black *Corsair AX 850W 80+ GOLD *Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av bitchybrat:

Får verkligen inte SWEC1109 att funka, nåt tips om vad jag gör för fel?

Funkar prima för mig.
Har du använt koden tidigare under September? - Koden fungerar bara en gång per medlem/månad.
Vad försöker du köpa? - Koden gäller endast på komponenter.

Permalänk

Hmm, nu fick jag in den. Grafikkort. Tänkte även köpa ny skärm, men då gäller den inte antar jag?

Visa signatur

*MSI P67A-GD55 *Intel Core i5 2500K *Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 *Sparkle GeForce GTX 570 1280MB *Corsair SSD Force Series 120GB *1TB Western Digital Caviar Black *Corsair AX 850W 80+ GOLD *Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

När kommer denna in? Ska beställa nya systemet idag men finns ju inga nätagg inne nånstans...
http://cdon.se/hemelektronik/720w-900w_cooler_master_gx_-_750...
Tacksam för snabbt svar!