Permalänk
Medlem

Jag har vilat efter att mina två systersöner och min systerdotter har varit på besök i tre dagar. Väldigt jobbigt har det varit

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Precis vaknat, störande att man vaknar så här jävla tidigt jämnt :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Toivo83:

Precis vaknat, störande att man vaknar så här jävla tidigt jämnt :S

Nejdå, om man är pigg så är det bara att gå upp, jag tycker man hinner med så mycket mer om man går upp tidigare

Idag så har jag plockat sten, gjort svamp/korvomelett till middag därefter så tömde vi rapiden på korn. Kl 16:30 är det simning som vanligt.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Nejdå, om man är pigg så är det bara att gå upp, jag tycker man hinner med så mycket mer om man går upp tidigare

Idag så har jag plockat sten, gjort svamp/korvomelett till middag därefter så tömde vi rapiden på korn. Kl 16:30 är det simning som vanligt.

Är du bonde?

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Joachim1:

Är du bonde?

Nja min fader är.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Nja min fader är.

Vad har ni framför rapiden?

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Joachim1:

Vad har ni framför rapiden?

En Valmet 8400.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

En Valmet 8400.

Rätt lagom. hur många ha har ni?

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Joachim1:

Rätt lagom. hur många ha har ni?

(Fortsätter via loggen)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Jag har stått och försökta sälja grillkol i 2 timmar med trummande öroninflammation.. Sen gick jag till intersport och köpte nya fotbollsskor och jacka

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Nejdå, om man är pigg så är det bara att gå upp, jag tycker man hinner med så mycket mer om man går upp tidigare

Idag så har jag plockat sten, gjort svamp/korvomelett till middag därefter så tömde vi rapiden på korn. Kl 16:30 är det simning som vanligt.

jojo, men vaknar 06 oavsett dag.
t.ex går jag och lägger mig 2-3 (som i tors, gick i säng 03) så kan jag max sova till 07-07,30 om jag har tur :S

Nåväl. idag har man chillat faktiskt.
hämtat sambon vid jobbet, och iväg och fixat vigselringen, gick bara på 4k så man gjorde ett fynd.
och nu är det dags för tvätt perkele :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Vaknade rätt så sent i dag. Tror klockan var runt 15 tiden. Blev sent igår.

Tog mig endå mig ut i blåsten. Satan vad kallt det plötsligt har blivit. Gick ner till Ica Maxi, shoppade lite. Kaffe, tex... ett måste för att man helt enkelt ska kunna fungera.

Kom hem, slog mig att jag hade glömt en massa saker som skulle shoppas. Fick slinka in en snabbis på sunk Konsum. Kom hem igen, och här är jag nu.

Har inga direkta planer för kvällen. Utan det blir väl att man drar ner parsienerna, låser dörren och bara får vara.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

suck.. velat hitta på något både idag och igår men inte en jävel som vill eller ens hör av sig.. blev väl dissad av tjejen nu med så..

Förutom det har man polerat klart bilfan idag. tycker knappt de blev något bättre. nästan sämre

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=FULLMOON=-:

suck.. velat hitta på något både idag och igår men inte en jävel som vill eller ens hör av sig.. blev väl dissad av tjejen nu med så..

Förutom det har man polerat klart bilfan idag. tycker knappt de blev något bättre. nästan sämre

Intressant: många "klagar" på att det inte finns något att göra på helgen (rent generellt menar jag) men när det kommer till kritan vill få personer hitta på saker.:O Det är som att alla hellre sitter i ett hörn för sig själva...:P

OnT: har själv slöat, det är för kallt för något annat just idag...tyvärr...:'(

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

jojo, men vaknar 06 oavsett dag.
t.ex går jag och lägger mig 2-3 (som i tors, gick i säng 03) så kan jag max sova till 07-07,30 om jag har tur :S

Nåväl. idag har man chillat faktiskt.
hämtat sambon vid jobbet, och iväg och fixat vigselringen, gick bara på 4k så man gjorde ett fynd.
och nu är det dags för tvätt perkele :S

Jag vet hur du kan få sova längre, om du tränar mycket och gör saker hela tiden på dagen så kommer du nog sova gott i timmar. Jag brukar äta något innan jag sover och det hjälper ochså.

Grattis till ev bröllop.

Permalänk
Medlem

Har varit på skyttetävling, Vann i min klass ( 21 startande) med 22'an vilket också gav mig seger i vårt klubbmästerskap. Med 9'an sköt jag dock bort mig o slutade som 9 av 22 som ställde upp. Sen vikingkebab och 2 avsnitt Deadwood. Nu sitter jag här o skriver.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Intressant: många "klagar" på att det inte finns något att göra på helgen (rent generellt menar jag) men när det kommer till kritan vill få personer hitta på saker.:O Det är som att alla hellre sitter i ett hörn för sig själva...:P

OnT: har själv slöat, det är för kallt för något annat just idag...tyvärr...:'(

Jo de blir ju så.. Sen spec när man bor i en mindre stad är de ju typ bara festa eller bilar som gäller. Sen väl när de händer något så är det aldrig någon som vill. Dubbelmoral

Skrivet av SiD:

Har varit på skyttetävling, Vann i min klass ( 21 startande) med 22'an vilket också gav mig seger i vårt klubbmästerskap. Med 9'an sköt jag dock bort mig o slutade som 9 av 22 som ställde upp. Sen vikingkebab och 2 avsnitt Deadwood. Nu sitter jag här o skriver.

Luftgevär? Korthåll?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Idag har man varit trött hela dagen, så har inte gjort något direkt vettigt.
Installerat in program och spel som man inte har orkat göra sedan förra helgen, lagat mat, tvättat kläder.
Det är väl det man har gjort än så länge, lär nog inte bli så mycket mer...

Visa signatur

WS: 4770k, 16GB, 2x 250GB SSD, 2x 4TB HDD (RAID1), GTX970, W10.
SRV: 2600, 16GB, 500GB (OS), 7x 2TB HDD (RAID6), Intel QUAD NIC, W2012 R2 +VMs.

Permalänk
Medlem

Har precis slutfört dagens projekt. Nämligen att trycka i en Scythe Samurai ZZ i min Shuttle SX58H7 :).

Det var jävligt drygt och innefattade bl.a att stå och såga av bottenkylflänsen på två ställen med en dålig bågfil i köket på en skärbräda :D.

Men det blev bra tillslut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Luftgevär? Korthåll?

Varken eller, fältskytte med pisol. 22an är en Pardini & 9an är en Glock 17

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

vaknat och börjat pimpla på min andra kopp kaffe för dagen.
Blir att hugga tag i arbetet idag.

sen fortsätta med chassit :S
går riiiiktigt segt haha =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

gick upp 04:50 för att göra mig redo för jobb.
Suttit på jobbet sen 06:15 ... och har såna otroliga magsmärtor att jag svimmar, och ingen höjdare att gå och skita var 30:e minut heller, hehe
Jag får överleva!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

gick upp 04:50 för att göra mig redo för jobb.
Suttit på jobbet sen 06:15 ... och har såna otroliga magsmärtor att jag svimmar, och ingen höjdare att gå och skita var 30:e minut heller, hehe
Jag får överleva!

folk som kommer till jobbet med eventuell magsjuka = nackskott vid entren. :>

Permalänk
Proffsmoddare

Vaknat, lämnat dotter i skolan, hinkat kaffe, köpt cigg och påbörjat en Portal 2 gravyr

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

folk som kommer till jobbet med eventuell magsjuka = nackskott vid entren. :>

Har ej magsjuka ... har en magsjukdom, inget som är smittsamt vetu
Som gör att jag får såna här dagar, vissa dagar är sämre än andra.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Har ej magsjuka ... har en magsjukdom, inget som är smittsamt vetu
Som gör att jag får såna här dagar, vissa dagar är sämre än andra.

mkay, tungt, kass mage är fan aldrig kul :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedFLip:

Har ej magsjuka ... har en magsjukdom, inget som är smittsamt vetu
Som gör att jag får såna här dagar, vissa dagar är sämre än andra.

Det är inte magkatarr ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Det är inte magkatarr ?

Nej ... De vet inte, kommer iofs inte ihåg vad de testat för.
Men de har ingen med min diet att göra, laktos eller gluten.
Har testat alla huskurrer och haft olika dieter. Jag kan äta nyttigt som fan i nån månad men ha samma dåliga mage, likaväl som jag kan käka pizza varje dag! Fett knasigt
Just nu har jag börjat träna igen för att se om jag kanske kan få magen att bli lugn för att kroppen mår bra rent generellt

Mina smärtor är i nedreregieonen av magen.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Vaknat vid 11, sitter och dricker kaffe och chattar med tjejen som jag inte sett på 6 veckor (hon är i London på praktik).
Vid 13:30 drar det av mot jobbet, kommer hem vid 22:30 och då blir det att sitta vid datorn en stund och sen sova igen

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

Är på min praktik, titta ut genom fönstret och ser att det snöar för fullt... Yay!