Permalänk

Läst på om hur man förgiftar switch'ar och kringår deras säkerhets rutiner.

Intressant, minst sagt.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

skola, taggat på att få hem min nya skärm som jag bestält i söndags, (dock har den varit fast i malmö sedan 3 i natt-.-') , spelat och lyssnat på dubstep resten av dagen.

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk
Medlem

inte mycket, varit och städat i verkstaden, hämtat galler.
fixat lite med farsans burk.
planerat lite inför chassi grejerna som skall göras.

och nu sitter man och kollar på Starcraft 2 live matcher.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Är det sparade semester dagar eller bara en väldigt tidig semester? Själv har man tvättat och vaxat bilen

Tog en vecka semester på årets kvot, ska inte ta resten förens i höst i september så jag passade på nu.

Idag har jag jobbat vidare och peppat inför mina lediga dagar på torsdag och fredag inför helgens jobb. :/

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

vaknat.
inne på min tredje kopp kaffe nu, inväntar att åka iväg och jobba.
Sovmorgon idag till ½ 9.

Suttit och plitat ner vad som behövs köpas till pimpningen av lådan som ska börjas nästa vecka.
samt försökt få till en bygglogg, men man suger på fan allt :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

Vatt på teorilektion nr2.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

monterat ner hela datorn i bestånds delar, kopplat upp den igen på skrivbordet för att sedan lacka om chassit i helgen:)

Visa signatur

||Intel core i5-760 @4,2ghz || Asus p7p55d le || 2x2 gb 1333mhz || 1x1tb 1x500gb || Gtx 570 || Haf 912+ || CM silent pro 700w||
Kylning EK Supreme HF Acetal Ek 240mm radiator+120mm EK dcp 2,2 combo. EK Gtx 580 Acetal-Nickel.
http://www.sweclockers.com/galleri/7238-h2o-my-white-love

Permalänk

Städat bilen grundligt och förhoppningsvis fixat till mitt elfel jag haft i ena framlyktan på bilen.

Även målat lite på baklyserna bak då de skärde sig mot original

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Pysslat vidare med båten min, idag fick jag bl.a ihop min nya rorkult special. Självklart gjort rubbet själv, började med 19mm laminerad skiva och gick vidare. Många många, många timmar har gått åt. Men resultatet är gött, och helt unikt:

Blev riktigt nöjd med lackeringen, underarbetet var skitjobb. Plastat laminat...

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk

#10958373

Detta är väl det man gjort i princip

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Det blev risk1an idag, gymmat, gick en runda nyss och snart så är det dags för klyftpotatis, sås och fläskkarré.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

vart i Ljungby och kopplade in det sista vid MAX.
klockan började bli 4a och både jag och kollegan sa att vi kör färdig då det är onödigt och stanna över natten för några skit grejer.
Vi ska hem...så är det bara.

så det vart ett arbetspass från 07 - 20.30 igår exkl körning på 1.5h enkelväg.
fördelen är att man blev helt ledig idag, så idag blir det Borås -> Karlskoga woho! Hem ljuva hem.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

I dag har det verkligen varit fullt upp. Först vid ett snåret så var på ett studiebsök på en arbetspraktik plats ( vilket jag oxå fick ). Sen har det varit ett konstant rännande på stan under hela eftermiddagen. Så nu är mina fossingar riktigt mör ska jag säga.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Varit i Jönköping och ätit lunch med syrran bla. Även varit en sväng på skroten och plockat lite delar man behövde till bilen.
Sen har man hunnit slänga av allt tegel från taket på huset så nu är det bara papp och läkt som ska rivas bort innan man får lägga tillbaka nytt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Tog ut landsvägscykeln för första gången, nästan 4 mil blev det fast formen är taskig pga lathet och god smak i glass ocj öl.

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem

Gick och jobbade vid och 7:30 och avrundade med lunch tillsammans med arbetskamraterna runt 12. På eftermiddagen jobbade vi på i vår projektgrupp för att få fram korrekta svenska termer till ett implementeringsprojekt vi gör via kommunen och ett företag i USA. Gick ner till strandgatan och drack några bärs med vännerna runt 16-tiden. Efter detta gick vi iväg och käkade thai-mat och så avslutade vi kvällen på biografen med att se på Sucker Punch (japansk skolflicksaktig uniform och svärd är kickass). Tänkte kolla min mail nu och om vårt projekts kontaktperson i USA har svarat och sen blir det bingen .....

Permalänk
Medlem

Idag så har jag inte gjort så grymt mycket. Åkte iväg till däck firman och fick mina totalt olagliga däck utbytta Sen blev det tvätt bilen sen efter det styrketräning. Nu glor jag på Toyota supra och nissan 200sx s14 på blocket :happy:

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

haft besök av svärfar här, suttit på balkongen med en kopp kaffe och en skål med glass.
Och nu har man glömt av hur jäfla skoj Quake Live är.

ojoj,hur kan man glömma bort det :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Fått stereon i bilen att funka, imorgon ska högtalarkablar dras, yay!

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Hann inte med så mycket innan det var dax att gå hem. Men det blev lite felsökningar på ett prodjekt i dess slutskede. Samt fick till en layout på en websida innan man gick hem.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Vart i skolan.

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Medlem

Redovisning av projektplan och därefter jobbade jag under 2h på eftermiddagen.. När jag skulle hem köpte jag en ny vägglampa så att man kan läsa i sängen. Sen har jag suttit hela kvällen och skrivit om hela projektplanen för att den ska matcha kommunens direktiv... blargh...

Permalänk
Medlem

lyssnar på Dreamhack Tetris och ska snart börja med en skrivläxa som ska lämnas in imorgon.

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk

*Postar rebecca Black på min facebook-wall*

Jahapp, dagssysslorna klara. Vad gör man nu då?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

*Postar rebecca Black på min facebook-wall*

Jahapp, dagssysslorna klara. Vad gör man nu då?

haha.. vi brukar köra den på projektorn ett par gånger om dagen

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Vaknade, drog i mig 2st omega 3 tabletter, drog till jobb och här är jag nu.

Permalänk
Medlem

Första arbetsveckan avklarad. Rätt så skönt att det är fredag.

Har bara haft pappersjobb under dagen. Var in en sväng till IKEA med jobbet efter avslutat skift för att byta ett bord.
Gjorde lite ärenden på stan, innan man åter var hemma igen. Känns i kroppen att man är ovan att jobba. Även om det bara är en 3-6 timmar om dagen. Så fredagen är välbekommen.

Ikväll blir det fredagsmys.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

vaknat efter en seg tor.

Jobb från 07 - 19, sen köra bil från 21 - 03.
Hopp ner i sängen och sen gå upp 07,40 och pigg som fan :S
Så idag blir det lugna puckar faktiskt, ett par koppar kaffe å chill

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

på jobbet blev det tråkigutbildning, milen och kaffe. nu hemma och bara jäser.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!