Permalänk
Medlem

Boomslang CE - 29:- st (nya)

CP-stört billigt? Detta är alltså inte den gamla kulmusen, utan CE:n som säljs för 500+ nu.

#10949093

Permalänk
Medlem

Det måste vara en felskrivning

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem
Skrivet av mini-ryttge:

Det måste vara en felskrivning

Det är inte en felskrivning - står uttryckligen "Det här är inte ett prisfel, gamermus för 29kr!"...

Permalänk
Medlem

Fanns även en jävla massa andra prissänkningar, inget lika extremt. Mycket roligt skräp de har också.

Länk
,
Länk
och
Länk
^_^

Dyker upp en del fina grejer mitt i skräpet.

Permalänk
Medlem

Jag beställde 7

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Nämns även i bland annat denna tråden #10938429

Jag lade en beställning i slutet av förra veckan borde få den hyfsat snart, blev 104kr med frakt.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Avstängd

Köpte 3. Tack för tipset

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Köpte 3 också

Permalänk
Medlem

Är det någon som äger en sådan mus? Har haft Krait, Diamondback3G och en Lachesis(Stavning*?) och tycker inte någon av dom har varit speciellt sköna.. Alldeles för långa och smala. Tycker denna Boomslang påminer lite om de ja inte gillar dvs långa o smala, Även fast det är extremt billigt så tänker ja inte lägga pengar i onödan om de inte är något o ha

Permalänk
Medlem

Imo så är boomslang en gimmick mus Och har alltid varit sen första versionen.
Du får ha rejäla labbar om den ska vara något i närheten av skön.

Permalänk

Jag tipsade om dethär i en tråd förut, verkar som att de blev populärt

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Nu vart den slutsåld också. Beställde själv 20 st tidigare, de verkar redan ha skickat iväg dem : )
Notera även att det bara finns ett sista ex kvar av Pony Friends II - först till kvarn!!!

Jag gillade Copperheads form mycket så är rätt nyfiken på hur denna kommer kännas, verkar litet lik fast större.

Permalänk
Medlem

haha 20 st Sälja vidare?

Permalänk
Medlem

Nej jag har en stor familj.

Permalänk
Medlem

En kompis beställde 6st, måste säga att jag vart rätt förvånad när jag såg dem.
Stora som f*n. Dessutom känns kartongen dyrare än själva musen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burbank:

Jag gillade Copperheads form mycket så är rätt nyfiken på hur denna kommer kännas, verkar litet lik fast större.

Jag har ägt både Copperhead och Boomslang CE. De är inte alls lika i formen, Boomslangen ligger helt konsigt i handen, tänker man på hur man håller musen blir allt bara fel. Man ska bara ta tag i Boomslangen och köra utan att tänka på hur man håller den och hur det känns.

I övrigt så tycker jag musen presterade bra, märkbart bättre än Copperhead. Och kvalitétskänslan slår både Qpad5k och Steelseries Xai på fingrarna!

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

Köpte 5st tidigare idag

EDIT: Paketet är skickat, hoppas man får det innan helgen

Permalänk
Medlem

Mitt pack passerade Öresundsbron idag iaf, får se om de dyker upp imorgon.

Skrivet av Breddas:

Jag har ägt både Copperhead och Boomslang CE. De är inte alls lika i formen, Boomslangen ligger helt konsigt i handen, tänker man på hur man håller musen blir allt bara fel. Man ska bara ta tag i Boomslangen och köra utan att tänka på hur man håller den och hur det känns.

I övrigt så tycker jag musen presterade bra, märkbart bättre än Copperhead. Och kvalitétskänslan slår både Qpad5k och Steelseries Xai på fingrarna!

Nu blev jag ännu mer nyfiken : ) Razer har ett nytt påfund som heter Lachesis - verkar ha vissa likheter med Boomslang's form, har du testat den?

Har en Mamba just nu, den liknar till formen mest IE3. Bekvämare för långa perioders arbete, men Copperhead:en var jävligt vass i spel pga hur man höll den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burbank:

Nu blev jag ännu mer nyfiken : ) Razer har ett nytt påfund som heter Lachesis - verkar ha vissa likheter med Boomslang's form, har du testat den?

Nope.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

Har fått min mus nu och försöker vänja mig vid den. Men scrollhjulet vill bara fungera att skcrolla upp ibland, ner fungerar den hur bra :/ och fick nummer 2689

Visa signatur

AMD phenom x4 965 BE | Gigabyte GA-790XTA-UD4 |4GB A-DATA Gaming series | XFX Radeon HD 5850 Black edition | Cougar 700W modulärt agg |Cooler Master HAF 922 RED| HAF 922 RED

Permalänk
Medlem

Testa att få den utbytt kanske? De har tagit bort den ur sitt sortiment men det kan ju inte betyda att Razer's garanti slutar gälla. Speciellt då Razer's saker alltid går sönder, är väl det de är mest kända för : )

Mina anlände idag, hämtar nog ut dem imorgon. Återkommer med intryck.

Tekniskt sätt verkar den ligga ungefär på Diamondback 3G's nivå, något under typ? Hade inte skadat med möjlighet till litet högre DPI men det räcker nog till för de flesta tillfällen. Personligen drar jag ofta upp mamban till 4000+ DPI så får se hur handikappad jag kommer känna mig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Burbank:

Testa att få den utbytt kanske? De har tagit bort den ur sitt sortiment men det kan ju inte betyda att Razer's garanti slutar gälla. Speciellt då Razer's saker alltid går sönder, är väl det de är mest kända för : )

Mina anlände idag, hämtar nog ut dem imorgon. Återkommer med intryck.

Tekniskt sätt verkar den ligga ungefär på Diamondback 3G's nivå, något under typ? Hade inte skadat med möjlighet till litet högre DPI men det räcker nog till för de flesta tillfällen. Personligen drar jag ofta upp mamban till 4000+ DPI så får se hur handikappad jag kommer känna mig...

Ska göra en RMA på den, men väntar på ditt intryck för att se om du har samma problem.

Visa signatur

AMD phenom x4 965 BE | Gigabyte GA-790XTA-UD4 |4GB A-DATA Gaming series | XFX Radeon HD 5850 Black edition | Cougar 700W modulärt agg |Cooler Master HAF 922 RED| HAF 922 RED

Permalänk
Avstängd

Hämtade ut mina idag, väldigt annorlunda form som man inte är van vid.
Hade hellre sett utan sidoknapparna, då hade den nog varit riktigt skön

Funderar på att öppna musen och fixera dom helt.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Min hamnade i kartongen direkt igen. Kom bara åt sidoknapparna hela tiden. Min Deathadder får hålla ett tag till. Fin kakburk man fick med dock

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Fan vad girigt att köpa mer än en :/

Permalänk
Medlem

Någon girig människa som köpte fler som vill sälja vidare en till mig?

Visa signatur

"If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat"

Permalänk
Medlem

Den här musen är för nån som kan hålla en fullstor tallrik med bara fingertopparna.
Jag har ganska små händer men den passade ok, hade inte gjort något om den varit kortare och inte haft tefat som knappar.

Permalänk
Medlem

om dom nu säljer ut en mus för 29kr..det säger väl en hel del hur dålig kvalitet det är en bra mus skulle aldrig gå så lågt i pris oavsett ålder nästan

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

om dom nu säljer ut en mus för 29kr..det säger väl en hel del hur dålig kvalitet det är en bra mus skulle aldrig gå så lågt i pris oavsett ålder nästan

Kvalitétskänslan är bättre än både Steelseries Xai och Qpad 5k. Anledningen till att den var så billig skulle jag tro är för lagrerensning alt locka kunder.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

Fick nummer 0838, 0839, 0840