Asus Win7 hänger sig i startup(windowsloggan)

Permalänk
Medlem

Asus Win7 hänger sig i startup(windowsloggan)

Hejsan,

Som topic lyder så har min bärbara helt plötsligt börjat hänga sig i startup, vid windowsloggan. Windowsloggan pulserar fortfarande, vilket jag tycker är märkligt. Jag har försökt att välja alternativet "reparera" men den hänger sig också efter att windowsfilerna har laddats. Felsäkert läge är också någonting jag har testat, men där fastnar den på loading driver "BtHidBus.sys".

Min datorspecc är 2,5ghz core 2 duo, geforce 8700M gt, 4gb ram och windows 7 64x.

Någon som har en susning om vad jag kan göra för att få igång den? Saknar windowsskiva tyvärr, men i värsta fall får jag fixa en sådan. Har massor av arbeten och dylikt som jag helst inte vill bli av med, men som sagt, i värsta fall.

Tack.

Edit: Har förövrigt rensat fläkten samt tagit ut batteriet, men inget hjälpte.

Permalänk

har du någon bluetooth-enhet inkopplad?

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem

Tror att min mobil kan vara kopplad via bluetooth till den, men inte säker, bör jag stänga av mobilen?

Permalänk
Medlem

Problemet löste sig själv, lät den stå och köra i startup runt 20min, sen startade den. Nu startar den normalt. Mycket märkligt!

Permalänk

jag har förmed att "BtHidBus.sys" har något med bluetooth att göra

men bra att det fixade sig

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida