Battlefield: Play 4 Free Nytt DICE spel

Permalänk
Medlem

Att döma av bilderna i artikeln så är det löjligt likt bf2, vore väl bättre att satsa fullt ut på BF3, istället för massa skräp runtomkring... -.-

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agemman:

Jupp. Om de bara fixade alla buggar samt hitboxen, balanserade vapnen så vore det extremt mycket bättre än alla konsolportningar som släpps nuförtiden.

Unlocksen är väl okej, men de måste balanseras. Det ska inte bli en upplåsning, bara andra möjligheter.

Japp, hade de fixat hitboxen så hade jag börjat lira på allvar igen...
Lirar lite då och då fortfarande för det finns inte idagsläget något fps som slår bf2's spelkänsla.

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk
Avstängd

Battlefield: Play 4 Free , hur bra är den från 1/10 ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nickelodeon:

Battlefield: Play 4 Free , hur bra är den från 1/10 ?

3 av mig. Men verkar bara vara jag som har sådana problem. Men är EXTREMT likt BF2 i grafiken iaf. Resten kan jag inte avgöra, för det funkar inte.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Tycker det verkar se väldigt solid ut nu. Blev inbjuden till betan och spelar det lite då och då. De verkar till större del tagit element från Bad Company men man ser också mycket nytt. Tycker absolut ni ska signa för betan och pröva det när det väl kommer ut.

Visa signatur

"Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius and a lot of courage to move in the opposite direction."

- Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Någon som har en extra nyckel? Skicka ett på så är du en ängel!

Permalänk
Medlem

Tyckte inte om spelet alls, de är inte alls samma känsla från bf2 lr badcompany, man kan vara på var enda hus vilket e tråkigt. APC är skit stark (explosiva skadan) grafiken var som ett mer blurat bf2 :S 2/10 av mig

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

aah detta spel suger testade själv laggar som in i fan!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Ni som inte gillade det kanske kan låna ut era konton? Vill verkligen prova detta spel

Permalänk
Medlem

kommer fram till att ja ska få välja karaktär men sen kan ja inte göra mer, jäkla bra skit

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem

Blir ganska förvånad men människor som säger att det laggar, att grafiken är dålig och att vissa vapen är obalanserade. Det är ju en BETA... det är inte meningen att allt ska vara perfekt. Själva idén med en BETA är ju att allt det där lagget, buggar och obalans ska vara fixat när spelet släpps. Och med tanke på att det är gratis så är spelet helt klart OTROLIGT! Verkligen bra jobbat: EA och DICE <3

Visa signatur

"Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius and a lot of courage to move in the opposite direction."

- Albert Einstein

Permalänk
Avstängd

jag har fått beta nykel. fan vad spelet suger . det är så många buggar på beta :/ . jo det är ju beta.

Permalänk
Avstängd

här är bilder på det. nu vet ni hur det ser ut.

Permalänk
Avstängd

det var trött att lägga upp alla

Permalänk
Medlem

Dom påstår t.o.m att det är en som hackar... Det ser VÄLDIGT mycket ut som BF2. Började spela lite bf2 för ett tag sen men blev bara förbannad på hitboxen.. omöjligt att döda någon ju, hoppas att dom fixat det nu.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gusalm:

Dom påstår t.o.m att det är en som hackar... Det ser VÄLDIGT mycket ut som BF2. Började spela lite bf2 för ett tag sen men blev bara förbannad på hitboxen.. omöjligt att döda någon ju, hoppas att dom fixat det nu.

jag har tur att hitta en tank.

Permalänk
Medlem

gjorde ett konto men gilla de inte alls så om någon där ute vill testa så har ja ett konto, går till första som PMar!

Permalänk
Medlem

Om det finns personer som vill testa så kan ni använda: D8FJ-KD9A-L7DS-2DU4
Ska funka för 5 personer. Enjoy.

Permalänk
Medlem

Spelet funkar ju aldrig ändå.. Dör när man joinar en server. Får svart skärm.. inget annat... Sedan står det att spelet inte svarar. Prövat x antal ggr.

Permalänk
Medlem

Fungerar kanon för mig och jag tycker att det är underhållande. Självklart är det inte färdigt (beta duuh!) men jag gillar att det är såpass likt BF2 och sist men inte minst så är det gratis, vilket man knappast kan klaga på.

Lite långsamt och sega kontroller möjligtvis som jag har reagerat på

Permalänk
Medlem

Funkar hyffsat för mig, men det känns inte helt färdigt än. Och om man kollar i mapparna där alla spel-filer ligger verkar de tagit grejer från alla möjliga Battlefield-spel. Hoppas på att de släpper ett mer optimerat spel snart dock.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

nagon testat spelet mer? ar grafiken fortarande kass eller den blivit nagot battre? kan spelet battre an?

Permalänk
Medlem

Om någon har en kod över så tar jag gärna emot en!

Permalänk

Förstår inte varför folk försöker få tag på det här när BC2 redan är ute och BF3 är runt hörnet

Permalänk
Medlem

Fick ett par nycklar idag så skriver dom här så fler får prova på spelet
ASRJ-RX6J-BPVQ-4DEQ

85M7-5CK4-6T8Y-HTWS

EUWC-ETMG-WLHA-P2MF

8G2N-X38D-CEY5-FFAX

FPYR-WGXK-HK9D-K2V6

Ha det så kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av ezakimak:

Fick ett par nycklar idag så skriver dom här så fler får prova på spelet
ASRJ-RX6J-BPVQ-4DEQ

85M7-5CK4-6T8Y-HTWS

EUWC-ETMG-WLHA-P2MF

8G2N-X38D-CEY5-FFAX

FPYR-WGXK-HK9D-K2V6

Ha det så kul

Tog den nedersta. Tackar!

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

De hade inte tid att bli färdig med BC2 Onslaught för PC men de hade visst tydligen tid för en kass BF2 remake.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av runicgol:

De hade inte tid att bli färdig med BC2 Onslaught för PC men de hade visst tydligen tid för en kass BF2 remake.

Bara så du vet, är det inte DICE som har utvecklat det, utan det är Easy Studios och de är också en del av EA.

Varför de inte fortsatte att utveckla BC2 onslaught, var ju för att de ville lägga kraften på BF3.