Soundblaster PCI 128 Win7 drivisar???

Permalänk
Avstängd

Soundblaster PCI 128 Win7 drivisar???

Letar efter sådana.. Hittar bara för äldre OS än Win7.. typ 98,xp,me,2000 etc..

Vet någon om det finns drivisar för Win7 åt Pci128 Creative SB?

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xaves:

Letar efter sådana.. Hittar bara för äldre OS än Win7.. typ 98,xp,me,2000 etc..

Vet någon om det finns drivisar för Win7 åt Pci128 Creative SB?

Inte hittat nåt på creatives hemsida??

Visa signatur

Asus Commando Q6600@3,6GHZ Coolermaster Gemini2 8GB Corsair Dominator Intel X25-V 40GB Samsung 250gb Gainward GTX295(på garantibyte) Win 7 Home Premium X64.......

Permalänk
Medlem

Lägg in XP drivrutinen. Detta kortet är ju så gammalt, så det finns inga nyare drivrutiner. Det är nog bättre att använda det inbyggda ljudkortet till och med. Men XP versionen borde funka..

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Avstängd

Borde? Får väl testa då. Självklart har jag kollat överallt, även på creatives sida, och googlat som en jude... Annars skulle jag inte frågat här fattruväl.

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Skön attityd du har mot folk som försöker hjälpa dig. Jag skrev "borde funka" för jag inte har testat själv, då jag inte har ett soundblaster 128, men jag har använt XP drivrutiner i Windows 7 förut, och det har fungerat, det går dock inte säga med 100% säkerhet att det kommer att funka.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Avstängd

Min attityd är precis vad den behöver vara. Creatives hemsida är precis det första stället jag kikade på. Sedan har jag inga problem med att du skriver borde. Det är bara ett så hopplöst ord i detta samband för, Jävlar vilken lust jag fick att lira lite Vietcong nu.. Jag fick ett plötsligt infall, en celldelning eller liknande.

Hoppas du har förståelse för att jag vill ha tryck i tunnorna när jag bögar vietnameser i vietcong och inte den inbyggda skiten som följer med detta cheap'iga moderkort.

Tack och bock. Men jag hittar fortfarande inga drivisar och det verkar omöjligt att installera xp drivisar för jag har 64bit version och de drivisarna är för 32 ofc.. Nu ska jag ha mig nåt i magen.. sen ska jag mecka en fet.

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)