Permalänk
Skrivet av Saeon:

Det kan vara microstuttering du upplever då du har 2 grafikkort. Testa att bara köra med ett grafikort men iofs kanske får du inte tillräckligt med prestanda då och så blir det hack på grund av det.

Provade att stänga av crossfire men det hackar fortfarande

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk

Få en bekräftelse på att 120Hz forcas (dvs annan vert/hor frekvens från grafikkortet) på något vis. Forcas bara V-frekvensen så kanske skärmen hoppar igång. Jag tycker Powerstrip är bäst på att forca Hz, borde snacka hårt men snällt med grafikkortet, men vet inte om den klarar din skärm.

Bara en uppenbar fråga - du har väl installerat skärmdrivisen? Så att högerklick desktop, egenskaper, avancerat, Monitor inte visar 'Plug and Play monitor', menar jag...

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Skrivet av HolyFather:

Få en bekräftelse på att 120Hz forcas (dvs annan vert/hor frekvens från grafikkortet) på något vis. Forcas bara V-frekvensen så kanske skärmen hoppar igång. Jag tycker Powerstrip är bäst på att forca Hz, borde snacka hårt men snällt med grafikkortet, men vet inte om den klarar din skärm.

Bara en uppenbar fråga - du har väl installerat skärmdrivisen? Så att högerklick desktop, egenskaper, avancerat, Monitor inte visar 'Plug and Play monitor', menar jag...

Japp det har jag. Står rätta namnet.

Jag förstår inte vad du menar med v-frekvensen men det finns ett sånt alterativ? Det ska vara 120 hz iaf, har testat med vsync på. Jag hade även känt om det var 60 hz. I osd:n står det också att den snurrar i 120 (och jag har sett när den inte gör det, så det borde stämma)

Edit*
Jag laddade ner powerstrip och sidan för skärminfo ser ut såhär:

Edit 2*
Har spelat lite deathmatch nu, alltså snabbt spel med gubbar överallt, och det borde inte vara inputlagen som det är fel på. verkar fungera mycket bra. Men det blir lite suddigt när man rör siktet snabbt, och det hackar fortfarande.

Edit 3*
Nu ställde jag in developer 1 i cs, vilket gör att man kan ha mer än 100 fps. Ställde in fps_max till 120 också...och nu hackar det inte!! Jag har ju svårt att tro att det är dom 20 fps:en som gör sån enorm skillnad. Vad kan det bero på tror ni? Jag vill inte köra med dessa inställningarna eftersom man inte får det på cuper osv.

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0kkiplast:

Edit 3*
Nu ställde jag in developer 1 i cs, vilket gör att man kan ha mer än 100 fps. Ställde in fps_max till 120 också...och nu hackar det inte!! Jag har ju svårt att tro att det är dom 20 fps:en som gör sån enorm skillnad. Vad kan det bero på tror ni? Jag vill inte köra med dessa inställningarna eftersom man inte får det på cuper osv.

Om det är så verkar det ju som du inte kört med 120 hz någon gång fram tills nu?

Visa signatur

Define R4 | be quiet! Dark Power Pro 10 850W 80+ Platinum | MSI Z77A-GD65 | i7 3770K | Noctua NH-U9B SE2 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 1600 MHz | Samsung 840 Pro 256 GB | HD5850 1GB

Permalänk
Skrivet av Saeon:

Om det är så verkar det ju som du inte kört med 120 hz någon gång fram tills nu?

Mjo. Ställer jag ner fps:en igen blir det likadant. Det är alltså bara fps:en i spelet jag ändrar

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Medlem

Hursomhelst låter det mera som ett problem med CS än skärmproblem. Du körde väl med 100Hz/100 FPS på CRTn antar jag? Inga problem med andra spel lr?

Kommer ihåg att nån kommenterade nånting likadant tills han oxå ändrade CS inställningarna.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Skrivet av RPGWiZaRD:

Du körde väl med 100Hz/100 FPS på CRTn antar jag? Inga problem med andra spel lr?

Det stämmer. Och inga problem med andra spel.
Väldigt konstigt det här..det visar ju att skärmen är kababel till riktigt flyt, men 20 fps är det inte som gör skillnaden...

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0kkiplast:

Mjo. Ställer jag ner fps:en igen blir det likadant. Det är alltså bara fps:en i spelet jag ändrar

Oj skrev fel, menar alltså att du kanske aldrig ens kommit upp i 120 FPS när du spelat Har du kollat med Fraps eller liknande?

Visa signatur

Define R4 | be quiet! Dark Power Pro 10 850W 80+ Platinum | MSI Z77A-GD65 | i7 3770K | Noctua NH-U9B SE2 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 1600 MHz | Samsung 840 Pro 256 GB | HD5850 1GB

Permalänk

Japp, och jag har spelat i 100 fps. Tyvärr vill jag nästan säga. I 120 fps flyter det _helt_klanderfritt! Men som sagt det är värdelöst att spela med developer 1 då det inte är "tillåtet"

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Medlem

Du kan ju testa köra 100 Hz då...

Kanske kan liknas med då man vill ändra Hz på monitorn för att matcha en films fps... För att slippa hack som kan uppstå helt enkelt ... Spelar man en film som är inspelad med 24 fps vill man antingen ha 24 Hz på skärmen eller något som man kan gångra med... T.ex 120Hz. Har man en film med 25 fps kan man köra 25, 50, 75 eller 100 Hz, osv

Men vad vet jag, det är bara ett förslag =D

Visa signatur

⚙️ Ryzen 5800X | G.Skill TridentZ 3866MHz CL14 | ASUS TUF 6900XT
🖥️ Samsung Odyssey G8 OLED ⌨️ Keychron Q4 60% 🖱️ Glorious Series One Pro
🎧 RME ADI-2-DAC FS | Focal Clear MG Pro | Sony MDR-Z7M2
📺 LG 65" GX OLED | Dynaudio Xeo 4

Permalänk

Där sa du ngt! Låter vettigt. Ska testa dirr!

Edit^* Näpp

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Medlem

Då denna skärm verkar vara väldigt inriktad på just FPS-spel á la CS och CoD, är det lönt att införskaffa sig en om man inte kör så mycket FPS utan mer typ bilspel, strategispel och RPG?

För är lite inne på att skaffa två skärmar, en för spel och en för film. Då denna har pivotfunktion är jag sugen på att införskaffa mig en sådan här, men den är ju också rätt dyr. Så har man egentligen inte användning av 120Hz om man nu inte skall köra skjutarspel med mycket rörelse blir det något annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 5urv1v3R:

Då denna skärm verkar vara väldigt inriktad på just FPS-spel á la CS och CoD, är det lönt att införskaffa sig en om man inte kör så mycket FPS utan mer typ bilspel, strategispel och RPG?

För är lite inne på att skaffa två skärmar, en för spel och en för film. Då denna har pivotfunktion är jag sugen på att införskaffa mig en sådan här, men den är ju också rätt dyr. Så har man egentligen inte användning av 120Hz om man nu inte skall köra skjutarspel med mycket rörelse blir det något annat.

Beror helt hur "känslig" du är. Vissa upplever extrem skillnad i smoothness även i widows.

Visa signatur

Define R4 | be quiet! Dark Power Pro 10 850W 80+ Platinum | MSI Z77A-GD65 | i7 3770K | Noctua NH-U9B SE2 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 1600 MHz | Samsung 840 Pro 256 GB | HD5850 1GB

Permalänk
Medlem

Påverkar ju inte endast windows miljö och FPS spel utan vilka spel som helst där det förekommer rörelser vilket är så gott som alla spel men i FPS spel kanske det ger störst fördel för det kan för vissa upplevas som att det är lättare att träffa fienderna speciellt vid snabba rörelser och så men för mig själv har det mera göra med själva känslan med mjukare flow i alla rörelser som förekommer att det känns på något sätt så mycket bättre eller mera verklighetstroget, sen är det bara en bonus ifall det gör mig till en bättre spelare. Speciellt bilspel så rörs ju bilden hela tiden och det är mycket skönare att spela bilspel när det är ett mjukare flow, känns mera verklighetstroget. I strategi spel är väl 120Hz minst viktigt då men man märker ju fortfarande skillnad iaf då man rör på kameran eller när gubbarna rör på sig osv.

Så i princip hjälper ju 120Hz i allt där det förekommer rörelser.

För mig är en uppdateringsfrekvens på 100Hz+ ett måste, tar hellre den sämsta TN 120Hz panelen än den bästa IPS 60Hz panelen om jag endast fått använda en skärm. Skulle fortfarande ha använt CRT idag ifall det inte var tack vare 3D Vision som dessa 120Hz LCD paneler hade kommit ut. Tack o lov har BenQ även insett 2D 120Hz betydelsen för spelande, tycker det vore värt att köpa denna skärmen endast för att supporta BenQ för att släppa ut en skärm som i huvudsak är tänkt för 120Hz spelande och inte 3D, de förtjänar det.

Jag hoppas ju att denna skärm blir populär och säljs som smör så även andra tillverkare kan inse 120Hz:ens betydelse så vi börjar få se mer "gamer"-inspierade 120Hz skärmar så att vi kanske eventuellt fick 120Hz bli som en standard t.o.m.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Ja, det får bli en sådan här. Synd bara att man måste ha Nvidia-kort i burken, hade ju tänkt ha nya HD 6870. Jaja, smällar man får ta! Kanske blir ett Nvidia i alla fall, bara för 3D-effektens skull...

Permalänk
Medlem
Skrivet av RPGWiZaRD:

...

Jag hoppas ju att denna skärm blir populär och säljs som smör så även andra tillverkare kan inse 120Hz:ens betydelse så vi börjar få se mer "gamer"-inspierade 120Hz skärmar så att vi kanske eventuellt fick 120Hz bli som en standard t.o.m.

Håller med fullständigt Hur blir det nu, ska du dra iväg en beställning? Är riktigt sugen själv ^^

Visa signatur

Define R4 | be quiet! Dark Power Pro 10 850W 80+ Platinum | MSI Z77A-GD65 | i7 3770K | Noctua NH-U9B SE2 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 1600 MHz | Samsung 840 Pro 256 GB | HD5850 1GB

Permalänk
Skrivet av Saeon:

Håller med fullständigt Hur blir det nu, ska du dra iväg en beställning? Är riktigt sugen själv ^^

Jag kan verkligen rekommendera den. Men som sagt, kommer med mer utförligt omdöme senare i veckan när jag har mindre att göra.

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saeon:

Håller med fullständigt Hur blir det nu, ska du dra iväg en beställning? Är riktigt sugen själv ^^

Kanske men skärmarna har ej kommit till Finland ännu, har ju redan en VX2268wm som jag är väldigt nöjd med, allting är liksom perfekt på den enligt mig förutom aningen dålig kontrast och backlight bleed vilket är MYCKET värre än på någondera av de backlight bleed bilder jag sett på denna BenQ (postade lite bilder här tidigare i tråden #10449131) och varför jag kör med "23" i brightness även om jag tyckt 30 - 35 ungefär hade varit optimalt på denna skärm.

Behöver dock oxå skaffa nytt grafikkort då mitt GTX 280 pajjade och inväntar AMDs nya serie nu och skulle helst vänta o se hur pass bra ett HD5950 är vilket kanske kommer ut först om 1 - 1½ månad. Sen är jag oxå lite intresserad utav Sandy Bridge ifall det visar sig att man kan komma upp i 5GHz lr nära 5GHz på luft så skulle inte vela spendera såpass mycket pengar på en gång så kanske skjuter upp skärm köpet för en tid.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Hur pass bra Geforce behöver man för att köra Nvidia 3D? För är jävligt sugen på 3D-effekterna... Men skall bli gött med denna skärm, verkar vara en snuskigt trevlig skärm!

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kommer kunna köpa bara skärmen och inte "Zowie bundle", tycker det känns som att man betalar ca 500 för att få med en mus också.

Permalänk
Medlem

Själv tvivlar jag att skärmen kommer kosta mindre utan bundle, visst med tiden så kommer den säkert sjunka ett par hundringar och så men att den skulle kosta 500kr extra pga zowie bundle tror jag inte alls på. Bara att jämföra med Alienware skärmen och de andra 120Hz skärmarna så är det lätt att inse att den inte är overpriced med tanke på hur många funktioner den har.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Man borde ju kunna sälja musen och det och tjäna några hundra om man orkar det.

Visa signatur

Define R4 | be quiet! Dark Power Pro 10 850W 80+ Platinum | MSI Z77A-GD65 | i7 3770K | Noctua NH-U9B SE2 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 1600 MHz | Samsung 840 Pro 256 GB | HD5850 1GB

Permalänk
Medlem

Har precis fått hem skärmen, 120hz fungerar i windows men när jag ska starta CS får jag det bara i en liten ruta. Har 120hz i windows, -freq 120 i launchoptions och kan inte se vad som kan vara felet. Någon med mer kunskap om saken?

Permalänk

Mitt omdöme om skärmen efter en veckas användning:

Jag har länge och troget hållt mig till CRT då LCD:erna verkligen inte hållt måttet enl min mening. Särskilt inte för cs. Så när denna skärmen med minimal inputlag, rykten om bra färger och bra storlek kom var det dags!

När ni läser detta ska ni ha två saker i bakhuvudet; dels att jag är kräsen i allmänhet, och väldigt känslig för rörelser och "flyt" i synnerhet. För det andra att detta är min första lcd-skärm. Har med andra ord inte haft en högupplöst stor platt skärm tidigare.

Fysisk utforming:
Klockrent. Stilren diskret design som inte drar till sig onödig uppmärksamhet som tex Acers rymdfarkostsfot. Den är verkligen inte större än vad den behöver vara men ändå väldigt stabil. Höj och sänkbarheten är perfekt. Foten har också en nergröpning där du kan förvara saker som mobil etc. Matt svart färg, behaglig.

Färger:
Dessa är väldigt fina efter lite pill. Skärmen levereras med enligt mig alldeles för mycket ljusstyrka. Men det viktiga är att du kan ställa in till bra färger själv, och detta i olika "modes" till olika ändamål. Att titta på full-hd filmer och tex Planet Earth eller Life är en riktig fröjd. Jättenöjd på denna punkten.

Backlight bleed:
I det närmaste obefintlig, särskilt efter lite pill i inställningarna.

Input lag & motion blurr:
Jag är riktigt förvånad. Det funkar (trots att jag tidigare sagt det motsatta) precis som en CRT. När jag kör med 120 fps i CS flyter det verkligen perfekt. Att det inte gör det i 100 fps på min dator är nog inte skärmens fel. Flytet gäller givetvis andra FPS-spel. Har dock varken testat UT eller Quake men jag tippar på att det är skitbra där med. Detsamma gäller motion blurr, det märks inte av.

Övrigt spelande:
Detta är också en fröjd i 120 Hz. Underbart att ställa in 120 fps med vsync på i spel som Grid och Modern Warfare 2. Färgerna och den höga upplösning gör det till en helt ny grej att spela. Jag spelar om spel jag klarat bara för att det är så förbannat snyggt.

Windowsanvändande:
Att surfa runt, eller bara navigera i windows är super med 120 hz. Forum och andra hemsidor blir skitfina i full hd och 120 hz. Inte mer att säga. Klockrent.

Menyn (OSD)
Här kommer vi till det egentliga enda minuset. Valmöjligheterna säger jag inget om, för dom är bra. Men menyns och de fysiska knapparnas utförande är bedrövligt. Sitter man en kväll vid datorn och surfar, spelar och tittar på film lär man byta modes fram och tillbaka några gånger. Detta är ett pain in the ass om du inte har strålkastare el dyligt mot knapparna. Deras placering är svår att vänja sig vid och man ser inte vad det står på dem om rummet inte är upplyst. Mycket smartare bläddring hade kunnat göras med snabbknappar. Usch och fy. Man lär sig sakta men säkert men det är ett irritationsmoment.

Sammanfattningsvis
så har den jättebra färger i film, spel och windows. Blir skitläckert! Full HD, skärmens storlek och 120 fps blir en perfekt kombo. Det enda minuset är alltså OSD:n.

Då jag har ATI-kort har jag inte testat 3D och kan inte uttala mig om det. Jag har heller inte testat varken picture in picture eller senseye.

Edit* Glömde betraktnignsvinklarna. Precis som Daemon85 är dessa inte bra, men jag har lite svårt att bedöma detta då jag inte haft LCD innan. Jag tycker det är svårt att hitta bra läge att titta på film om jag inte sitter i stolen. Då jag tänkt använda denna som en tv i princip är detta ett minus. Men då jag är så nöjd med skärmen överlag har jag nästan glömt bort detta problem.

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Skrivet av solenn:

Har precis fått hem skärmen, 120hz fungerar i windows men när jag ska starta CS får jag det bara i en liten ruta. Har 120hz i windows, -freq 120 i launchoptions och kan inte se vad som kan vara felet. Någon med mer kunskap om saken?

Börja med att gå igenom de tips som redan skrivits i denna tråden. När skärmen gör en liten ruta av ngt är det oftast för att den inte klarar att leverera den valda herzten (-freq 120) över hela skärmen, utan gör det på en mindre del. Jag slår vad om att om du tar bort -freq 120 kommer du få fullskärm. Har du installerat drivrutinen som kommer med? När du satt igång cs, vad står det att du använder för herzt i "Information" i skärmmenyn (osd)?

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC

Permalänk
Medlem

Testade att ändra skalningen till 19" innan jag gick in i CS och vips så fungerade det, hade inte ändrat något i launchoptions utan endast ändrat skalningen i OSD:n. Skumt skumt men nu är jag förbannat nöjd.

Någon som vet om man kan fixa autoscale när man spelar fullscreengames? Jag vill ha Full i windows och 19" i Counter-Strike, men hittar ingen lösning i OSD:n till det, går heller inte att ställa in i NVIDIAs egna inställningar.

Permalänk
Medlem

Iaf i Nvidias drivrutiner i de nyare drivrutinerna funkar scaling bra, ställer du på ingen scaling eller fixed aspect ratio kommer det skala om med svarta kanter till rätt aspekt ratio med t.ex. en 4:3 upplösning. Spelar du nya spel med 1920x1080 händer ju inget förstås osv, bara när man kör med annan än 16:9 upplösning blir bilden mindre och fylls det ut med svarta kanter.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk

Jag har kört ett HD 5850 och nu två 6870 i CF på Benq skärmen och har aldrig haft några problem med alls med 120 hz. Har inte haft några problem överhuvudtaget med den

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för omdömet sokkiplast!

Visa signatur

Define R4 | be quiet! Dark Power Pro 10 850W 80+ Platinum | MSI Z77A-GD65 | i7 3770K | Noctua NH-U9B SE2 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 1600 MHz | Samsung 840 Pro 256 GB | HD5850 1GB

Permalänk
Skrivet av Saeon:

Tack så mycket för omdömet sokkiplast!

Det handlar om att ge och ta (få)

Visa signatur

Desktop: Gigabyte GA-Z270X-UD5 | Intel i5 7600K @ 5.0ghz | Asus Radeon rx480 Strix | G.Skill RipJaws V Red | 2x Samsung 850 EVO Series MZ-75E250B 250GB
NAS: XPEnology | Fractal Design Array R2 | ASRock E350M1 | 8GB DDR3 1333MHz HTPC: Raspberry Pi 3 OSMC