Sweclockers September-turnering i Starcraft 2!

Permalänk
Skrivet av 'Gi:

[Gurra;10376921']SkirmisheR det står att ditt swec-konto också heter SkirmisheR?
Har du ett till konto här på swec eller ska jag ändra i databasen?

Jo ursäkta jag registrerade mig fel. Om du kunde ändra till m1n1h0p som swec-namn skulle jag vara glad

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av m1n1h0p:

Jo ursäkta jag registrerade mig fel. Om du kunde ändra till m1n1h0p som swec-namn skulle jag vara glad

done

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael_Berglund:

What's stoppin ye?

No fair! Jag skrev det innan han hade postat grupp-spelet!

Egentligen.. det var bara.. uh.

Permalänk
Medlem

Tjo, ändra mig på swec då jag heter Deatx på flamingfox och qrounx här och GASTLY på bnet kan bli lite jobbigt.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av qrounX:

Tjo, ändra mig på swec då jag heter Deatx på flamingfox och qrounx här och GASTLY på bnet kan bli lite jobbigt.

tror jag har fixat det nu

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Wohooo gruppspel äntligen! Ska bli spännande o se hur man står mot bättre mostånd. Kan spela rätt ofta, spamma mig när ni ser mig online. Ni frågade efter info förut. Sweclockers-nick hunt3r b.net nick MrTA code 528. Om ni har problem med att hitta mig hojta till i tråden eller skicka ett meddelande. Hoppas på att ni ställer upp på bo3-matcher, det jag helst vill spela nu när man får bättre mostånd. GL alla i grupp sex

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunt3r:

Wohooo gruppspel äntligen! Ska bli spännande o se hur man står mot bättre mostånd. Kan spela rätt ofta, spamma mig när ni ser mig online. Ni frågade efter info förut. Sweclockers-nick hunt3r b.net nick MrTA code 528. Om ni har problem med att hitta mig hojta till i tråden eller skicka ett meddelande. Hoppas på att ni ställer upp på bo3-matcher, det jag helst vill spela nu när man får bättre mostånd. GL alla i grupp sex

MrTA... Hmm, TKO?

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 'Gi:

[Gurra;10376898'][b]Grupperna tillkännagivna![/b]

Ni kan se slutspelsgrupperna nedan. Precis som vanligt ska alla möta alla inom varje grupp,
varav de 2 med högst resultat går vidare till 8delsfinal. Flamingfox.se kommer snart att uppateras
för inrapportering av gruppspelsmatcher!

De som vill kan redan nu börja spela sina gruppspelsmatcher men kom ihåg att flamingfox.se
ännu ej är färdig för inrapportering, men det kommer snart!

Grupp 1:
swec: Shadowfax, bnet: Shadowfax, #966 , rank: unranked
swec: Arcader, bnet: Xodus, #986 , rank: diamond
swec: Staffan, bnet: Staffan, #441 , rank: gold
swec: kingeling, bnet: kingeling, #910 , rank: diamond
swec: jan_banan655, bnet: janbanan, #846 , rank: diamond

Grupp 2:
swec: crunsher, bnet: crunsher, #722 , rank: platinum
swec: Boda, bnet: Boda, #249 , rank: platinum
swec: Crom, bnet: CromX, #748 , rank: diamond
swec: Tellskog, bnet: Tellskog, #252 , rank: gold
swec: kaxe, bnet: kax, #353 , rank: unranked

Grupp 3:
swec: Azuricate, bnet: Azure, #126 , rank: platinum
swec: Eruk, bnet: Eruk, #422 , rank: diamond
swec: Johii, bnet: Johii, #145 , rank: platinum
swec: Ultroz, bnet: Ultroz, #611 , rank: diamond
swec: Pzzz, bnet: Pzzz, #964 , rank: diamond

Grupp 4:
swec: sDix, bnet: sDix, #460 , rank: diamond
swec: Fancy, bnet: Fancy, #263 , rank: diamond
swec: Beijer, bnet: Beijer, #266 , rank: diamond
swec: Zekk25, bnet: ZeKk, #670 , rank: platinum
swec: Anilusion, bnet: Anilusion, #643 , rank: gold

Grupp 5:
swec: Agdur, bnet: Cookie, #628 , rank: diamond
swec: BlommaN, bnet: BlommaN, #685 , rank: diamond
swec: kriggus, bnet: kriggus, #190 , rank: diamond
swec: denad, bnet: Denad, #960 , rank: gold
swec: VictoryTilly, bnet: MinD, #794 , rank: platinum

Grupp 6:
swec: Ashzala, bnet: Ashzala, #531 , rank: diamond
swec: hunt3r, bnet: MrTA, #528 , rank: diamond
swec: slackr, bnet: slacr, #895 , rank: diamond
swec: m1n1h0p, bnet: skirmisheR, #515 , rank: diamond
swec: celoz, bnet: qoiN, #676 , rank: platinum

Grupp 7:
swec: silly, bnet: silly, #148 , rank: diamond
swec: Peo.b, bnet: Peo, #684 , rank: platinum
swec: ChrisJ, bnet: Fateless, #332 , rank: diamond
swec: Qrulos, bnet: Laggelodjur, #135 , rank: diamond
swec: Comrade_SC, bnet: Comrade, #824 , rank: diamond

Grupp 8:
swec: Firkraag, bnet: Firkraag, #676 , rank: diamond
swec: qrounx, bnet: GASTLY, #450 , rank: diamond
swec: fr0sz, bnet: frosz, #558 , rank: diamond
swec: StillRooney, bnet: StillRooney, #921 , rank: diamond
swec: showtime, bnet: Showtime, #837 , rank: diamond

Kan du lägga upp detta på Flamingfox.se? blir lättare än o leta igenom denna tråd varje gång!
Tack på förhand

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon40704:

Kan du lägga upp detta på Flamingfox.se? blir lättare än o leta igenom denna tråd varje gång!
Tack på förhand

Jag tror MIkael håller på med det , det är han som har hand om sidan

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Varför är jag i blacklist? Ingen av de jag skulle mött har ens kontaktat mig? EN gjorde dock det och han skrev att han lämnat W/O... Dvs jag skulle ha en vinst och jag har 0 vinster 3 förluster?

Förövrigt så är det ju konstigt att jag kan ha förlust ändå utan ens någon kontakt från någon.. Typ som de bara "HEHE Jag möter honom, kontaktar honom inte ens så han kanske glömmer sen kan jag skriva till admin att jag vann... eller att han ej svarade" ?

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Skrivet av kwame:

Varför är jag i blacklist? Ingen av de jag skulle mött har ens kontaktat mig? EN gjorde dock det och han skrev att han lämnat W/O... Dvs jag skulle ha en vinst och jag har 0 vinster 3 förluster?

Förövrigt så är det ju konstigt att jag kan ha förlust ändå utan ens någon kontakt från någon.. Typ som de bara "HEHE Jag möter honom, kontaktar honom inte ens så han kanske glömmer sen kan jag skriva till admin att jag vann... eller att han ej svarade" ?

Har du kontaktat dem själv? Eller pratat med admins?

Visa signatur

ASUS P8Z68 Deluxe | i5 2500k@4,6 | Radeon 5750 | Corsair 550W | Corsair Force GT 60gb | Samsung Spinpoint 250GB | Corsair Vengeance 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av kwame:

Varför är jag i blacklist? Ingen av de jag skulle mött har ens kontaktat mig? EN gjorde dock det och han skrev att han lämnat W/O... Dvs jag skulle ha en vinst och jag har 0 vinster 3 förluster?

Förövrigt så är det ju konstigt att jag kan ha förlust ändå utan ens någon kontakt från någon.. Typ som de bara "HEHE Jag möter honom, kontaktar honom inte ens så han kanske glömmer sen kan jag skriva till admin att jag vann... eller att han ej svarade" ?

Skriver båda till arrangören och säger de inte kan träffa den andra märks det ju ganska fort att något fuffens är i görningen.

Hade du PM'at Gurra tvivlar jag på att något sådant här skulle hända. Om nu inte han har missat ett PM eller något. He's just human after all!

Men pratar du med honom så kan du säkert bli borttagen från blacklisten :>

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kwame:

Varför är jag i blacklist? Ingen av de jag skulle mött har ens kontaktat mig? EN gjorde dock det och han skrev att han lämnat W/O... Dvs jag skulle ha en vinst och jag har 0 vinster 3 förluster?

Förövrigt så är det ju konstigt att jag kan ha förlust ändå utan ens någon kontakt från någon.. Typ som de bara "HEHE Jag möter honom, kontaktar honom inte ens så han kanske glömmer sen kan jag skriva till admin att jag vann... eller att han ej svarade" ?

Jag har varit rätt tydlig i mina tidigare poster att säga att spelare som inte
rapportera några matcher eller meddelar mig någonting automatiskt kommer
få losses för alla sina matcher. Det är omöjligt för mig att hålla koll på 125 spelare manuellt :P.

Kanske om jag fick betalt skulle det gå

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av kwame:

Varför är jag i blacklist? Ingen av de jag skulle mött har ens kontaktat mig? EN gjorde dock det och han skrev att han lämnat W/O... Dvs jag skulle ha en vinst och jag har 0 vinster 3 förluster?

Förövrigt så är det ju konstigt att jag kan ha förlust ändå utan ens någon kontakt från någon.. Typ som de bara "HEHE Jag möter honom, kontaktar honom inte ens så han kanske glömmer sen kan jag skriva till admin att jag vann... eller att han ej svarade" ?

varför har inte du kontaktat dina motståndare? det är bra att du vill spela dina matcher, men då får du väl visa lite initiativ själv också inte bara förvänta dig att andra ska göra jobbet åt dig.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Nvm detta, såg precis att de 32 bästa gick vidare, tyckte det inte såg ut att vara så många ;D

Visa signatur

Gaming: MSI X570 MPG Gaming Plus -- AMD Ryzen 9 5900X -- Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ -- G.Skill 32GB 3600MHz CL14 -- Samsung 960 EVO 1TB -- 2x ASUS MG278Q -- Arch-based EndeavourOS
VR: ASRock B550M-ITX/ac -- AMD Ryzen 5 5600G -- ASUS RTX 3070 -- Corsair 16GB 3600MHz CL18 -- Kingston A2000 250GB -- Windows 10

Permalänk
Medlem

Kollade upp innan jag la mig vilka mina motståndare var. Kul. 4 Toss i min grupp....pracca någon?

Permalänk
Skrivet av qrounX:

Kollade upp innan jag la mig vilka mina motståndare var. Kul. 4 Toss i min grupp....pracca någon?

Tror Firkraag har bytt till Z, men ugh.... PvP som är min sämsta matchup Tur att 80% av alla laddergames blir PvP så man får lite övning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StillRooney:

Tror Firkraag har bytt till Z, men ugh.... PvP som är min sämsta matchup Tur att 80% av alla laddergames blir PvP så man får lite övning.

Fan är det bara jag i slutspelet som spelar random? O_o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrisj:

Fan är det bara jag i slutspelet som spelar random? O_o

Mjaa, inte säker på vad jag ska spela. Körde random mest i kvalet men ska nog köra P vs T/Z och Z vs P då T är så jävla tråkigt att lira.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Entusiast
Skrivet av StillRooney:

Tror Firkraag har bytt till Z, men ugh.... PvP som är min sämsta matchup Tur att 80% av alla laddergames blir PvP så man får lite övning.

Jag har bytt till Zerg ja, är dock inte i närheten lika bra som jag var med P men ska öva större delen av dagen idag. Runt 20.00 å framåt kommer jag va online på EU servern för å lira några av mina matcher för de som vill.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Match 1: Crom vs crunsher ( Bnet: CromX vs crunsher )
Game 1: Vinnare är Crom
Game 2: Vinnare är Crom
Game 3: Vinnare är crunsher
Game 4: Vinnare är crunsher

hur har det här gått till?
vi har inte spelat*

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av crunsher:

Match 1: Crom vs crunsher ( Bnet: CromX vs crunsher )
Game 1: Vinnare är Crom
Game 2: Vinnare är Crom
Game 3: Vinnare är crunsher
Game 4: Vinnare är crunsher
hur har det här gått till? jag har inte spelat emot honom.

Hmm
Skumt. Mikael måste hålla på med något på sidan antar jag

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

okok vi blev lite fundersamma

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av crunsher:

okok vi blev lite fundersamma

Kan du PMa Mikael_Berglund om det? Han om någon vet vad som är fel.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Gi:

[Gurra;10380952']Kan du PMa Mikael_Berglund om det? Han om någon vet vad som är fel.

Herr Berglung pma mig om det tidigare idag, någonting som gått snett verkar det som.

Permalänk
Skrivet av Crom:

Herr Berglung pma mig om det tidigare idag, någonting som gått snett verkar det som.

Smickrande med Herr, men minus på stavningen.. ^^ Hittade det felet + ett antal till, ibland går det för snabbt helt enkelt.

Dock är det som vanligt. Eftersom jag valde att skriva om stora delar av siten och gjorde det under lite stress så finns nu risk för buggar och allehanda märkliga saker. Ifall ni hittar någonting som är konstigt, felaktigt eller bara allmänt vill kommentera på någonting angående siten så är det bara att PMa mig. (Obs, PM != medelande i loggen, där missar jag hela tiden meddelandena).

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem

Spelade precis 3 matcher mot Qrulos, vann första, torskade andra, vann tredje, dock blev det brutalfel när jag skulle rapportera resultatet, hoppas du kan fixa det micke?

Permalänk
Skrivet av qrounX:

Kollade upp innan jag la mig vilka mina motståndare var. Kul. 4 Toss i min grupp....pracca någon?

adda NoreN code 230 så kan vi pracca nån gång.
ps. toss

Permalänk
Skrivet av Chrisj:

Spelade precis 3 matcher mot Qrulos, vann första, torskade andra, vann tredje, dock blev det brutalfel när jag skulle rapportera resultatet, hoppas du kan fixa det micke?

Tror jag fixade det som du ville ha det nu. Kolla gärna in resultatet så att allt blev rätt då jag är för trött för att fatta vad jag gör just nu, samt att jag gjorde det ifrån min tele så lite svårt att få överblick på vad man håller på med. God natt!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexanderNoren:

adda NoreN code 230 så kan vi pracca nån gång.
ps. toss

gött. addar ikväll. vetifan om jag kan spela något alls på hela helgen dock