Chieftec Aegis Liquid build. Före och efter bilder.

Permalänk
Medlem

Chieftec Aegis Liquid build. Före och efter bilder.

Här kommer lite före och efter bilder från mitt projekt arbete.
Vill ni se byggloggen finns den här: http://www.sweclockers.com/galleri/3682-chieftec-aegis-v2-byg...

Chieftec Aegis Liquid build. Före och efter bilder.

Permalänk
Medlem

Me like

Mycket fint!

Visa signatur

Dator: Fractal Design XL || Windows 10 || i5 750 || 8 GB RAM || HD 7970 || 120 GB SSD
Server: Fractal Design Core 3000 || ESXi 5.1 || AMD FX-6100 || 20 GB RAM
Foto: 7D || 17-50mm f/2.8 || 50mm f/1.8 || 70mm f/2.8 || 70-200mm f/2.8
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Stor skillnad Blev fint!

Undrar en sak , fläktarna du har på kylflänsarna som sitter ihop med heatpipesen till nordbryggan , kom dom med moderkortet? Dom var inte med på alla bilder

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk

Jädrans snyggt, fattar inte hur du kan ha under 4p en klar 5'a från mig får du iaf
Det är såna här byggen som imponerar iaf på mig då man ser vad det var från början och personen som moddat inte har en verkstad för 1mille

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robiiins93:

Me like

Mycket fint!

Tack!

Skrivet av WoXeR123:

Stor skillnad Blev fint!

Undrar en sak , fläktarna du har på kylflänsarna som sitter ihop med heatpipesen till nordbryggan , kom dom med moderkortet? Dom var inte med på alla bilder

Dom kom med moderkortet HAde dom inte där från början då dom lät för mycket, med lödde dit några motstånd som dom går på 9 volt nu.

Skrivet av Asheileon:

Jädrans snyggt, fattar inte hur du kan ha under 4p en klar 5'a från mig får du iaf
Det är såna här byggen som imponerar iaf på mig då man ser vad det var från början och personen som moddat inte har en verkstad för 1mille

Tack, riktigt roligt att höra faktiskt Ja jag säger desamma, men det är så mycket folk som röstar lågt bara för att tyvärr..

Permalänk
Medlem

Som Asheileon säger, fattar inte heller hur du kan ligga under 4p "/. Har följt byggloggen och måste säga att slutresultatet blev grymt bra! En solklar 5a

Visa signatur

Antec P193 | Asus Deluxe V2 | i7 930 @ 4,15Ghz | D14 | Asus 5870 | CM 700W | 6Gb Corsair @ 1600Mhz | DvD | Intel ssd 80gb, Samsung 160gb, WD 500gb + 1,75tb(extern) | Totalt 12 fläktar som styrs av en kaze o en zalman| Logitech Z-5500 | MX 518 | X6 | 2032W |