Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Skjyst att det tycks gå mer på spelarfärdigheter än på mest nedlagd tid i spelet så som wow. Jag hoppar det bara stämmer rakt igenom.

Tycker också det är drygt att mycket går ut på att lägga ner tid.
Man klarar kampanjerna, spelar olika professions och sedan är man klar kan så länge man inte orkar jaga alla titlar som tar äckligt mycket tid. Och PvP tröttnar man på rätt så snabbt (iaf jag).

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Skjyst att det tycks gå mer på spelarfärdigheter än på mest nedlagd tid i spelet så som wow. Jag hoppar det bara stämmer rakt igenom.

Så är det fortfarande i GW1 iaf

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Tonight is the night!

Betan startar inatt istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wrajjt:

Tonight is the night!

Betan startar inatt istället.

Hur får man vara med i den?

Permalänk
Medlem

Beta redan?? näh?

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av wrajjt:

Tonight is the night!

Betan startar inatt istället.

Tror du tänker på Final Fantasy XIV

Permalänk
Medlem

Är GW2 uppbygt som AoC med zoner som laddar när man förflyttar sig?

Isåfall inget att ha enligt mig

Visa signatur

HEJ

Permalänk
Medlem
Skrivet av gronbek:

Är GW2 uppbygt som AoC med zoner som laddar när man förflyttar sig?

Isåfall inget att ha enligt mig

Det är en persistent world så nej. Ja det kommer finnas vissa laddnings scener precis som i WoW men inte lika mycket som i AoC enl. det gameplay man fått se iaf.

Permalänk

there is probably a second wave of gameplay videos incoming. in about 8-10h.

btw. does anyone know if we have some sweclocker-person at pax? (i was there last year, and i wanted to go this year to... but there where some unforeseen money problems)

PAX is heaven.
PAX in unrivaled.
PAX is madness.
etc.
PAX 2010 07/27/10 04:06AM, PAX 2010 07/27/10 04:06AM pennyarcade on USTREAM. Gaming Entertainment

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att köra lite War in Kryta, eller hur man ska säga, med mig?
Det ska ju vara storylinen mellan 1:an och 2:an.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Någon som har lust att köra lite War in Kryta, eller hur man ska säga, med mig?
Det ska ju vara storylinen mellan 1:an och 2:an.

sorry.... i have already completed WiK far ti many times to be fun anymore.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Någon som har lust att köra lite War in Kryta, eller hur man ska säga, med mig?
Det ska ju vara storylinen mellan 1:an och 2:an.

jag är på, bara jag får det installerat inte lirat gw på flera månader

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk

Är det någon som vet release datumet än? Längtar riktigt mycket.
Har lust att börja spela 1an (har bara spelat lite grann), men skulle vara kul att ha någon att spela med, någon som kanske själv har börjat eller vill hjälpa mig Vet att det var någon här på swec som hjälpte mig förut när jag spelade (tack för det) men slutade på en gång, men nu hade jag tänkt att börja igen Så det är bara att skicka ett PM ifall ni har lust eller vill ge mig tips.

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem
Skrivet av A Sandberg:

Är det någon som vet release datumet än? Längtar riktigt mycket.
Har lust att börja spela 1an (har bara spelat lite grann), men skulle vara kul att ha någon att spela med, någon som kanske själv har börjat eller vill hjälpa mig Vet att det var någon här på swec som hjälpte mig förut när jag spelade (tack för det) men slutade på en gång, men nu hade jag tänkt att börja igen Så det är bara att skicka ett PM ifall ni har lust eller vill ge mig tips.

Jag har för mig att det var mig du spelade med. Jag har inget emot att börja igen jag själv och hjälpa dig lite grann

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Ala_95:

Jag har för mig att det var mig du spelade med. Jag har inget emot att börja igen jag själv och hjälpa dig lite grann

Jajuste, det var det! Har dig på skype också
Håller på att kolla på de nya filmerna nu, men det blir nog att spela lite senare

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Okej jag har inte läst igenom hela den här tråden och det var bara nyligen som jag hitta intresse för GW2 (orkade aldrig bry mig om 1:an)

Råkade snubbla över den här intervjun på Youtube:

YouTube - Gamescom - Guild Wars 2 exclusive interview with ArenaNet 1/3 del 1
YouTube - Gamescom - Guild Wars 2 exclusive interview with ArenaNet 2/3 del 2
YouTube - Gamescom - Guild Wars 2 exclusive interview with ArenaNet 3/3 del 3

Den svarade på väldigt många av mina frågor om spelet iaf Kommer defentivt att testa GW2 när det kommer ut!

Permalänk

Blev faktist intresserad av detta spel när jag såg diverse intervjuer och gameplay från PAX Prime. En av sakerna som tilltalar mig är att man inte behöver betala något per månad för att spela och att det f.ö ser riktigt skönt ut att spela!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

De har släppt ang. vad hall of monument kommer att ge för bonus i GW2 från ettan.

Hall of Monuments Reward Calculator

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zelxi:

De har släppt ang. vad hall of monument kommer att ge för bonus i GW2 från ettan.

Hall of Monuments Reward Calculator

36/50

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Guild wars 2 såg väldans intressant ut

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Hmm 26/50... måste nog jobba på mina titlar lite

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Avstängd
Skrivet av maniac:

Hmm 26/50... måste nog jobba på mina titlar lite

behöver du guild? Har en egen som jag håller på att rusta upp med nya medlemmar som vill ha 50/50

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

behöver du guild? Har en egen som jag håller på att rusta upp med nya medlemmar som vill ha 50/50

Närå det är lugnt, jag är med i ett hyffsat aktivt guild

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Hoj!
Kommer det finnas någon SweC guild i GW2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

behöver du guild? Har en egen som jag håller på att rusta upp med nya medlemmar som vill ha 50/50

Jag joinar gärna, har 10/50...
Nickar Neradio Da Nembo ingame.

Permalänk
Medlem

Lirade mycke gw förut, synd bara att jag inte har Eotn så jag kan komma till Hall of Monuments

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

behöver du guild? Har en egen som jag håller på att rusta upp med nya medlemmar som vill ha 50/50

Hur många är ni? Nationaliteter?
Jag kanske är på. Min nuvarande guild har otroligt erfarna spelare men ingen är direkt aktiv, inte jag heller för den delen.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att få chansen att testa på betan?
Jag är så enormt nyfiken på GW2, har längtat i evigheter..

Spelade mycket GW1 för ett gäng år sedan, men lessnade strax efter eye of the north kom ut, så har inte brytt mig så mycket om titlar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guusen:

Hoj!
Kommer det finnas någon SweC guild i GW2?

Hoppas jag på, jag går gärna med om sådan skapas.

Skrivet av Thxsen:

Hur gör man för att få chansen att testa på betan?
Jag är så enormt nyfiken på GW2, har längtat i evigheter..

Spelade mycket GW1 för ett gäng år sedan, men lessnade strax efter eye of the north kom ut, så har inte brytt mig så mycket om titlar..

Inget har sagts om betan för närvarande vad jag vet, men det lär postas lite överallt när det väl drar igång.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ala_95:

Hur många är ni? Nationaliteter?
Jag kanske är på. Min nuvarande guild har otroligt erfarna spelare men ingen är direkt aktiv, inte jag heller för den delen.

60 pers och från diverse länder. Så extremt jävla pissetråkigt med helsvenska guilds.

Visa signatur

lolclockers