Permalänk
Medlem

Köpte Bioshock 2 till PC för 49 kr idag på Elgigantens "Supertorsdag" tycker det var riktigt prisvärt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndJak:

Köpte Bioshock 2 till PC för 49 kr idag på Elgigantens "Supertorsdag" tycker det var riktigt prisvärt.

Tack för tipset! Köpte också ett ex.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Final Fantasy XIII till PS3'an samt SC2 till PC.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

va nog Dirt 2 för nån dag sen

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

starcraft 2 + 22 spel pa steam det var ett thq packetj

Visa signatur

Intel i7 930, Asus P6T Deluxe V2, Corsair Vengance 6GB DDR3, Asus GeForce GTX 560 Ti 448, Corsair TX 750W, Samsung 830 256 GB, Samsung Syncmaster P2350, Logitech G35, Logitech G9, Logitech Z-5500, Playstation 3 Slim

Permalänk
Medlem

Ultima IX: Ascension (1999) i nyskick (fortfarande inplastat).

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Hedersmedlem

Nu var ju detta iofs ett tag sen, men kom på att jag aldrig skrev vad jag köpte under Steam-rean - sä här kommer en lista!
En del var självklart paket.

AvP Classic 2000
Audiosurf
Beat Hazard
Bionic Commando
Bionic Commando Rearmed
Clive Barker's Jericho
Crysis
Devil May Cry 4
DiRT
DiRT 2
Flatout: Ultimate Carnage
FUEL
Ghostbusters: The Video Game
GTA IV
GTA: Episodes from Liberty City
GTA: San Andreas
GRID
Half-Life
Half-Life: Blue Shift
Half-Life: Opposing Force
Max Payne
Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Overlord
Overlord: Raising Hell
Overlord II
Red Faction: Guerilla
Resident Evil 5
Saints Row 2
Shatter
Star Wars: The Force Unleashed
Team Fortress Classic
ToCA Race Driver 3
Unreal Gold
Unreal II: The Awakening
Unreal Tournament
Unreal Ttournament 2004
Unreal Tournament 3: Black Edition
World of Goo
Zeno Clash

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk

Steam-rean? Det låter som jag missat ngt, vad för priser var det det handlade om under rean?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bjohansson:

Steam-rean? Det låter som jag missat ngt, vad för priser var det det handlade om under rean?

Den som var senast, runt fjärde juli nångång. Sen brukar dom ju ha julrea med. Det är i stort sett bara vid rea jag handlar på steam.

Deras priser är ju hutlösa annars, dom tar t.ex. €49,99 för Just Cause 2 standardvarianten, game.co.uk tar £19,99 för Limited Edition... (köpte mitt där)

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phukkitt:

Den som var senast, runt fjärde juli nångång. Sen brukar dom ju ha julrea med. Det är i stort sett bara vid rea jag handlar på steam.

Deras priser är ju hutlösa annars, dom tar t.ex. €49,99 för Just Cause 2 standardvarianten, game.co.uk tar £19,99 för Limited Edition... (köpte mitt där)

Många nätbutiker med download-"leverans" verkar fungera på detta viset.. T.ex. kostar Starcraft 2 €60 i Blizzards egen nätbutik, medans det kostar 400-450 i vanliga butiker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vakz:

Många nätbutiker med download-"leverans" verkar fungera på detta viset.. T.ex. kostar Starcraft 2 €60 i Blizzards egen nätbutik, medans det kostar 400-450 i vanliga butiker.

Dom tänker väl att folk är beredd på att betala mer, för att det är snabbare leverans?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KKay:

Dom tänker väl att folk är beredd på att betala mer, för att det är snabbare leverans?

Sen tror jag väl många vill ha Just Cause 2 på sitt steam-konto, och inser inte att även den boxade varianten binds till steam. :/

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Tror inte blizzard vill konkurera med sina återförsäljare, därför den höga konstande jämnfört med andra.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Phukkitt:

Sen tror jag väl många vill ha Just Cause 2 på sitt steam-konto, och inser inte att även den boxade varianten binds till steam. :/

Nej, var kollar man upp sånna saker? Jag hade gärna bundit så mycket jag kunde till mitt steam, men det är inte så tydligt vad man kan binda och inte, jag hade gärna bundit mitt gta4 t.ex..

Antar att det är denna listan som gäller, men det är ju inte så många spel där direkt

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF...

Permalänk
Medlem

Fick hem Dirt 2 , 160kr inkl frakt.
Gillar ej platinum fodralen så jakten på vanligt tog sin tid.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hittade Fahrenheit i en rea-låda på Siba för 29kr
Absolut årets fynd.

Permalänk
Medlem

GTL (GT Legends) från amazon.co.uk marknaden för ca 80 kr. Kommer att jaga fler äldre bilsimulatorer som är värda att ha

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derivator:

Bra gjort! Man ska stödja självständiga utvecklare.

Då vet man att pengarna går direkt till utvecklarna istället för som hos växande megaföretag som EA, Blizzard och Activision där mer än hälften av utvecklingskostnaden går till marknadsföring och vinsten går till investerarna.

Själv köpte jag precis expansionerna till "Gratuitous Space Battles" på Steam rean.

Visa signatur

Efficiunt Daemones, ut quae non sunt, sic tamen quasi sint, conspicienda hominibus exhibeant. - Lactantius

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Pewtah:

Släpptes i förrigår kanske det gjorde men jag kan inte säga att det är så speciellt efterlängtat.

Haha okej, SC2 var inte alls efterlängtat utav spelare.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Haha okej, SC2 var inte alls efterlängtat utav spelare.

Kanske de 200 personerna som spelar det (här i furumet )

Men resten då? (har även fördommar om att alla som spelar Staar Craft 2 Spelar eller har spelat WOW också )

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Pewtah:

Kanske de 200 personerna som spelar det (här i furumet )

Men resten då? (har även fördommar om att alla som spelar Staar Craft 2 Spelar eller har spelat WOW också )

du vet inte vad du snackar om

Citat:

We're pleased to announce that within one day of being on sale, StarCraft® II sold more than 1 million copies worldwide, making it the bestselling PC game of 2010 in under 24 hours of availability. By the end of the 2nd day, it had sold a total of 1.5 million copies worldwide, setting the record for fastest-selling strategy game of all time. We want to thank everyone who turned out for the midnight launch events around the world, and everyone else who has already picked up or downloaded a copy of the game, for making StarCraft II the biggest PC game launch of the year.

StarCraft II

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

du vet inte vad du snackar om

StarCraft II

Jaha? Alla världens invånare sitter inne på sweclockers!:) Det var något nytt!;)

klart jag förstår att det är mååånga koreaner + resten av världen som spelar star craft 2. ..

Permalänk
Medlem

Resident Evil 5 till PS3

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Pewtah:

Jaha? Alla världens invånare sitter inne på sweclockers!:) Det var något nytt!;)

klart jag förstår att det är mååånga koreaner + resten av världen som spelar star craft 2. ..

Vad yrar du om? När skrev jag att jag menade enbart sweclockers användare?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Vad yrar du om? När skrev jag att jag menade enbart sweclockers användare?

Men länken då?:P

Permalänk
Avstängd

Fallout Collection. 99 kr på Rusta.

Men jag retar mig på en sak. Spelen har fått stöd till att fungera med Windows Vista. Jag har nyligen gått över till Windows 7. Och jag har feta grafikfel i spelet. En hel jäkla massa färger överallt som inte skall vara där, och dom flimrar runt överallt också. De är endast i filmsekvenserna och menyerna som ser ut så. Någon som vet vad de kan bero på?

(Vet att spelen är gamla som bara den)

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raghor:

Fallout Collection. 99 kr på Rusta.

Men jag retar mig på en sak. Spelen har fått stöd till att fungera med Windows Vista. Jag har nyligen gått över till Windows 7. Och jag har feta grafikfel i spelet. En hel jäkla massa färger överallt som inte skall vara där, och dom flimrar runt överallt också. De är endast i filmsekvenserna och menyerna som ser ut så. Någon som vet vad de kan bero på?

(Vet att spelen är gamla som bara den)

Jag hade samma problem i windows 7 men den här sidan hjälpte mig lösa färproblemet. Jag var tvungen att ladda ner en användares zip fil för att lösa det hela, tror anledning varför det blir fel även står där. (zip filen heter FALLOUTW). Ledsen att jag inte kan hjälpa mer, dåligt minne

Visa signatur

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182

Permalänk
Medlem

Köpte The Elder Scrolls: Oblivion - Game of the Year Edition Deluxe på Steam för ~85 spänn. Helt klart värt det, även fast jag har spelat det många gånger tidigare.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Förbeställde Victoria 2 i tisdags, download blir tillgänglig idag klockan 09:00