Permalänk
Medlem

Alla protoss?

Har spelat drygt 15 matcher i gold league (borde snart gå upp till plat) och har spelat mot 10 protoss 3 terran och 2 random som har blivit protoss. Är det bugg/otur eller är bnet svärmad av prottos spelare??

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Entusiast

Jag har märkt detta själv. Protoss är en populär ras, då början av betan var protoss "Overpowered". Huruvida ras-balansen är idag vet jag inte, men att folk hänger kvar på protoss är inte förvånande.

Visa signatur

Bästa programmen till Linux - v2.0
Linux-guide: Val av grafisk miljö. (Att välja distribution).
-
Everyone should have a SGoC in their systems (SGoC: SysGhost on a Chip)

Permalänk

Jo, håller med om att Protoss är helt klar den vanligaste rasen att möta.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Jag körde också mest Protoss i början. Nu har jag bytt till Terran för jag tyckte det blev så tråkigt att spela PvP hela tiden. Men jag spelar fortfarande Protoss och Zerg emellanåt för lite variation.

Legendary.535 [Silver League]

Permalänk
Medlem

Själv har ja spelat 8 av 10 Terran mirrors : /

Permalänk
Medlem

Orkar inte skriva ny tråd så

Problem, sen nya patchen så kan jag inte logga in, det gå så här, startar sc2, trycker connect, skriver in lösenord loggar in men när jag trycker enter åker jag tillbacka till connect saken =/

Är det bara att ominstalera sc2 eller är det något man kan göra? =O

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem

^Jag har samma problem. Blizzard fixar det nog förr eller senare.

Permalänk
Medlem

Jag var zerg i phase1 och gick över till random under phase2. Och det ser ut att jag kommer välja Protoss som main när betan är över. Känns som dom är kompletta som ras till skillnad från zergen.

Spelar mycket 2on2 och det är nästan alltid minst 2xP i varje match. Zergen ser man inte mycket av längre.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

*host*My life for Aiur!!

Spelade först Terran ibörjan av betan men bytte sedan för jag tyckte Protoss kändes lättare att spela

Zerg har jag inte ens testat i SC2

Visa signatur

breathe, smile and be happy