nån som vet nåt bra mmorpg spel som är gratis

Permalänk

nån som vet nåt bra mmorpg spel som är gratis

nån som vet nåt bra mmorpg spel som är gratis?

Permalänk
Medlem

Runes of Magic
Allods Online
Warhammer Online

De har jag prövat och de var rätt okej men de är som alla MMOs; grind 24/7 me tråkiga och ointressanta quests med knapp balansering oavsett om det gäller PVP eller PVE.

Permalänk
Medlem

Dungeons and Dragons Online (www.ddo.com)

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem

Eve Online!

Nej, det är inte gratis, men det går att köpa speltid för ingame-pengar så lägger man bara ner lite tid på det så går det faktiskt att lira gratis utöver köpet av själva spelet (som inte är dyrt, runt 150kr). Fördelen är att man får allting som ett vanligt betal-spel innefattar fast utan att betala (om man inte är slö då).

Jag orkar sällan grinda pengar men jag har 3 polare som har lirat gratis sedan de började för några månader sedan. Det var lite kärvt att få¨ihop tillräckligt med ingame-cash första månaden, men efter det har det inte vart några större bekymmer.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nirth
Runes of Magic
Allods Online
Warhammer Online

De har jag prövat och de var rätt okej men de är som alla MMOs; grind 24/7 me tråkiga och ointressanta quests med knapp balansering oavsett om det gäller PVP eller PVE.

warhammer online kan man väl bara köra med test client & till max lvl 10 har jag läst sen kostar det om man ska spela hela

Permalänk
Medlem

Perfect World International

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Bra gratis MMORPG är en oxymoron tyvärr. Det finns inte.

Permalänk
Medlem

wurm online har en gratis server med skillcap, testa

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Perfect World International säger jag bara. snyggt, stort och välgjort.

Visa signatur

Dell Inspiron 7577

gammalt: Antec P180, AM3 X6 1055T@3,3ghz, Scythe Mugen2, Asus M4A87TD EVO, Samsung 830 128gb SSD, 4x2gb Gskill Ripjaws PC-16000, GTX 670, OCZ 600watt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
warhammer online kan man väl bara köra med test client & till max lvl 10 har jag läst sen kostar det om man ska spela hela

Jaså, kanske stämmer. Försökte tanka ner deras klient men deras patcher var värdelös.

Permalänk
Medlem

Testat DDO sen en tre veckor, det är helt ok.

Vetefan hur högre levlar är utan betalversion, man har tillgång till färre zoner som jag fattar det, men so far so good.

Det är ett rätt traditionellt spel som ska följa Pen&Paper DD så gott det går,så det har lite egenheter om du jämför med vissa moderna spel, men jag gillar det.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Till er som spelar DDO, det finns ett sätt att få gratis tillgång till adventure packs.

När du gör quests så får du poäng, när du har ett visst antal poäng så får du lite att spendera i ddo shoppen. Däremot, den första karaktären du har på en server som får 100 poäng får en bonus. Om du gör en karaktär på varje server, gör alla quests på noobstället på svåraste, och sen några quests i stormreach på svåraste, så kan du snabbt få ca 1000 ddo cash eller vad det nu heter.

Vet inte om det fortfarande funkar, har inte spelat på en månad.

Visa signatur

Citera om ni vill att jag ska svara...

Permalänk

Shue, vet ej om bra men detta är dom "free-mmos" jag kommer ihåg

Tibia - www.tibia.com
Runescape - www.runescape.com

Om du vill lira ett free-shooter game så kan du testa
battlefield heroes bara o söka på google..

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Medlem

Bäst just nu tycker jag Allods Online är. Open beta men väldigt stabilt.
http://en.allods.gpotato.eu/ad/

Vår svenska guild: http://focus.mmoguildsites.com/ @ serve ISA

Permalänk

Ett tips, börja inte med mmorpg, det tar upp all ens tid. Har själv varit fast med wow sen -06 men just börjat släppa. Återstår att se om man åker dit igen när cataclysm släpps.

Permalänk
Medlem

Som tidigare nämnt, Allods online. Det mest lovande gratis-mmo't för tillfället

Permalänk
Medlem

mmorpg är sk****************t

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mondudu:

mmorpg är sk****************t

Hej mondudu. intressant att du tycker att mmorpg är skit. vill du förklara varför? det skulle uppskattas eftersom ditt tråkiga och negativa inlägg inte säger så mycket förutom att du verkar ogilla spelgenren.

perfect world

Perfect World International Video Game, Rising Tide Spring 2010 Trailer HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Du väljer själv att ta upp tid.. Själv spelar jag 2-4 timmar om dagen och tycker det räcker för att hinna med det mesta. Sen på helgerna blir det mer men inte till överdrift

Allting handlar om själv behärskning!

Visa signatur

| Intel Core i5-4690k | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Corsair XMS3 DDR3 8GB| Asus Geforce 750Ti OC 2GB | Corsair CX V2 600W |