Det negativa först.
Tycker nog du skulle ha väntat med att fixa navigationen och smärre 3d-relaterade saker. Eftersom kameran rör sig efter muspekaren kan jag bara rotera kameran ett visst antal grader innan jag når kanten av min skärm med min muspekare, och då kan jag inte vrida kameran längre. Dessutom fortsätter spelarens karaktär att springa på samma nivå som hålet från granaten, när man gått ner i hålet och sedan går upp på gräset igen. Jag noterade också att huvudet av spelaren ibland gick igenom golvet på bron när man använde jetpacken för att flyga upp.
De positiva.
Väldigt trevligt och rent grafiskt upplägg som har charm. Spelet har potential. Skulle kunna funka bra till äventyr/pussel/action spel.
förslag
Det skulle göra det betydligt enklare för spelaren om skuggan från byggnader högre upp fanns precis nedanför byggnaderna. Det tog en stund för mig att lokalisera var bron fanns eftersom skuggan är på ett annat ställe. Kanske inte jätterealistiskt men gör som sagt det enklare för spelaren att orientera sig i din 3d-värld