Permalänk
Medlem

Lian Li moderkortsplåt hos dustin

Tjena grabbar,

Tänkte bara meddela att jag kontaktade Dustinhome för att dom skulle ta in (lista) Lian Li's moderkortsplåt.
Länk:
http://www.dustinhome.se/pd_5010134418.aspx

Är ni reggade som studenter får ni den för 179 spänn, plus att ni får gratis frakt.

Så slipper ni köpa den från tex Gtek eller Webhallen och behöva pröjsa dyr frakt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gött. Den där plåten är underbar att använda när man ska bygga, och det är ju inte fel att man slipper pröjsa lika mycket i frakt som man betalar för plåten.

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk

Hur gör man för att registrera sig som student? (Är student)

Visa signatur

C2D E6400 | Kingston 2gb | 8800GT 512 Zalman | Asus P5B | 3x WD 500gb | p182 | Zalman 370w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Petus_emo
Hur gör man för att registrera sig som student? (Är student)

undrar samma sak

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Nu slipper man Gtek.se höga frakt om man köper det där alltså

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Haha lite sjukt!

Jag har fått en CSN kort (student-kort) och går på Gymnasiet men när jag ska regga mig på Dustinhome så säger dom att man inte räknas som student fören man går på Universitet/Högskola

Visa signatur

C2D E6400 | Kingston 2gb | 8800GT 512 Zalman | Asus P5B | 3x WD 500gb | p182 | Zalman 370w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Petus_emo
Haha lite sjukt!

Jag har fått en CSN kort (student-kort) och går på Gymnasiet men när jag ska regga mig på Dustinhome så säger dom att man inte räknas som student fören man går på Universitet/Högskola

samma sak för mig men det beror någ på att det bara är Universitet/Högskola och detta är inte dustins fel detta är CSNs fel de har inte tänkt på att vi kanske också vill ha billigare priser

men du kan väll kontakta CSN och höra om de kan införa det åt alla som går på Gymnasiet

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |