Permalänk
Medlem

Bevakning i marknaden

Jag skulle önska att man kunde bevaka endast säljes _eller_ köpes i marknaden. I dag så sker bevakningen utan möjlighet att välja.

Permalänk
Medlem

Skulle även vilja kunna skriva in "hela stycken" och inte bara specifika ord, tex gtx 1070 och inte bara gtx eller 1070 var för sig.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja ha fler betalsätt. Förstår inte varför payson försvann. Varför inte lägga till paypal eller kortbetalning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathanknet:

Jag skulle vilja ha fler betalsätt. Förstår inte varför payson försvann. Varför inte lägga till paypal eller kortbetalning.

Förmodligen en kostnadsfråga.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data
Skrivet av varget:

Jag skulle önska att man kunde bevaka endast säljes _eller_ köpes i marknaden. I dag så sker bevakningen utan möjlighet att välja.

Jag tror inte det finns några tekniska hinder till att åstadkomma detta. Antar att vi pratade om det, men nu är det så pass länge sedan. För tillfället har vi inget projekt i marknaden på gång.

Skrivet av bärplockaren:

Skulle även vilja kunna skriva in "hela stycken" och inte bara specifika ord, tex gtx 1070 och inte bara gtx eller 1070 var för sig.

Det stod på önskelistan när projektet startade, men bevakningen bygger på indexeringen för sökmotorn och vi skulle behövt bygga om en hel del för att inte drabbas av prestanda problem, så det blev detta alternativ eller ingen.

Skrivet av Jonathanknet:

Jag skulle vilja ha fler betalsätt. Förstår inte varför payson försvann. Varför inte lägga till paypal eller kortbetalning.

Det var inte ekonomiskt försvarbart att ha kvar det alternativet. Vi har gått från SMS / Payson -> Swish / Payson -> Swish. Vi slutade supportera Payson när användningen stabiliserade sig på mellan 1-3%. Har för mig att PayPal är dyrare än Payson. Om det finns ett tillräckligt stort behov av fler betalningsalternativ kommer beslutet att revideras och fler alternativ läggs till.