Komponenter köpes (CPU, Mobo, DDR5, RTX 4070Ti/4080, Chassi, PSU, Kylning, SSD/HDD)

Permalänk
Medlem

Komponenter köpes (CPU, Mobo, DDR5, RTX 4070Ti/4080, Chassi, PSU, Kylning, SSD/HDD)

Hej!

Är på jakt på nya delar inför ett nytt datorbygge. Söker det mesta enligt rubriken, sålänge det är i ”övre segmentet”.

CPU tänker jag 12600K / Ryzen 7600X eller ”bättre”, samt moderkort till dessa. Även enbart ett AM5-mobo är av intresse då jag eventuellt redan har en processor på gång.

Grafikkort tänker jag i första hand RTX 4080, men även 4070Ti eller motsvarande från det röda laget kan vara intressant.

DDR5 är i sin tur i första hand av intresse, 32GB.

Bor i Örebro, men har relativt ofta vägarna förbi Stockholm och även Mariestad då släkt finns där.

Skicka PM eller skriv i annonsen om ni har något som ni vill sälja och tror att det kan vara av intresse. Referenser har jag och finnes i referenstråden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk

Hej! Vad ger du för en 7600x i Stockholm? Knappt ett halvår gammal:)