Processor och sensorer i Hytes färska fläkt

Permalänk
Melding Plague

Processor och sensorer i Hytes färska fläkt

Chassiföretaget Hyte lyfter skynket av fläkten Thicc 12, som lovar god prestanda men också funktionerna ingen frågade efter.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Inte så farligt för tre fläktar, om de kan hålla samma kvalitet som noctua.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Men kan man spela Crysis på den?
(Frågan behövde ställas av nån )

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Ska man köpa 3st premium fläktar så brukar det väl kosta närmare 1000kr.
Åtminstone i dessa tider med inflation, svag krona, etc.

Men förstod inte riktigt vad denna 32-bitars ARM-processor ska användas till?

Permalänk
Medlem

Såg ju riktigt najs ut! Runt 1000:- är ju vad man får betala för ett 3 pack Corsair rgb fläktar.

Diggar "brick" designen, då alla andra brukar vara "runda" på sidorna där endast skruvhållarna sticker ut.

Dock aldrig hört talas om Hytes? Vad är det för företag?
Googlade lite och hittade att de säljs i Sverige. Deras Y60 såg väldigt najs ut.
https://www.inet.se/produkt/6905413/hyte-y60-pci-e-4-0-svart-...
kanske kan bli en chassiuppgradering snart ^^, Dock fortfarande jäkligt nöjd med mitt Dark Base 900.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧