Följ Nvidias livesända evenemang på Computex 2023

Permalänk
Melding Plague

Följ Nvidias livesända evenemang på Computex 2023

Efter ett varv på marknaden är VD Jensen Huang redo att sparka igång Computex 2023 med en presentation, som startar vid 05:00 svensk tid.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Okey... Det här var sepecoolt. Utvecklingen har stagnerat för länge sen. Skönt att det händer något med AI.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Finns det ens något bra de kan presentera som inte kostar skitmycket?
4060 är ett skämt…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Finns det ens något bra de kan presentera som inte kostar skitmycket?
4060 är ett skämt…

Nu är väll computex mer en mässa som riktar sig mot företag jämfört med CES där det är mer mot konsument

Så är väll ganska glasklart att det är servrar och datacenter som blir fokus här

Angående 4060 så jaa, är inte samma boost som vi fick med 1060 jämfört med 960 men välkommen till den värld vi lever i, varit påväg hit ända sen rtx 2xxx serien som mer eller mindre började med "samma prestanda per krona" och flyttade upp alla kort ett steg.

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Kan vi snälla söta rara få se en ny Xeon med <60w tdp och ddr5 tack. Behöver ny server men vill inte ha fläskig 200-250w tdp cpu!

Permalänk
DingDongerMcDongface

Första halvan var väldigt intressant att lyssna på ändå Höjdpunkt med dålig karaoke.

Min katt heter Grace Hopper (även om hon kallas Gräs), och jag får väldigt svårt att tänka på något annat varje gång Jensen säger Grace Hopper. Ungefär såhär ser det ut i min hjärna då:

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Första halvan var väldigt intressant att lyssna på ändå Höjdpunkt med dålig karaoke.

Min katt heter Grace Hopper (även om hon kallas Gräs), och jag får väldigt svårt att tänka på något annat varje gång Jensen säger Grace Hopper. Ungefär såhär ser det ut i min hjärna då:
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Jag tänker alltid på gräshoppan Kalle stropp (kompis med grodan boll):

Dold text
Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.