Permalänk

Hatten av

Som sagt hatten av till alla kunniga personer som tar sig tid att förklara saker och ting , jag frågar väl inte så mycket men
läser forumtrådar när jag undrar något , det finns ju faktiskt svar på det mesta , dessutom lär man sig ju något förhoppnings vis .

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Det sägs för sällan, men SweClockers är fan bäst. Ett regelrätt dröm-community!

Permalänk
Medlem

Här inne hjälps vi åt 👍

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Musikälskare

Helt rätt!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Det sägs för sällan, men SweClockers är fan bäst. Ett regelrätt dröm-community!

Ganska otrevliga medlemmar ibland men annars håller jag med!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Hyllbert:

Ganska otrevliga medlemmar ibland men annars håller jag med!

Vissa är snällare än andra, men som tur är har vi förhållningsregler som hjälper till att hålla trevlighetsnivån förhållandevis hög. Anmäl inlägg du inte tycker håller måttet!