Permalänk
Medlem

Gravyr, Ortur Master 2

Hej,

Detta har inte så mycket med "dator" i sig men kikar om det finns någon intresse här på swec

Säljer en graveringslaser av modellnamn: "Ortur Master 2, 15W" (Det finns 3 modeller: 5W, 15W och 20W). Men förtydligande så är Lasern i detta fall bara på 5W, men hela enheten drar 15W. Köptes 2020-11. På flytt och platsbrist så har den inte blivit använd och tänker att det är bättre någon använder den än att den ligger i hyllan. Den ligger kvar i originalkartong, dvs man måste bygga ihop den först. Videoguide nedan, samt kort review hur den fungerar.

videoklipp/bygguide: https://www.youtube.com/watch?v=etpRwRNtS78
Tillverkaren: https://ortur.tech/olm2/

Då den inte är uppackad så kan jag inte bifoga bilder på annat än kartongen och innehållet.
(Nypris då: 2300 kr.)

Pris: 1100 + ev frakt (köparen bestämmer fraktalternativ som önskas)

Jag prioriterar upphämtning på plats.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Skickar Pm

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Hedersmedlem

@fragwolf Har du någon ide om vad frakten hamnar på ifall man väljer Postnord?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

@fragwolf Har du någon ide om vad frakten hamnar på ifall man väljer Postnord?

Hej,

Beror på vilket alternativ du tänkte dig isf. Jag bifogar en bild. Paketet väger <5kg. Enligt postnords hemsida så är det 149-199 kr beroende på spårbarhet eller inte.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Paketet är ca 40x15x10cm och <5kg. Så kan du kika lite på alternativ. Det är upp till köparen hur denne vill att det ska fraktas. ungefär enligt ovan.

Visa signatur

.

Permalänk
Hedersmedlem

@fragwolf Iom. att paketet väger under 5kg bör frakten hamna på 149:- inkl. spårning/försäkring. Bjuder 1100:- plus frakt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

@fragwolf Iom. att paketet väger under 5kg bör frakten hamna på 149:- inkl. spårning/försäkring. Bjuder 1100:- plus frakt.

Pmar dig.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

.