Permalänk
Medlem

Byta nederdel till gamingstol?

Halloj,
min nederdel till Svive Gemini pajade och Komplett skickade mig en ny stol. De hälsade att jag kunde slänga den gamla men det tycker jag är synd på en så fin stol. Därför undrar jag om någon vet var man kan köpa en kompatibel lös nederdel (dvs gaspistong + hjulbas + hjul). Jag har kollat med Svive och tyvärr säljer de inte den löst.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelegrino:

Halloj,
min nederdel till Svive Gemini pajade och Komplett skickade mig en ny stol. De hälsade att jag kunde slänga den gamla men det tycker jag är synd på en så fin stol. Därför undrar jag om någon vet var man kan köpa en kompatibel lös nederdel (dvs gaspistong + hjulbas + hjul). Jag har kollat med Svive och tyvärr säljer de inte den löst.

Ta lite mått så kanske du kan chansa med något från Amazon?

Exempel:

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

Ta lite mått så kanske du kan chansa med något från Amazon?

Exempel: <Uppladdad bildlänk>

Rätt saftigt pris för att chansa dock.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelegrino:

Rätt saftigt pris för att chansa dock.

Jo så är det. Kan inte tänka mig att det många som varit i din sits (hah), med just *den* stolen. Vill gärna tro att det borde finnas någon standard för infästningen men inget jag är påläst om tyvärr.

Hittade denna tråd på reddit
https://www.reddit.com/r/DIY/comments/m7iiaw/hydraulic_office...

Så kolla med stolen du har, vad det är diameter och annan relevant info och matcha mot vad vad som finns att köpa, några andra tips har inte jag i alla fall.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!